'My Uncle Merlin' niškog studija Pocket Mana osvanuo na Kickstarteru

‘My Uncle Merlin’ niškog studija Pocket Mana osvanuo na Kickstarteru

Tročlani tim iz Niša koji čini studio Pocket Mana, pokrenuo je Kickstarter kampanju za svoju interaktivnu avanturističku video igru pod nazivom 'My Uncle Merlin'. Crowdfunding kampanja započela je juče, a tim nastoji da prikupi 22.000 dolara za dalje kompletiranje igre.

Kampanja za novu igru po imenu My Uncle Merlin od juče je i zvanično dostupna na Kickstarteru. Naslov predstavlja interaktivnu fikciju koja prati avanture čarobnjaka u svemiru, tačnije priču glavnog karaktera Edija, a koja je dodatno obogaćena sa RPG elementima. Korisnici tokom putovanja sa svojim fiktivnim karakterima u beskonačnom prostorom nailaze na nove likove i stvorenja koji im mogu pomoći ili zaustaviti u ovom putovanju.

Da korisničko iskustvo bude što interesantnije, tročlani tim iz Niša odlučio se da u okviru same igre omogući dodatno unapređenje glavnog karaktera Edija, kako bi isti bio što spremniji za dalje epske avantura sa svojim ujakom Merlinom, uz pomoć posebne čarobnjakove kule koju pokreće zmaj.

Kako bi nešto više saznali o tome na koji način je ovaj tim započeo sa projektom, upitali smo Predraga Mladenovića iz Pocket Mane koji za Netokraciju kaže:

Par stvari je uticalo na to da započnemo projekat. Najpre želja da radimo i pravimo video igre zajedno, nešto što nas prati još od dana kad smo bili klinci. Dalje, potreba da radimo u krugu prijatelja, što nam se fino uklopilo, jer smo jako bliski još od osnovne škole. I konačno da igra koju napravimo dozvoli svakom od nas da doprinese što je više moguće.

I kako smo se ograničili puno sa te strane, tako smo rešili da damo sebi potpunu kreativnu slobodu po pitanju sadržaja igrice, i onda smo sasvim prirodno došli do čarobnjaka u svemiru.

Crowdfunding kao najbolji pokazatelj u kom smeru naslov ide

Predrag sa druge strane dodaje da tim Pocket Mane, pored njega koji je komponuje, čine još i Milan koji piše i Stefan koji je na poziciji dizajnera. On posebno napominje da je ceo tim imao punu podršku od strane drugih konsultanata, koji su znatno pomogli da video igra i Kickstarter kampanja budu ono što jesu.

Na pitanje Netokracije na koji način će tim uložiti dobijena sredstva sa Kickstartera, Mladenović kaže:

Sva sredstva biće uložena sa ciljem da finalna verzija video igre bude ujedno i njena najbolja moguća verzija, u skladu sa vizijom koju smo imali od starta. Znači, prikupljen novac će najpre isplatiti troškove Kickstarter kampanje (tj. procenat koji uzima Kickstarter, plus porezi), finansiraće naše plate za vreme trajanja produkcije od osam meseci kako bismo mogli da nastavimo da budemo potpuno posvećeni projektu, i pokriće troškove saradnje sa ljudima koje angažujemo sa strane.

U planu drugo i treće poglavlje

U slučaju da skupe više sredstava nego što je potrebno, Predrag kaže da će taj novac najverovatnije biti uložen u dodatnu eksternu pomoć kako bi se podigao sam kvalitet video igre na još viši nivo, a da se pri tom i ispoštuje jul sledeće godine kao predviđeni rok do kada igra mora da bude gotova.

Govoreći na kraju o daljim planovima, naš sagovornik ističe da su sve oči uprte u kampanju, dok čitav tim radi sve da dođe do što većeg broja ljudi. “Između ostalog, uporedo doterujemo prvo poglavlje igre na osnovu povratnih informacija, dok je plan krenuti sa produkcijom drugog i trećeg poglavlja”, zaključio je na kraju Predrag.

Demo verzija My Uncle Merlin video igra dostupna je za preuzimanje za Windows računare, a može se pronaći na zvaničnoj Kickstarter stranici.  

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Srpski HTEC Group podigao $140 miliona za dalje širenje kompanije

Srpska IT kompanija koja radi na razvoju softverskih rešenja HTEC Group, a koja ima sedište u SAD-u, saopštila je da je obezbedila 140 miliona dolara od investicione kompanije Brighton Park Capital u ugovoru o vlasničkom kapitalu kako bi ubrzala svoju globalnu ekspanziju.

Karijere

Jovan Krička živi i radi u Amsterdamu i otkriva šta čeka programere koji žele da nastave karijeru u Holandiji

Kako funkcioniše IT industrija u Holandiji i šta može da ponudi domaćim developerima?

Gaming

$12,7 milijardi vredna je akvizicija Zynge od strane Take-Two Interactive čiji je Nordeus ključan deo

Take Two Interactive, jedna od najvećih kompanija u globalnoj game dev industriji, najavila je akviziciju kompanije Zynga za 12,7 milijardi dolara. Na ovaj način pomenuti gigant bi mogao da proširi svoj već bogati portfolio firmi u sklopu kog se nalazi i srpski Nordeus.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Kako voditi korisničku podršku ako se vaš tim sastoji od samo nekoliko ljudi?

Iako ste mali tim, veoma je bitno obratiti pažnju na 'feedback' koji vam daju korisnici i postarati se da ste zaista tu za njih. Zato je segment korisničke podrške ponekada presudan.

Tehnologija

Srpski HTEC Group podigao $140 miliona za dalje širenje kompanije

Srpska IT kompanija koja radi na razvoju softverskih rešenja HTEC Group, a koja ima sedište u SAD-u, saopštila je da je obezbedila 140 miliona dolara od investicione kompanije Brighton Park Capital u ugovoru o vlasničkom kapitalu kako bi ubrzala svoju globalnu ekspanziju.

Intervju

Symphony organizuje interne tehničke zajednice za razmenu znanja – a uskoro i eksternu konferenciju ‘TechNote’

Ova kompanija je za svoje zaposlene organizovala tehničke zajednice čiji je cilj podela znanja i iskustva među članovima tima (QA, DevOps i Front-End community), a to je preraslo i u eksternu konferenciju 'TechNote' koja startuje od marta.

Tehnologija

Šta je to ‘bear market’ i kako se povezuje sa drastičnim padom kriptovaluta?

U prethodnim danima Bitcoin je doživeo nagli pad vrednosti, spustivši se na ispod 35.000 dolara. Štaviše, kompletno 'crypto' tržište je u padu, smanjujući vrednost gotovo svih kriptovaluta. Šta je uzrok ovom problemu i koji uticaj u svemu tome ima termin 'bear market'?

Office Talks Podcast

Prvi superklasteri u Srbiji i osvrt na Web3

Sa Aleksandrom Popović i Pavlom Batutom razgovarali smo o tome kako se zainteresovani startapi, predstavnici akademske zajednice i privrede mogu ujediniti u prve srpske superklastere.

Kultura 2.0

Inviggo svojim zaposlenima nudi stalnu podršku psihoterapeuta i time demistifikuje psihoterapiju

Kompanija Inviggo svojim zaposlenima omogućila je opciju da, ukoliko žele, mogu imati redovne razgovore sa psihoterapeutom. O tome, ali i značaju mentalnog zdravlja, razgovaramo sa direktorkom ove kompanije.