Game Dev svet: Kultura i razvoj studija

Game Dev svet: Kultura i razvoj studija

Gošća 156. epizode Office Talks podkasta bila je Sanja Žugić, Director of Culture and Engagement u kompaniji Playstudios. Sa njom smo razgovarali o radu u game dev industriji i važnosti kompanijske kulture u današnjem radnom okruženju.

Osim što nam je govorila o tome kako je i sama započela svoju karijeru u game dev industriji, Sanja Žugić nam je detaljnije otkrila i na koji način je došla do kompanije Playstudios i šta tačno podrazumeva njena pozicija. Štaviše, sa njom smo imali priliku da razgovaramo o tome koliko je danas važno staviti akcenat na kompanijsku kulturu i kako je u pomenutoj kompaniji izgledao rad za vreme pandemije.

Ono što nam je naša sagovornica takođe otkrila jeste i kako izgleda saradnja sa organizacijom SGA, te koja je njena uloga u tome, s obzirom na to da je Playstudios jedan od članova pomenute organizacije za podršku i izgradnju domaće game dev scene. Sanja je tom prilikom govorila više o programima i važnim koracima koja treba napraviti kako bi se svet game development-a približio mladima.

Ostanite sa nama do kraja i saznajte zašto je broj žena u domaćoj game dev industriji pohvalno veliki i koliko je zapravo važan proces edukacije i podizanje svesti kako bi i sama industrija vremenom rasla, zahvaljujući stručnim ljudima koji su ključni element za izgradnju domaćeg ekosistema razvoja video igara.

Ovaj podkast, kao i uvek, možete pratiti na sledećim platformama: YouTubeApple PodcastsPocket CastsSpotify i Google Podcasts. Do sledećeg slušanja!

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Novost

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Najava

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.