'My Uncle Merlin' niškog studija Pocket Mana osvanuo na Kickstarteru

‘My Uncle Merlin’ niškog studija Pocket Mana osvanuo na Kickstarteru

Tročlani tim iz Niša koji čini studio Pocket Mana, pokrenuo je Kickstarter kampanju za svoju interaktivnu avanturističku video igru pod nazivom 'My Uncle Merlin'. Crowdfunding kampanja započela je juče, a tim nastoji da prikupi 22.000 dolara za dalje kompletiranje igre.

Kampanja za novu igru po imenu My Uncle Merlin od juče je i zvanično dostupna na Kickstarteru. Naslov predstavlja interaktivnu fikciju koja prati avanture čarobnjaka u svemiru, tačnije priču glavnog karaktera Edija, a koja je dodatno obogaćena sa RPG elementima. Korisnici tokom putovanja sa svojim fiktivnim karakterima u beskonačnom prostorom nailaze na nove likove i stvorenja koji im mogu pomoći ili zaustaviti u ovom putovanju.

Da korisničko iskustvo bude što interesantnije, tročlani tim iz Niša odlučio se da u okviru same igre omogući dodatno unapređenje glavnog karaktera Edija, kako bi isti bio što spremniji za dalje epske avantura sa svojim ujakom Merlinom, uz pomoć posebne čarobnjakove kule koju pokreće zmaj.

Kako bi nešto više saznali o tome na koji način je ovaj tim započeo sa projektom, upitali smo Predraga Mladenovića iz Pocket Mane koji za Netokraciju kaže:

Par stvari je uticalo na to da započnemo projekat. Najpre želja da radimo i pravimo video igre zajedno, nešto što nas prati još od dana kad smo bili klinci. Dalje, potreba da radimo u krugu prijatelja, što nam se fino uklopilo, jer smo jako bliski još od osnovne škole. I konačno da igra koju napravimo dozvoli svakom od nas da doprinese što je više moguće.

I kako smo se ograničili puno sa te strane, tako smo rešili da damo sebi potpunu kreativnu slobodu po pitanju sadržaja igrice, i onda smo sasvim prirodno došli do čarobnjaka u svemiru.

Crowdfunding kao najbolji pokazatelj u kom smeru naslov ide

Predrag sa druge strane dodaje da tim Pocket Mane, pored njega koji je komponuje, čine još i Milan koji piše i Stefan koji je na poziciji dizajnera. On posebno napominje da je ceo tim imao punu podršku od strane drugih konsultanata, koji su znatno pomogli da video igra i Kickstarter kampanja budu ono što jesu.

Na pitanje Netokracije na koji način će tim uložiti dobijena sredstva sa Kickstartera, Mladenović kaže:

Sva sredstva biće uložena sa ciljem da finalna verzija video igre bude ujedno i njena najbolja moguća verzija, u skladu sa vizijom koju smo imali od starta. Znači, prikupljen novac će najpre isplatiti troškove Kickstarter kampanje (tj. procenat koji uzima Kickstarter, plus porezi), finansiraće naše plate za vreme trajanja produkcije od osam meseci kako bismo mogli da nastavimo da budemo potpuno posvećeni projektu, i pokriće troškove saradnje sa ljudima koje angažujemo sa strane.

U planu drugo i treće poglavlje

U slučaju da skupe više sredstava nego što je potrebno, Predrag kaže da će taj novac najverovatnije biti uložen u dodatnu eksternu pomoć kako bi se podigao sam kvalitet video igre na još viši nivo, a da se pri tom i ispoštuje jul sledeće godine kao predviđeni rok do kada igra mora da bude gotova.

Govoreći na kraju o daljim planovima, naš sagovornik ističe da su sve oči uprte u kampanju, dok čitav tim radi sve da dođe do što većeg broja ljudi. „Između ostalog, uporedo doterujemo prvo poglavlje igre na osnovu povratnih informacija, dok je plan krenuti sa produkcijom drugog i trećeg poglavlja“, zaključio je na kraju Predrag.

Demo verzija My Uncle Merlin video igra dostupna je za preuzimanje za Windows računare, a može se pronaći na zvaničnoj Kickstarter stranici.  

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Internet marketing

Neil Skehel: Želimo da podignemo svest o značaju CX-a u Srbiji kroz dodelu nagrada

Kompanija 'Awards International' koja dodeljuje biznis nagrade širom sveta otvara prve 'Customer Experience' nagrade i za naš region - u Beogradu. Direktor i osnivač ove firme otkriva nam više detalja o predstojećem događaju i daljim planovima za poslovanje u Srbiji i regionu.

Kultura 2.0

Da li je vaša AliExpress porudžbina bezbedna od korona virusa?

Sve oči svetske javnosti okrenute su ka Kini koja se, u ovom trenutku, bori sa širenjem smrtonosnog korona virusa. I dok čekamo da saznamo da li postoji rešenje za ovaj ozbiljan globalni zdravstveni problem, zapitali smo se - da li virus koji je par hiljada kilometara daleko može da se prenese i robom sa AliExpress-a?

Kultura 2.0

CM-ovi su oči, uši i glas vaših brendova i kompanija na Internetu – i neće skoro nestati

Danas se obeležava dan Community Manager-a i zato smo se zapitali dokle ćemo slaviti ovu profesiju i gde su uopšte CM seniori.

Tehnologija

Kako paušalci mogu pristupiti svom eSandučetu i poreskom rešenju za 2020. godinu?

Januar 2020. za preduzetnike paušalce doneo je još jednu novost – rešenje o porezu direktno u njihovo eSanduče. Međutim, sudeći po reakcijama preduzetnika, taj proces nije jednostavan kao što izgleda. O tome šta vam je sve potrebno kako biste pristupili rešenju o prispelim obavezama analiziramo u nastavku teksta.

Gaming

Igre niškog gaming studija Peaksel preuzete su više od 300 miliona puta, a njihov kvalitet prepoznao je i Google

Niški gejming studio Peaksel može se pohvaliti sa čak 330 miliona preuzimanja svojih igara sa poznatih prodavnica kao što su App Store i Google Play. Ovo je njihova priča.

Ekskluzivno

Ako želimo dalji rast srpskog startap ekosistema, potrebna nam je podrška institucija – pokazuje Startap skener

Srpski startap ekosistem, iako je i dalje po veličini, resursima i iskustvu mali i nalazi se tek u prvoj fazi razvoja, jedan je od najbrže rastućih u odnosu na ekosisteme koji se nalaze u istoj fazi - zaključak je istraživanja Startap skener. Šta moramo promeniti kako bismo održali taj rast?