Eipix Entertainment postaje deo ruske gaming kompanije Playrixa

Eipix postaje deo ruskog Playrixa – sledi širenje tima u Novom Sadu

Domaća gejming kompanija Eipix Entertainment akvizirana je od strane ruskog Playrixa, priključujući se tako njegovom novom studiju - Playrix RS. Studio sa sedištem u Novom Sadu, kažu, biće fokusiran na razvoj 'free to play' mobilnih igara najvišeg svetskog kvaliteta.

Na ovaj način jedan od najvećih razvojnih studija mobilnih igara na svetu ulazi na srpsko tržište, što je, inače, deo strategije ove kompanije. Playrix stoji iza naslova igara kao što su Homescapes, Gardenscapes, Township, Fishdom i Wildscapes – sa ukupnim brojem od 100 miliona aktivnih korisnika.

Povodom ove vesti oglasio se i suosnivač Playrixa Dmitri Bukhman, koji je istakao:

Nakon više od decenije rada na igrama, Eipix Entertainment je dokazao da je jedan od najtalentovanijih timova na ovom tržištu. Ponosni smo što ćemo biti deo njihovog napretka u budućnosti, pružajući Playrix RS-u sve znanje i podršku u stvaranju igara najvišeg svetskog kvaliteta.

Eipix ne nastavlja rad na svojim igrama već se fokusira na Playrix naslove

Kako bismo saznali više o ulasku pomenute firme na domaće tržište, kontaktirali smo Eipix Entertainment, te smo imali priliku da detaljnije porazgovaramo sa Mirkom Topalskim, izvršnim direktorom kompanije, kao i sa Zoranom Milankom, šefom operacija u Eipixu.

Mirko za Netokraciju ističe da je u sklopu svoje poslovne strategije širenja Playrix na srpsko tržište ušao tražeći partnere koji se po raznim kriterijumima uklapaju u njihovu poslovnu politiku. Kako kaže, Eipixov tim je bio dobar match, u kontakt su stupili u aprilu ove godine, a od tada traju detaljni dogovori i rad na uspostavljanju novog studija u Srbiji.

Topalski je ujedno iskoristio priliku i da objasni sve prednosti koje je dolazak Playrixa omogućio Eipix-u:

Što se tiče benefita saradnje, jasno je da pridruživanje jednom od najvećih razvojnih studija mobilnih igara na svetu pruža pristup globalnom tržištu, ogromnoj svetskoj publici i bazi znanja i stručnosti koju nikada do sada nismo imali. Naravno, saradnja donosi i znatno bolje uslove rada za zaposlene.

Sa druge strane, Zoran nam je otkrio više detalja o samostalnim projektima koje će u budućem periodu tim u Novom Sadu razvijati, s obzirom na to da Eipix neće nastaviti rad na starim naslovima, već je fokusiran na nove projekte. Prema njegovim rečima, iako detaljnije informacije o projektima nisu javne, ono što iz studija mogu da potvrde jeste da će se fokusirati na casual mobile free to play igre koje će žanrom odgovarati dosadašnjim Playrix-ovim projektima:

Dakle, ostajemo u istom stilu, ali očekujemo u narednim godinama da će Playrix osvajati i neke nove žanrove.

Otvorene su nove pozicije za zapošljavanje u Playrixu

Govoreći o tome koliko bi pomenuta akvizicija mogla da znači za dalji razvoj domaće gejming scene, Mirko dodaje da ga veoma raduje činjenica da će se ovaj dogovor odraziti i na rast domaće industrije u ovom domenu:

Playrix RS će u Srbiju dovesti iskustvo i stručnost, eksperte koji aktivno rade na najpopularnijim naslovima mobilnih igara na svetu. Osim znanja, sada imamo pristup tehnologiji i alatima koju koriste najbolje kompanije u ovoj industriji. Radićemo na tome da se znanje, stručnost i iskustvo kroz naš studio prenese i u lokalni ekosistem.

Topalski ocenjuje da je studio okrenut isključivo prema projektima jedinstvenog kvaliteta, pa je u potrazi za najboljim stručnjacima i mladim talentima iz oblasti dizajna video igara, programiranja, umetnosti i biznisa uopšte. „Članovima našeg tima, kao članovima globalne Playrix grupacije, otvorena su vrata saradnje sa top-industry alatima, tehnologijom i stručnjacima, kao i konkurentni uslovi rada i brojni kompanijski benefiti“, zaključio je Mirko na kraju.

Više o uslovima i karijeri u Playrix RS i otvorenim pozicijama saznajte na web stranici www.playrix.rs i društvenim mrežama LinkedInFacebookInstagram.

Podsetimo, Eipix Entertainment je osnovan 2005. godine pod sloganom Creating Worlds, dok je za to vreme postala jedna od najistaknutijih srpskih kompanija za razvoj video-igara kao i jedan od najproduktivnijih razvojnih studija HOPA igara na svetu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Zašto ne gotivimo Baku Praseta i Marka Zuckerberga? (gost Goran Jankuloski)

Ova godina se može opisati samo jednom rečju - turbulentno. Osim pandemije i drugih nedaća, svedoci smo i različitih dešavanja na društvenim mrežama, počev od kontraverznih stavova Trampa na Tviteru pa preko novih promena na Facebooku i odnosa sa brendovima.

Kultura 2.0

Kako su dve marketinške agencije i Pozorište Puž napravili dečiju Viber predstavu koju je pratilo 20.000 ljudi

Kada se udruže volja, kreativnost i znanje, postoji rešenje za sve, a to nam pokazuje primer agencija Saatchi and Saatchi, Leo Burnett, kao i Pozorišta Puž i Vibera. Njihovi timovi su usred pandemije odlučili da obraduju mališane i organizuju predstavu - ni manje ni više nego baš na Viberu.

Tehnologija

Spotify je zvanično stigao u Srbiju – pretplata kreće od 580 dinara

Spotify, jedna od najpoznatijih platformi za 'streaming' muzike, dostupan je na tržištu Srbije od srede 15. jula. Šta dolazak ovog servisa znači za domaće korisnike i da li bi isti mogao da ostane u senci veoma prisutnog Deezera?

Startapi i poslovanje

Duško Vesin (Alchemy): Budućnost startapa najviše zavisi od partnera i investitora – ne od proizvoda

Jedan od osnivača startapa Alchemy i nekadašnjeg dryTools, Duško Vesin, otkriva za Netokraciju kako je tekla njihova poslovna priča i na osnovu tog iskustva deli savete za sve buduće preduzetnike.

Startapi i poslovanje

Korisnici žele da sa bankama rade na daljinu, a rešenje nudi domaći Blinking

Video 'onboarding' korisnika, tačnije sistem video identifikacije na daljinu, polako postaje 'mainstream' širom sveta. Domaći Blinking razvio je takvo rešenje, a u nastavku teksta razgovaramo o tome kako ono može da nam skrati čekanje u redovima.

Gaming

Kako predstaviti vašu igru publici kada su svi događaji otkazani – je li spas u pitchevima na daljinu?

Svetska zdravstvena kriza sa jedne strane doprinela je popularizaciji video igara, ali je druge strane uskratila šansu mnogim gejming studijima da izlažu svoje projekte pred publikom na konferencijama i događajima koji su u potpunosti otkazani.