'My Uncle Merlin' niškog studija Pocket Mana osvanuo na Kickstarteru

‘My Uncle Merlin’ niškog studija Pocket Mana osvanuo na Kickstarteru

Tročlani tim iz Niša koji čini studio Pocket Mana, pokrenuo je Kickstarter kampanju za svoju interaktivnu avanturističku video igru pod nazivom 'My Uncle Merlin'. Crowdfunding kampanja započela je juče, a tim nastoji da prikupi 22.000 dolara za dalje kompletiranje igre.

Kampanja za novu igru po imenu My Uncle Merlin od juče je i zvanično dostupna na Kickstarteru. Naslov predstavlja interaktivnu fikciju koja prati avanture čarobnjaka u svemiru, tačnije priču glavnog karaktera Edija, a koja je dodatno obogaćena sa RPG elementima. Korisnici tokom putovanja sa svojim fiktivnim karakterima u beskonačnom prostorom nailaze na nove likove i stvorenja koji im mogu pomoći ili zaustaviti u ovom putovanju.

Da korisničko iskustvo bude što interesantnije, tročlani tim iz Niša odlučio se da u okviru same igre omogući dodatno unapređenje glavnog karaktera Edija, kako bi isti bio što spremniji za dalje epske avantura sa svojim ujakom Merlinom, uz pomoć posebne čarobnjakove kule koju pokreće zmaj.

Kako bi nešto više saznali o tome na koji način je ovaj tim započeo sa projektom, upitali smo Predraga Mladenovića iz Pocket Mane koji za Netokraciju kaže:

Par stvari je uticalo na to da započnemo projekat. Najpre želja da radimo i pravimo video igre zajedno, nešto što nas prati još od dana kad smo bili klinci. Dalje, potreba da radimo u krugu prijatelja, što nam se fino uklopilo, jer smo jako bliski još od osnovne škole. I konačno da igra koju napravimo dozvoli svakom od nas da doprinese što je više moguće.

I kako smo se ograničili puno sa te strane, tako smo rešili da damo sebi potpunu kreativnu slobodu po pitanju sadržaja igrice, i onda smo sasvim prirodno došli do čarobnjaka u svemiru.

Crowdfunding kao najbolji pokazatelj u kom smeru naslov ide

Predrag sa druge strane dodaje da tim Pocket Mane, pored njega koji je komponuje, čine još i Milan koji piše i Stefan koji je na poziciji dizajnera. On posebno napominje da je ceo tim imao punu podršku od strane drugih konsultanata, koji su znatno pomogli da video igra i Kickstarter kampanja budu ono što jesu.

Na pitanje Netokracije na koji način će tim uložiti dobijena sredstva sa Kickstartera, Mladenović kaže:

Sva sredstva biće uložena sa ciljem da finalna verzija video igre bude ujedno i njena najbolja moguća verzija, u skladu sa vizijom koju smo imali od starta. Znači, prikupljen novac će najpre isplatiti troškove Kickstarter kampanje (tj. procenat koji uzima Kickstarter, plus porezi), finansiraće naše plate za vreme trajanja produkcije od osam meseci kako bismo mogli da nastavimo da budemo potpuno posvećeni projektu, i pokriće troškove saradnje sa ljudima koje angažujemo sa strane.

U planu drugo i treće poglavlje

U slučaju da skupe više sredstava nego što je potrebno, Predrag kaže da će taj novac najverovatnije biti uložen u dodatnu eksternu pomoć kako bi se podigao sam kvalitet video igre na još viši nivo, a da se pri tom i ispoštuje jul sledeće godine kao predviđeni rok do kada igra mora da bude gotova.

Govoreći na kraju o daljim planovima, naš sagovornik ističe da su sve oči uprte u kampanju, dok čitav tim radi sve da dođe do što većeg broja ljudi. „Između ostalog, uporedo doterujemo prvo poglavlje igre na osnovu povratnih informacija, dok je plan krenuti sa produkcijom drugog i trećeg poglavlja“, zaključio je na kraju Predrag.

Demo verzija My Uncle Merlin video igra dostupna je za preuzimanje za Windows računare, a može se pronaći na zvaničnoj Kickstarter stranici.  

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Gaming

Kako objaviti video igru ili aplikaciju na Google Play i AppStore – korak po korak

Imate ideju za video igru na pametnim telefonima, razradili ste biznis plan, krenuli u razvoj, došli do finalne verzije i sledeći korak je plasiranje proizvoda na AppStore i Google Play. U nastavku vam objašnjavamo kako da prevaziđete poslednji izazov i uspešno lansirate svoju igru ili aplikaciju u 'svet'.

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Startapi i poslovanje

Google bi mogao da akvizira Nutanix – šta to znači za Srbiju?

Poslednjih dana u svetskim medijima kruže glasine kako bi kompanija Alphabet koja stoji iza Google-a mogla akvizirati Nutanix kao deo strategije za dalje unapređenje svoje 'cloud' platforme. Da li će se to odraziti na srpski ogranak ove kompanije?

Mobilno

Da li je Apple i dalje inovativan ili mi to samo ne vidimo?

Teatar nazvan po jednom od najvećih tehnoloških genija pre dva dana bio je svedok još jednog Apple događaja - verovatno i najdosadnijeg do sada.

Tehnologija

Gežeti sa platforme Aliexpress koji vam mogu olakšati život, a pristupačni su svima

Škola je počela, od povratka u amfiteatre fakulteta ima još tri nedelje, te je ovo prava prilika da vam predstavimo vodič sa nekoliko pristupačnih Aliexpress gedžeta sa koji vam mogu olakšati svakodnevicu.

Gaming

Nordeus Hub: Počinje sa radom besplatan ‘co-working’ za potrebe gejming zajednice i studente

Danas počinje sa radom Nordeus Hub, besplatan 'co-working' prostor na Novom Beogradu koji je specijalno kreiran za potrebe gejming industrije, a namenjen razvoju indie gejm timova, startapova i osnaživanju talenata sa ciljem unapređenja ekosistema igara u Srbiji.

Internet marketing

Webiz edukacija konačno stiže u Niš i to na temu DIGITALNE EKONOMIJE

Vladimir Kovač za Netokraciju govori o Webiz edukaciji u Nišu i programu koji će se tokom dvodnevnog događaja baviti različitim aspektima digitalne ekonomije.