Znamo da je izolacija i dalje smor, zato nastavljamo #RadimOdKuce izazov!

Znamo da je izolacija i dalje smor, zato nastavljamo #RadimOdKuce izazov!

Nikome nije drago što ćemo i u narednim danima biti zaglavljeni kod kuće, ali to je nova realnost - zato hajde da je ulepšamo i podelimo jedni sa drugima slike naših kućnih kancelarija!

Danas je zvanično 15. dan karantina, a mnogi i duže od toga rade od kuće. Ovaj koncept prvo su usvojile domaće IT kompanije, a ukoliko je suditi po reakcijama prijatelja i kolega, gotovo svaka druga velika i mala kompanija koja je u mogućnosti, poslala je svoje zaposlene kućama. Preko noći, čini se, naša privreda se digitalizovala ili to pokušava. Po mimovima koji kruže društvenim mrežama, čini se da je COVID-19 najzaslužniji za digitalnu transformaciju naših kompanija.

Rad od kuće, koliko god bio primamljiv, isto je toliko i izazovan. Mnogi od nas nisu navikli na izolaciju, pojedini na prisustvo partnera, a neki i na prisustvo ukućana – kako onih starijih, tako i onih najmlađih.

Podeli svoj radni kutak sa celom zajednicom!

Svi gorenavedeni faktori mogu uticati na našu produktivnost, ali na nju utiče i naš radni prostor! Svako od nas je drugačije organizovan u kancelariji, pa isto tako i kod kuće. Zato nastavljamo veliku društvenu kampanju #RadimOdKuce kako bismo podigli svest o tome da se posao može raditi i mimo kancelarije, ali i kako biste nam vi, draga publiko, pokazali na društvenim mrežama kako ste uredili i organizovali vašu kućni workplace!

Cilj ove akcije jeste da proširimo pozitivnu energiju među svima koji ovih dana rade od kuće u našoj digitalnoj zajednici – bez obzira da li su deo korporacije, agencije, startapa ili su frilenseri. Ovih dana, više nego ikada, treba nam boost pozitive – a tu vi stupate u akciju!

Podelite sa nama vaš radni sto, vašu opremu, vaš kutak u kojem ćete stvarati u narednim nedeljama. Koristite hashtag #RadimOdKuce na Facebooku, Instagramu, Twitteru, LinkedInu i YouTubeu i proširite pozitivan vajb u čudnim i izazovnim vremenima! 🙏

A mi vam, u nastavku teksta, predstavljamo 10 kućnih kancelarija.


View this post on Instagram

Sunčan dan i pokretanje online platforme za instrukcije na kojoj radimo već mjesecima?! Kakva kombinacija! 🥳👏🏻 ~ Od svih vijesti koje nas okružuju, a koje u meni bude negativne osjećaje, ovo je jedna extra pozitivna i vrijedna pohvale, a i uzbuđenja koje osjećamo! Jel’ tako @vanja_zizic #bosslady ? 🤓😍 Mislim da ću se danas u to ime počastiti s još malo torte. 🎂 ~ Moj mali home office još uvijek se upotrebljava samo vikendom i nadamo se da će tako i ostati. 🤞🏼 • • • #homeoffice#workworkwork#workhardplayhard#radimdoma#radimodkuce#sunnyday#weekendvibes#workfromhome#instagood#goodvibes#elearning#womenintech#digital#homedesign#interiordesign#pink#loveit#home#zagreb#edulabHR#edulabEU 💻📲🎀

A post shared by Tea (@comeflywithmeblog) on

View this post on Instagram

Home office spreman 😀 #radimodkuce

A post shared by Nikola Jovanovic (@peckopivo) on

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?