'My Uncle Merlin' niškog studija Pocket Mana osvanuo na Kickstarteru

‘My Uncle Merlin’ niškog studija Pocket Mana osvanuo na Kickstarteru

Tročlani tim iz Niša koji čini studio Pocket Mana, pokrenuo je Kickstarter kampanju za svoju interaktivnu avanturističku video igru pod nazivom 'My Uncle Merlin'. Crowdfunding kampanja započela je juče, a tim nastoji da prikupi 22.000 dolara za dalje kompletiranje igre.

Kampanja za novu igru po imenu My Uncle Merlin od juče je i zvanično dostupna na Kickstarteru. Naslov predstavlja interaktivnu fikciju koja prati avanture čarobnjaka u svemiru, tačnije priču glavnog karaktera Edija, a koja je dodatno obogaćena sa RPG elementima. Korisnici tokom putovanja sa svojim fiktivnim karakterima u beskonačnom prostorom nailaze na nove likove i stvorenja koji im mogu pomoći ili zaustaviti u ovom putovanju.

Da korisničko iskustvo bude što interesantnije, tročlani tim iz Niša odlučio se da u okviru same igre omogući dodatno unapređenje glavnog karaktera Edija, kako bi isti bio što spremniji za dalje epske avantura sa svojim ujakom Merlinom, uz pomoć posebne čarobnjakove kule koju pokreće zmaj.

Kako bi nešto više saznali o tome na koji način je ovaj tim započeo sa projektom, upitali smo Predraga Mladenovića iz Pocket Mane koji za Netokraciju kaže:

Par stvari je uticalo na to da započnemo projekat. Najpre želja da radimo i pravimo video igre zajedno, nešto što nas prati još od dana kad smo bili klinci. Dalje, potreba da radimo u krugu prijatelja, što nam se fino uklopilo, jer smo jako bliski još od osnovne škole. I konačno da igra koju napravimo dozvoli svakom od nas da doprinese što je više moguće.

I kako smo se ograničili puno sa te strane, tako smo rešili da damo sebi potpunu kreativnu slobodu po pitanju sadržaja igrice, i onda smo sasvim prirodno došli do čarobnjaka u svemiru.

Crowdfunding kao najbolji pokazatelj u kom smeru naslov ide

Predrag sa druge strane dodaje da tim Pocket Mane, pored njega koji je komponuje, čine još i Milan koji piše i Stefan koji je na poziciji dizajnera. On posebno napominje da je ceo tim imao punu podršku od strane drugih konsultanata, koji su znatno pomogli da video igra i Kickstarter kampanja budu ono što jesu.

Na pitanje Netokracije na koji način će tim uložiti dobijena sredstva sa Kickstartera, Mladenović kaže:

Sva sredstva biće uložena sa ciljem da finalna verzija video igre bude ujedno i njena najbolja moguća verzija, u skladu sa vizijom koju smo imali od starta. Znači, prikupljen novac će najpre isplatiti troškove Kickstarter kampanje (tj. procenat koji uzima Kickstarter, plus porezi), finansiraće naše plate za vreme trajanja produkcije od osam meseci kako bismo mogli da nastavimo da budemo potpuno posvećeni projektu, i pokriće troškove saradnje sa ljudima koje angažujemo sa strane.

U planu drugo i treće poglavlje

U slučaju da skupe više sredstava nego što je potrebno, Predrag kaže da će taj novac najverovatnije biti uložen u dodatnu eksternu pomoć kako bi se podigao sam kvalitet video igre na još viši nivo, a da se pri tom i ispoštuje jul sledeće godine kao predviđeni rok do kada igra mora da bude gotova.

Govoreći na kraju o daljim planovima, naš sagovornik ističe da su sve oči uprte u kampanju, dok čitav tim radi sve da dođe do što većeg broja ljudi. “Između ostalog, uporedo doterujemo prvo poglavlje igre na osnovu povratnih informacija, dok je plan krenuti sa produkcijom drugog i trećeg poglavlja”, zaključio je na kraju Predrag.

Demo verzija My Uncle Merlin video igra dostupna je za preuzimanje za Windows računare, a može se pronaći na zvaničnoj Kickstarter stranici.  

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Nenad Milanović (COING): Domaće IT kompanije moraju se boriti za prava LGBTQ+ populacije

Direktor kompanije COING za Netokraciju objašnjava zašto IT kompanije treba da se bore protiv diskriminacije LGBTQ+ populacije u Srbiji i diskriminišu diskriminatore.

Kultura 2.0

Usvojen Zakon o digitalnoj imovini! Šta dalje?

Nakon javno održane rasprave, Narodna skupština je usvojila Zakon o digitalnoj imovini, čime se Srbija svrstala u krug retkih država koje su zakonski regulisale oblast digitalne imovine. U nastavku otkrivamo šta nam to Zakon donosi u odnosu na Nacrt i šta možemo očekivati u budućnosti.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da nam internet iskustvo bude bolje (i mnogo bezbednije) u 2021. godini?

Ako razmišljate o tome da li (i kako) da promenite svoje internet navike po pitanju privatnosti i bezbednosti - ovo je tekst za vas.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Startapi i poslovanje

Beogradski Konstrukt akviziran od strane HTEC-a uz najavljene nove akvizicije širom regiona

Kompanija HTEC akvizirala je Konstrukt u cilju pojačanja produktnog i brend dizajna za svoje klijente.

Internet marketing

Oglašavanje na Snapchatu nije bauk i treba ga iskoristiti pre konkurencije

Koji tip kompanija u Srbiji bi trebalo da razmisli o tome da se priključi Snapchatu i da se oglašava na toj društvenoj mreži?

Office Talks Podcast

Profesionalni razvoj programera (upoznajte Symphony)

Tridesetu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor sa predstavnicima kompanije Symphony. Sa njima smo pričali o istoriji kompanije, procesu regrutovanja, kulturi rada i izazovima sa kojima su se susretali za vreme pandemije.

Kultura 2.0

Žene imaju jednaku sposobnost ‘preživljavanja’ na online platformama, ali slabije ulaze u ovu oblast

Predstavljamo vam rezultate specijalnog izdanja Gigmetar istraživanja koje pokazuje kako su se gig radnice adaptirale na nove uslove rada koje je donela pandemija.