Beogradski studio Pet Project Games krajem godine lansira svoju prvu veliku igru - horor naslov po imenu Ripout

Beogradski studio Pet Project Games krajem godine lansira svoju prvu veliku igru – horor naslov po imenu Ripout

Tim koji stoji iza naslova Ripout za sada ima 10 članova tima a njihovu priču delimo u tekstu koji sledi.

Pet Project Games je mladi gejming studio koji u ovom trenutku čini desetoro ljudi – relativno mali broj s obzirom na tip igre koji razvijaju. Kako nam otkriva Milan Đukić, predstavnik ovog studija, u pitanju je “punokrvni” first person shooter, pa ih najčešće pitaju koliko desetina ljudi radi na projektu. “Upravo taj mali ali odabrani tim ljudi čini i da je krupna podela skoro nepostojeća. 90% rola pripada kreativnom delu programiranja i artworka, a ostalo je popunjeno neophodnim marketing & business rolama”, otkriva on.

Ta igra, kako dodaje naš sagovornik, je nešto što su svi u timu želeli da igraju, njihov “pet project”, pa se otuda krije i naziv studija – Pet Project Games. “Kada smo pronašli tu zajedničku temu, osnivanje je bilo lakši deo posla”, otkriva on a mi u nastavku teksta otkrivamo više detalja o ovom timu i njihovim planovima.

Ripout će se na Steam-u naći početkon 2022. godine

Pomenuta igra na kojoj ovaj tim trenutno radi zove se Ripout i u pitanju je pucačina u prvom licu koja je kooperativna i omogućava igranje više igrača u jednom trenutku u PvE maniru, na proceduralno generisanim svemirskim brodovima. “Igra žanrovski spada i u horor naslove poput, recimo, Dead Space, iako nema puno sličnosti mimo horor elementa i svemirskog settinga“, objašnjava Milan i dodaje:

Posebno smo ponosni i na “živi” pet-gun, pušku koja je ujedno i vaš “pet” kojeg možete pustiti da napadne protivnike. Pet gun je sposoban da nakon napada protivnika od njega preuzme određene dodatke i donese ih do vas, kako biste ih vi iskoristili.

I protivnici imaju “keca u rukavu” jer se mogu međusobno kombinovati čime i oni sami dobijaju nova unapređenja.

Lansiranje pomenute igre je zakazano za februar naredne godine, dok je na Steam-u već uveliko otvorena lista želja za sve koje ovaj naslov zanima.

Inače, ovo je prvenstveno PC igra i početkom naredne godine će se pojaviti na Steam platformi, a za sada ne postoje planovi za portovanje na konzole. O tome će, dodaje Đukić, misliti kako se budu približavali završetku projekta.

Pored toga, tim se trudi da bude prisutan i na YouTube-u, Twitchu, Discordu jer, kako ističe Milan, game-dev tim odnosno njihova igra jednostavno ne postoji ako se ne nalazi na tim kanalima. “Naravno u skladu sa tipom igre i karakteristikama i bazom fanova zavisi i gde će igra biti popularnija, da li na YouTube-u, ili Twitchu ili Twitteru ili nekoj petoj platformi. Iz tog razloga, naravno, i Ripout poseduje svoje kanale pa vas pozivamo da nas zapratite na Twitteru i wishlistujete na Steamu“, otkriva on.

Igrač će kupovati samo osnovnu igru

Milan je za Netokraciju otkrio i da im je najveći poslovni izazov u onom trenutku kada su došli do ideje, zajedničkog interesa i motiva, a to je bilo ispitati da li za takvu ideju ima tržišta i zainteresovanih igrača. “To i finansijski deo, odnosno obezbeđivanja budžeta”, otkriva on:

Jedan od naših glavnih zadataka je bio da obezbedimo finansije odnosno budžet za razvoj projekta pre nego što u njega krenemo i to iz sopstvenih sredstava. To, naravno, podrazumeva i direktno finansiranje ali i kalkulaciju oko toga šta možemo postići i sopstvenim angažovanjem. Na taj način smo želeli da osiguramo da ćemo igru završiti i izdati, bez toga da zavisimo od budžeta. Upravo zato smo se i opredelili da u startu izdajemo samo na PC platformi i da se suviše ne zalećemo.

To ipak ne znači da nismo spremni na razgovore ako se pojavi neki investitor ili izdavač igre. Iako nismo aktivno u potrazi, naravno spremni smo da popričamo sa svima koji su zainteresovani za Ripout.

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj

Sa druge strane, što se tiče njihovog biznis modela, on nam otkriva i da oni, kao stari gejmeri, nisu veliki fanovi plaćenih dodataka, DLC-ova, kupovine oružja za pravi novac i slično. “Naš model prodaje stoga je krajnje jednostavan – igrač kupuje samo osnovnu igru. Ujedno, opredelili smo se isključivo za digitalnu distribuciju i trenutno ne razmišljamo o prodaji fizičke kopije igre. Možda u nekom obliku Collector’s Edition, ali o tom potom”, navodi on.

Na kraju razgovora, Milan nam je otkrio i da je još uvek prerano govoriti o bilo kakvim novim naslovima.” Fokus celog tima je da se rad na Ripoutu uspešno privede kraju, da se igra izda u planiranom periodu Q1 2022 i naravno tek tada kreće pravi posao – slušanje utisaka igrača, ispravke eventualnih bagova, dodavanje novih funkcionalnosti… Tako da možemo slobodno reći da je narednih godinu dana ako ne i duže podređeno isključivo ovoj igri”, zaključuje on pozvavši sve ljubitelje ovakvog tipa igara da krajem godine isprobaju Ripout.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Karijere

Na koji ćeš faks? Poseti Metaverse sajam obrazovanja koji je okupio 128.000 studenata

Predstavljamo vam virtuelni 3D sajam obrazovanja zasnovan na Metaverse tehnologiji, koji mladima u Srbiji i regionu značajno olakšava potragu za idealnim izborom fakulteta i budućim zaposlenjem!

Intervju

Miloš Čučulović iz Srbije direktor je u švajcarskom MDPI-u sa više od 6.500 zaposlenih širom sveta

U švajcarskoj kompaniji koja je jedan od lidera u naučnom izdavaštvu, razvija najsavremenije alate zasnovane na generativnoj veštačkoj inteligenciji. A kako je izgledao njegov karijerni put? Pročitajte u intervjuu koji je pred vama!

Office Talks Podcast

Besplatna pravna dokumenta za sve startape

U 194. epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo o 'Open Source Documentation' projektu koji je proizašao iz Tenderly Garaže a koji je namenjen da pomogne startapima kada je reč o pravnim dokumentima.

Propustili ste

Intervju

Miloš Čučulović iz Srbije direktor je u švajcarskom MDPI-u sa više od 6.500 zaposlenih širom sveta

U švajcarskoj kompaniji koja je jedan od lidera u naučnom izdavaštvu, razvija najsavremenije alate zasnovane na generativnoj veštačkoj inteligenciji. A kako je izgledao njegov karijerni put? Pročitajte u intervjuu koji je pred vama!

Office Talks Podcast

Besplatna pravna dokumenta za sve startape

U 194. epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo o 'Open Source Documentation' projektu koji je proizašao iz Tenderly Garaže a koji je namenjen da pomogne startapima kada je reč o pravnim dokumentima.

Intervju

Native Teams: Kako doći do i na šta potrošiti €6,3 miliona investicije?

Kompanija Native Teams, koja je zakonski poslodavac za frilensere, podigla je višemilionsku investiciju od grupe fondova. Evo u šta će uložiti dobijen novac.

Tehnologija

Domaće softverske kompanije mogu da spasu srpsku privredu, ako im se pruži šansa

Dok IT industrija inovira, tradicionalne privredne grane tapkaju u mestu, jedan je od zaključaka Foruma naprednih tehnologija održanog 12. i 13. juna u Nišu.

Novost

Potpuno nova Tetris video igra napravljena je u Srbiji

Beogradski studio za razvoj video igara Playstudios Europe, objavio je igru Tetris Block Puzzle namenjenu za igranje na mobilnim telefonima.

Novost

ICT Hub: Osmislite najbolje rešenje za inovacije u pravosuđu i osvojite vredne nagrade

ICT Hub je lansirao novi projekat 'Inovacije u Pravosuđu' koji ima za cilj da unapredi pristup pravdi za osetljive i marginalizovane grupe u Srbiji kroz razvoj inovativnih digitalnih alata.