Beogradski studio Pet Project Games krajem godine lansira svoju prvu veliku igru - horor naslov po imenu Ripout

Beogradski studio Pet Project Games krajem godine lansira svoju prvu veliku igru – horor naslov po imenu Ripout

Tim koji stoji iza naslova Ripout za sada ima 10 članova tima a njihovu priču delimo u tekstu koji sledi.

Pet Project Games je mladi gejming studio koji u ovom trenutku čini desetoro ljudi – relativno mali broj s obzirom na tip igre koji razvijaju. Kako nam otkriva Milan Đukić, predstavnik ovog studija, u pitanju je “punokrvni” first person shooter, pa ih najčešće pitaju koliko desetina ljudi radi na projektu. “Upravo taj mali ali odabrani tim ljudi čini i da je krupna podela skoro nepostojeća. 90% rola pripada kreativnom delu programiranja i artworka, a ostalo je popunjeno neophodnim marketing & business rolama”, otkriva on.

Ta igra, kako dodaje naš sagovornik, je nešto što su svi u timu želeli da igraju, njihov “pet project”, pa se otuda krije i naziv studija – Pet Project Games. “Kada smo pronašli tu zajedničku temu, osnivanje je bilo lakši deo posla”, otkriva on a mi u nastavku teksta otkrivamo više detalja o ovom timu i njihovim planovima.

Ripout će se na Steam-u naći početkon 2022. godine

Pomenuta igra na kojoj ovaj tim trenutno radi zove se Ripout i u pitanju je pucačina u prvom licu koja je kooperativna i omogućava igranje više igrača u jednom trenutku u PvE maniru, na proceduralno generisanim svemirskim brodovima. “Igra žanrovski spada i u horor naslove poput, recimo, Dead Space, iako nema puno sličnosti mimo horor elementa i svemirskog settinga“, objašnjava Milan i dodaje:

Posebno smo ponosni i na “živi” pet-gun, pušku koja je ujedno i vaš “pet” kojeg možete pustiti da napadne protivnike. Pet gun je sposoban da nakon napada protivnika od njega preuzme određene dodatke i donese ih do vas, kako biste ih vi iskoristili.

I protivnici imaju “keca u rukavu” jer se mogu međusobno kombinovati čime i oni sami dobijaju nova unapređenja.

Lansiranje pomenute igre je zakazano za februar naredne godine, dok je na Steam-u već uveliko otvorena lista želja za sve koje ovaj naslov zanima.

Inače, ovo je prvenstveno PC igra i početkom naredne godine će se pojaviti na Steam platformi, a za sada ne postoje planovi za portovanje na konzole. O tome će, dodaje Đukić, misliti kako se budu približavali završetku projekta.

Pored toga, tim se trudi da bude prisutan i na YouTube-u, Twitchu, Discordu jer, kako ističe Milan, game-dev tim odnosno njihova igra jednostavno ne postoji ako se ne nalazi na tim kanalima. “Naravno u skladu sa tipom igre i karakteristikama i bazom fanova zavisi i gde će igra biti popularnija, da li na YouTube-u, ili Twitchu ili Twitteru ili nekoj petoj platformi. Iz tog razloga, naravno, i Ripout poseduje svoje kanale pa vas pozivamo da nas zapratite na Twitteru i wishlistujete na Steamu“, otkriva on.

Igrač će kupovati samo osnovnu igru

Milan je za Netokraciju otkrio i da im je najveći poslovni izazov u onom trenutku kada su došli do ideje, zajedničkog interesa i motiva, a to je bilo ispitati da li za takvu ideju ima tržišta i zainteresovanih igrača. “To i finansijski deo, odnosno obezbeđivanja budžeta”, otkriva on:

Jedan od naših glavnih zadataka je bio da obezbedimo finansije odnosno budžet za razvoj projekta pre nego što u njega krenemo i to iz sopstvenih sredstava. To, naravno, podrazumeva i direktno finansiranje ali i kalkulaciju oko toga šta možemo postići i sopstvenim angažovanjem. Na taj način smo želeli da osiguramo da ćemo igru završiti i izdati, bez toga da zavisimo od budžeta. Upravo zato smo se i opredelili da u startu izdajemo samo na PC platformi i da se suviše ne zalećemo.

To ipak ne znači da nismo spremni na razgovore ako se pojavi neki investitor ili izdavač igre. Iako nismo aktivno u potrazi, naravno spremni smo da popričamo sa svima koji su zainteresovani za Ripout.

Sa druge strane, što se tiče njihovog biznis modela, on nam otkriva i da oni, kao stari gejmeri, nisu veliki fanovi plaćenih dodataka, DLC-ova, kupovine oružja za pravi novac i slično. “Naš model prodaje stoga je krajnje jednostavan – igrač kupuje samo osnovnu igru. Ujedno, opredelili smo se isključivo za digitalnu distribuciju i trenutno ne razmišljamo o prodaji fizičke kopije igre. Možda u nekom obliku Collector’s Edition, ali o tom potom”, navodi on.

Na kraju razgovora, Milan nam je otkrio i da je još uvek prerano govoriti o bilo kakvim novim naslovima.” Fokus celog tima je da se rad na Ripoutu uspešno privede kraju, da se igra izda u planiranom periodu Q1 2022 i naravno tek tada kreće pravi posao – slušanje utisaka igrača, ispravke eventualnih bagova, dodavanje novih funkcionalnosti… Tako da možemo slobodno reći da je narednih godinu dana ako ne i duže podređeno isključivo ovoj igri”, zaključuje on pozvavši sve ljubitelje ovakvog tipa igara da krajem godine isprobaju Ripout.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Gaming

Dušan i David prave društvene igre, a njihov studio Kerber Games napada tržište vredno skoro 20$ milijardi

Iako kultura igranja društvenih igara u Srbiji nije toliko velika, to bi vremenom moglo da se promeni zahvaljujući talentovanim timovima poput onog koji čini Kerber - 'board games' dizajn studio.

Startapi i poslovanje

Uvođenjem udela u vlasništvu kompanije povećavaju svoju konkurentnost – a motivacija zaposlenih se drastično uvećava

Prema podacima do kojih je došao Joberty, manje od 3% kompanija koje posluju na domaćem tržištu ima opciju da svojim zaposlenima omogući udeo u vlasništvu firme a ta opcija, kako kažu naši sagovornici, može napraviti veliku razliku.

Intervju

Milan Starčević je prvi inženjer iz Srbije koji je postao partner u kompaniji Zühlke

Nakon skoro osam godina provedenih u kompaniji Zühlke, Milan Starčević postao je partner. U nastavku teksta razgovaramo o njegovom karijernom putu koji je doveo do nove pozicije.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Kredium.rs klijentima pomaže da lakše dobiju stambeni kredit uz pomoć personalizovanih bankarskih ponuda

Potraga za stanovima i kreditima često ume da bude težak, naporan i dug proces. Ipak, digitalizacijom i novim alatima koji su nam dostupni online, sve ovo može da izgleda znatno jednostavnije. Rešenje ima i startap iz Srbije - Kredium.rs.

Startapi i poslovanje

Srpski Tenderly osigurao investiciju od $15.3M u okviru A runde, sledi izgradnja Ethereum platforme za developere

Glavni cilj Tenderly startapa je da poboljša način rada Ethereum programera i ubrza prihvatanje blockchain tehnologije.

Office Talks Podcast

Internet zajednica za 70.000 ljubitelja fudbala

Tema 57. epizode Office Talks podcasta bila je online klađenje ali i izgradnja internet zajednice ljubitelja fudbala i sporta kroz zanimljiv i kvalitetan sadržaj. O svemu tome smo razgovarali sa našim gostom Vladimirom Kečkešom, osnivačem popularnih Instagram stranica Burazzers.net i Engleski fudbal.

Karijere

HelloWorld ponovo organizuje istraživanje domaće tehnološke scene: IT-jevci, popunite anketu!

Sajt za IT zapošljavanje HelloWorld.rs trenutno sprovodi još jedno veliko istraživanje domaće IT scene.