
David i Boris osnovali su sajt koji olakšava traženje posla za 15.000 radnika u ugostiteljstvu
Reč je o specijalizovanom sajtu za oglašavanje poslova u ugostiteljstvu u Srbiji putem kog poslodavci mogu pronaći željeni profil zaposlenog, a kandidati napraviti CV i aplicirati za posao.
Platformu Poslovi u ugostiteljstvu, čija baza trenutno broji preko 15.000 ugostiteljskih radnika širom Balkana, osnovala je grupa mladih preduzetnika, s dubokim profesionalnim korenima u ugostiteljstvu, koja je želela da unapredi ovu industriju.
Njihov glavni motiv, kako navode David Antonijević i Boris Stanković, osnivači ove platforme, bio je rešavanje problema nedostatka efikasnosti u zapošljavanju i povezivanje poslodavaca s kvalifikovanim radnicima – i to je glavni cilj sa kojim je ovaj tim stupio u kreiranje pomenute platforme.
“Naše višegodišnje iskustvo rada u ugostiteljstvu, kao kandidata i kao regrutera nam je omogućilo da rešavanju problema pristupimo iz ugla obe strane i ponudimo rešenje u vidu naše platforme”, navode naši sagovornici i u nastavku teksta detaljnije objašnjavaju kako platforma funkcioniše, ali i koliko je teško raditi na unapređenju izazova sa kojima se ovaj sektor suočava.
Poslodavci i kandidati na jednom mestu po prvi put na jednom mestu
Kao i za svaki tim koji razvija neki proizvod, početak za Aleksandru i njene kolege nije bio nimalo lak, a prvi izazov je bio kako razviti sajt koji će biti jednostavan za korišćenje, ali i visoko funkcionalan za kandidate i poslodavce. “Takođe, s obzirom da platforma predstavlja inovaciju na tržištu, izazov je bio i privlačenje poslodavaca i kandidata”, dodaje ona i ističe da njihov tim čine mladi entuzijasti iz oblasti ugostiteljstva, informacionih tehnologija i marketinga.
Kao što smo spomenuli, “Poslovi u ugostiteljstvu” je platforma koja omogućava poslodavcima brzo pronalaženje kvalitetnih radnika u ugostiteljstvu – poslodavci se lako registruju, postavljaju oglase za otvorene pozicije, upravljaju bazom kandidata i prate performanse oglasa, a kandidati se mogu jednostavno prijaviti za oglašene pozicije, a po potrebi i besplatno kreirati CV. David dodaje i sledeće:
Svim korisnicima platforme na raspolaganju je i program lojalnosti. U saradnji sa našim partnerima, omogućili smo mnoštvo popusta i benefita na relevantne proizvode i usluge iz oblasti ugostiteljstva. Takođe, na Blog odeljku platforme, svi posetioci mogu naći mnoštvo korisnih tekstova i saveta, kao i pratiti trendove u ugostiteljstvu.
Njihova baza trenutno broji preko 15.000 ugostiteljskih radnika širom Balkana i, kako dodaje Boris, reakcije korisnika su veoma pozitivne, jer je platforma dizajnirana da kandidatima pruži jednostavno i efikasno pretraživanje poslova. Iste reakcije, dodaje David, dobili su i od poslodavaca:
Na platformi se oglašava preko 150 poslodavaca sa Balkana. U prethodnom periodu smo sklopili saradnju sa različitim tipovima ugostiteljskih objekata, od lokalnih kafića do regionalnih lanaca hotela. Nastojimo da budemo pouzdan kanal oglašavanja za poslodavce i izvor poslova za kandidate. Cilj nam je da budemo u toku sa najnovijim trendovima i potrebama na tržištu rada, kako bismo mogli na adekvatan način da spojimo poslodavce sa iskusnim kandidatima.
Sledeći koraci za ovaj tim su unapređenje platforme i povećanje broja korisnika
Govoreći o benefitima koje pružaju poslodavcima, Boris nam otkriva da je oglašivačima na raspolaganju mnoštvo funkcionalnosti koje im omogućavaju da sa lakoćom dodaju oglase, upravljaju bazom kandidata, zakazuju intervjue i prate svoju analitiku:
Pri kreiranju oglasa, mogu odabrati na koje načine žele da se kandidati prijavljuju na otvorene pozicije: putem platforme, putem mejla, putem telefona, putem eksternog linka.
Oglase objavljujemo i na našim društvenim mrežama koje broje više hiljada pratilaca iz regije. Prisutni smo na svim društvenim mrežama koje koriste ugostiteljski radnici i poslodavci, kao što su Instagram, Linkedin, Facebook i TikTok.
Naša sagovornica naglašava i da su ‘Poslovi u ugostiteljstvu prva specijalizovana platforma za oglašavanje ugostiteljskih poslova u Srbiji, te da su se ranije pozicije u ugostiteljstvu oglašavale na Viber grupama i Instagram stranicama.
Sa druge strane, dodaje David, njihov biznis model se zasniva na naplati od poslodavaca za postavljanje različitih tipova oglasa i sezonskih pretplata za oglašavanje, i otkriva da li su trenutno u potrazi za investicijom:
Platforma je nastala kao projekat Friendly HR-a, ali se na tržištu pozicionirala kao zaseban brend. Otvoreni smo za potencijalne investicije u budućnosti, kako bismo ubrzali razvoj i proširili na druga tržišta.
Za kraj, predstavnici ovog startapa otkrivaju nam da su planovi ovog tima za naredni period usmereni ka širenju tima za bolju podršku korisnicima, kontinuirano unapređenje platforme, proširenje saradnje sa ugostiteljskim objektima i povećanje vidljivosti među kandidatima. “Takođe, razmatramo mogućnost saradnje i sa drugim servisima za oglašavanje, u svrhu jačanja tržišne pozicije”, zaključuju oni, pozvavši zainteresovane ugostitelje i ugostiteljske radnike da istraže platformu.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!