Beogradski studio Pet Project Games krajem godine lansira svoju prvu veliku igru - horor naslov po imenu Ripout

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Beogradski studio Pet Project Games krajem godine lansira svoju prvu veliku igru – horor naslov po imenu Ripout

Tim koji stoji iza naslova Ripout za sada ima 10 članova tima a njihovu priču delimo u tekstu koji sledi.

Pet Project Games je mladi gejming studio koji u ovom trenutku čini desetoro ljudi – relativno mali broj s obzirom na tip igre koji razvijaju. Kako nam otkriva Milan Đukić, predstavnik ovog studija, u pitanju je “punokrvni” first person shooter, pa ih najčešće pitaju koliko desetina ljudi radi na projektu. “Upravo taj mali ali odabrani tim ljudi čini i da je krupna podela skoro nepostojeća. 90% rola pripada kreativnom delu programiranja i artworka, a ostalo je popunjeno neophodnim marketing & business rolama”, otkriva on.

Ta igra, kako dodaje naš sagovornik, je nešto što su svi u timu želeli da igraju, njihov “pet project”, pa se otuda krije i naziv studija – Pet Project Games. “Kada smo pronašli tu zajedničku temu, osnivanje je bilo lakši deo posla”, otkriva on a mi u nastavku teksta otkrivamo više detalja o ovom timu i njihovim planovima.

Ripout će se na Steam-u naći početkon 2022. godine

Pomenuta igra na kojoj ovaj tim trenutno radi zove se Ripout i u pitanju je pucačina u prvom licu koja je kooperativna i omogućava igranje više igrača u jednom trenutku u PvE maniru, na proceduralno generisanim svemirskim brodovima. “Igra žanrovski spada i u horor naslove poput, recimo, Dead Space, iako nema puno sličnosti mimo horor elementa i svemirskog settinga“, objašnjava Milan i dodaje:

Posebno smo ponosni i na “živi” pet-gun, pušku koja je ujedno i vaš “pet” kojeg možete pustiti da napadne protivnike. Pet gun je sposoban da nakon napada protivnika od njega preuzme određene dodatke i donese ih do vas, kako biste ih vi iskoristili.

I protivnici imaju “keca u rukavu” jer se mogu međusobno kombinovati čime i oni sami dobijaju nova unapređenja.

Lansiranje pomenute igre je zakazano za februar naredne godine, dok je na Steam-u već uveliko otvorena lista želja za sve koje ovaj naslov zanima.

Inače, ovo je prvenstveno PC igra i početkom naredne godine će se pojaviti na Steam platformi, a za sada ne postoje planovi za portovanje na konzole. O tome će, dodaje Đukić, misliti kako se budu približavali završetku projekta.

Pored toga, tim se trudi da bude prisutan i na YouTube-u, Twitchu, Discordu jer, kako ističe Milan, game-dev tim odnosno njihova igra jednostavno ne postoji ako se ne nalazi na tim kanalima. “Naravno u skladu sa tipom igre i karakteristikama i bazom fanova zavisi i gde će igra biti popularnija, da li na YouTube-u, ili Twitchu ili Twitteru ili nekoj petoj platformi. Iz tog razloga, naravno, i Ripout poseduje svoje kanale pa vas pozivamo da nas zapratite na Twitteru i wishlistujete na Steamu“, otkriva on.

Igrač će kupovati samo osnovnu igru

Milan je za Netokraciju otkrio i da im je najveći poslovni izazov u onom trenutku kada su došli do ideje, zajedničkog interesa i motiva, a to je bilo ispitati da li za takvu ideju ima tržišta i zainteresovanih igrača. “To i finansijski deo, odnosno obezbeđivanja budžeta”, otkriva on:

Jedan od naših glavnih zadataka je bio da obezbedimo finansije odnosno budžet za razvoj projekta pre nego što u njega krenemo i to iz sopstvenih sredstava. To, naravno, podrazumeva i direktno finansiranje ali i kalkulaciju oko toga šta možemo postići i sopstvenim angažovanjem. Na taj način smo želeli da osiguramo da ćemo igru završiti i izdati, bez toga da zavisimo od budžeta. Upravo zato smo se i opredelili da u startu izdajemo samo na PC platformi i da se suviše ne zalećemo.

To ipak ne znači da nismo spremni na razgovore ako se pojavi neki investitor ili izdavač igre. Iako nismo aktivno u potrazi, naravno spremni smo da popričamo sa svima koji su zainteresovani za Ripout.

Sa druge strane, što se tiče njihovog biznis modela, on nam otkriva i da oni, kao stari gejmeri, nisu veliki fanovi plaćenih dodataka, DLC-ova, kupovine oružja za pravi novac i slično. “Naš model prodaje stoga je krajnje jednostavan – igrač kupuje samo osnovnu igru. Ujedno, opredelili smo se isključivo za digitalnu distribuciju i trenutno ne razmišljamo o prodaji fizičke kopije igre. Možda u nekom obliku Collector’s Edition, ali o tom potom”, navodi on.

Na kraju razgovora, Milan nam je otkrio i da je još uvek prerano govoriti o bilo kakvim novim naslovima.” Fokus celog tima je da se rad na Ripoutu uspešno privede kraju, da se igra izda u planiranom periodu Q1 2022 i naravno tek tada kreće pravi posao – slušanje utisaka igrača, ispravke eventualnih bagova, dodavanje novih funkcionalnosti… Tako da možemo slobodno reći da je narednih godinu dana ako ne i duže podređeno isključivo ovoj igri”, zaključuje on pozvavši sve ljubitelje ovakvog tipa igara da krajem godine isprobaju Ripout.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Digitalni mediji

Trendovi.co: Šta nam donosi 2023. godina iz oblasti Employer brandinga i društvenih mreža?

Sada već tradicionalno, agencija Pioniri Communications su kroz projekat Trendovi.co objavili predviđanja za ovu godinu kada su u pitanju digitalni marketing, 'event' industrija, tehnologija, PR, 'entertainment' industrija i druge srodne oblasti. Pročitajte šta smo izdvojili za vas.

Startapi i poslovanje

Institut BioSens otvorio novi poziv za akcelerator namenjen IT i poljoprivrednim startapima

Institut BioSens pozvao je inovativne startape iz IT i poljoprivrednog sektora da učestvuju u trećem izdanju akceleratora i na taj način nastavlja dobru praksu pružanja podrške inovativnim preduzetnicima u razvoju ideja koje će doprineti digitalnoj transformaciji poljoprivrede.

Gaming

Wargaming Forge: Novi edukativni program o kreiranju globalnih video igra – uz potencijalno zaposlenje

Industrija razvoja video igara jeste zanimljiva, ali u isto vreme kompleksna stvar. Potencijale talenata koji tu istu industriju grade, prepoznala je kompanija Wargaming koja je pored kancelarija u Beogradu, otvorila i 'Forge' program prakse, sa čijom smo programskom menadžerkom razgovarali.

Propustili ste

Kultura 2.0

Vlada Srbije ulaže €52 miliona u izgradnju novog centra za kreativne industrije

Obeležen početak radova na rekonstrukciji nekadašnje zgrade Ložionice u kreativno-inovativni multifunkcionalni centar.

Startapi i poslovanje

OTP banka otvorila prijave za novi Generator ZERO 2023 konkurs

OTP banka je pokrenula novi ciklus Generator ZERO 2023 konkursa sa ciljem da podrži rešenja koja doprinose smanjenju karbonskog otiska i rastu zelene ekonomije.

Office Talks Podcast

Kako graditi uspešne web3 kompanije i projekte?

U tech zajednici sve više se priča o web3 svetu. Upravo zato, tema 127. epizode Office Talks podkasta bila je o izgradnji i vođenju web3 kompanija. O tome smo pričali sa osnivačima kompanije ShardLabs, koja ima tim i u Beogradu.

Karijere

Serbian Product Community: Objavljena anketa za ljude koji se bave kreiranjem digitalnih proizvoda

Cilj ankete je podizanje transparentnosti plata tako da se zajednički stekne realnija slika o stanju u upravljanju razvojem digitalnih proizvoda u Srbiji.

Tehnologija

Slobodan Marković: Kako javno dostupni NLP modeli za srpski jezik doprinose rastu domaće IT industrije?

Zašto ChatGPT ne zna padeže, a mi još uvek nemamo Siri na srpskom? Kako razvoj ovih alata može pozitivno da utiče na domaću 'tech' zajednicu, objasnio nam je Slobodan Marković, digitalni savetnik u organizaciji UNDP.

Intervju

Kako je Dalibor pored pozicije Lead Data konsultanta pronašao vreme za porodični hobi i biznis

Još kada smo bili deca, mnogi su nas pitali - "Da li imaš hobi"? Čak i kada odrastemo, postanemo profesionalci, ljubav prema hobiju, ako ga zaista volimo, ostaje zauvek tu sa nama. Ovo je priča o Daliboru Lazareviću koji iako radi kao Lead Data Consultant, pronalazi vreme da proizvodi manje predmete od drveta i plastike.