Srpsko-portugalski Polimind pokrenuo Indiegogo kampanju za 3D figure

Srpsko-portugalski Polimind pokrenuo Indiegogo kampanju za 3D figure od papira

Prostor u kojem provodimo vreme dosta govori o nama, a umetničko-kreativni projekt po imenu Polimind želi da obogati naše zidove kreativnim 3D modelima od papira koji se lako sklapaju. Ovaj mladi tim na čelu sa Dušanom Cvetkovićem i Andreiom Kabanas pokrenuo je Indiegogo kampanju kojom nastoji da obezbedi sredstva za dalji razvoj proizvoda i novih modela.

polimind_main
Arhitekte po profesiji, Andreia Kabanas i Dušan Cvetković pokrenuli su Polimind u Lisabonu.

Ukoliko ste i vi ostali oduševljeni 3D modelima od papira koji krase zidove popularnih profila na Instagramu i Pinterestu, sada možete naručiti i vaš model: zmajevu glavu, mapu sveta, leptir mašnu, pticu, sovu, vanzemaljca i Kip Slobode. Pomenuti modeli delo su umetničko-kreativnog projekta Polimind na čelu sa arhitektama Dušanom Cvetkovićem i Andreiom Kabanas.

Kako otkrivaju u razgovoru za Netokraciju, stras za arhitekturom i ljubav prema konceptualnoj umetnosti rezultovali su stvaranju vizije o transofrmaciji enterijera širom sveta pomoću DYI (uradi sam) papirnih modela – nešto kasnije i kompanijom Polimind koja je upravo lansirala crowdfunding kampanju na platformi Indiegogo. Cilj kampanje jeste da se obezbede sredstva za dalji razvoj novih modela:

Moja devojka i ja smo srpsko-portugalski tandem sa velikom misijom da promenimo način na koji se uređuju domovi širom sveta! Oboje smo arhitekte i pre nekih šest meseci smo odlučili da uđemo u preduzetničke vode sa ovom kreativnom idejom. U decembru smo se pojavli na Internetu sa našim idejama kada smo hteli da opipamo mogućnosti na tržištu papirnih modela tj. dekoracije. Do sada smo sakupili preko 6.000 fanova na našoj Instagram stranici.

Malo dobre volje i slobodnog vremena

Dušan kaže da su on i Andreia lično dizajnirali sve modele koji se nalaze u ponudi, dok se jedinstveni predmeti mogu sklapati u različitim veličinama prema dizajnu i funkciji – uz veliki izbor boja. Sami modeli napravljeni su od visoko-kvalitetnog papira (240 – 300 gr) i predstavljaju savršen poklon za sve zaljubljenike u DIY, napominje on.

polimind_2Polimind
Unapred isečeni delovi i kompletan materijal, rezultovaće neverovatnim kreacijama na vašem zidu – za jedno slobodno popodne.

Na pitanje kako tačno izgleda proces sklapanja, Cvetković dodaje da je on veoma jednostavan i intuitivan. Svi modeli dolaze u pakovanju koji sadrži već isečene i optimizovane delove, spremne za sklapanje. Nije potrebno koristiti bilo kakve kompleksne alate za rad sa papirom niti je potreban lepak – ovo je ujedno i jedan od glavnih razloga koji ceo proces čini znatno lakšim i pedantnijim, sa zagarantovanim uspehom.

Polimind modele možete poručiti po promotivnim cenama čime ćete podržati Indiegogo kampanju ovog mladog tima.

Ostavi komentar

  1. Ljiljana Vukasinovic

    Ljiljana Vukasinovic

    15. 3. 2017. u 13:53 Odgovori

    Izgledaju masivno i odaju utisak da su dosta teske. Meni je prosto nestvarno da su od papira. Čim sam ih ugledala dobila sam ideju da ih posedujem za sobu svoje petogodišnje kćerke. Dragon izgleda dobro. Mislim da bih se njoj svidjala Elsa omiljena junakinja iz crtanog filma Frozen.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?