Beogradski studio Pet Project Games krajem godine lansira svoju prvu veliku igru - horor naslov po imenu Ripout

Beogradski studio Pet Project Games krajem godine lansira svoju prvu veliku igru – horor naslov po imenu Ripout

Tim koji stoji iza naslova Ripout za sada ima 10 članova tima a njihovu priču delimo u tekstu koji sledi.

Pet Project Games je mladi gejming studio koji u ovom trenutku čini desetoro ljudi – relativno mali broj s obzirom na tip igre koji razvijaju. Kako nam otkriva Milan Đukić, predstavnik ovog studija, u pitanju je “punokrvni” first person shooter, pa ih najčešće pitaju koliko desetina ljudi radi na projektu. “Upravo taj mali ali odabrani tim ljudi čini i da je krupna podela skoro nepostojeća. 90% rola pripada kreativnom delu programiranja i artworka, a ostalo je popunjeno neophodnim marketing & business rolama”, otkriva on.

Ta igra, kako dodaje naš sagovornik, je nešto što su svi u timu želeli da igraju, njihov “pet project”, pa se otuda krije i naziv studija – Pet Project Games. “Kada smo pronašli tu zajedničku temu, osnivanje je bilo lakši deo posla”, otkriva on a mi u nastavku teksta otkrivamo više detalja o ovom timu i njihovim planovima.

Ripout će se na Steam-u naći početkon 2022. godine

Pomenuta igra na kojoj ovaj tim trenutno radi zove se Ripout i u pitanju je pucačina u prvom licu koja je kooperativna i omogućava igranje više igrača u jednom trenutku u PvE maniru, na proceduralno generisanim svemirskim brodovima. “Igra žanrovski spada i u horor naslove poput, recimo, Dead Space, iako nema puno sličnosti mimo horor elementa i svemirskog settinga“, objašnjava Milan i dodaje:

Posebno smo ponosni i na “živi” pet-gun, pušku koja je ujedno i vaš “pet” kojeg možete pustiti da napadne protivnike. Pet gun je sposoban da nakon napada protivnika od njega preuzme određene dodatke i donese ih do vas, kako biste ih vi iskoristili.

I protivnici imaju “keca u rukavu” jer se mogu međusobno kombinovati čime i oni sami dobijaju nova unapređenja.

Lansiranje pomenute igre je zakazano za februar naredne godine, dok je na Steam-u već uveliko otvorena lista želja za sve koje ovaj naslov zanima.

Inače, ovo je prvenstveno PC igra i početkom naredne godine će se pojaviti na Steam platformi, a za sada ne postoje planovi za portovanje na konzole. O tome će, dodaje Đukić, misliti kako se budu približavali završetku projekta.

Pored toga, tim se trudi da bude prisutan i na YouTube-u, Twitchu, Discordu jer, kako ističe Milan, game-dev tim odnosno njihova igra jednostavno ne postoji ako se ne nalazi na tim kanalima. “Naravno u skladu sa tipom igre i karakteristikama i bazom fanova zavisi i gde će igra biti popularnija, da li na YouTube-u, ili Twitchu ili Twitteru ili nekoj petoj platformi. Iz tog razloga, naravno, i Ripout poseduje svoje kanale pa vas pozivamo da nas zapratite na Twitteru i wishlistujete na Steamu“, otkriva on.

Igrač će kupovati samo osnovnu igru

Milan je za Netokraciju otkrio i da im je najveći poslovni izazov u onom trenutku kada su došli do ideje, zajedničkog interesa i motiva, a to je bilo ispitati da li za takvu ideju ima tržišta i zainteresovanih igrača. “To i finansijski deo, odnosno obezbeđivanja budžeta”, otkriva on:

Jedan od naših glavnih zadataka je bio da obezbedimo finansije odnosno budžet za razvoj projekta pre nego što u njega krenemo i to iz sopstvenih sredstava. To, naravno, podrazumeva i direktno finansiranje ali i kalkulaciju oko toga šta možemo postići i sopstvenim angažovanjem. Na taj način smo želeli da osiguramo da ćemo igru završiti i izdati, bez toga da zavisimo od budžeta. Upravo zato smo se i opredelili da u startu izdajemo samo na PC platformi i da se suviše ne zalećemo.

To ipak ne znači da nismo spremni na razgovore ako se pojavi neki investitor ili izdavač igre. Iako nismo aktivno u potrazi, naravno spremni smo da popričamo sa svima koji su zainteresovani za Ripout.

Sa druge strane, što se tiče njihovog biznis modela, on nam otkriva i da oni, kao stari gejmeri, nisu veliki fanovi plaćenih dodataka, DLC-ova, kupovine oružja za pravi novac i slično. “Naš model prodaje stoga je krajnje jednostavan – igrač kupuje samo osnovnu igru. Ujedno, opredelili smo se isključivo za digitalnu distribuciju i trenutno ne razmišljamo o prodaji fizičke kopije igre. Možda u nekom obliku Collector’s Edition, ali o tom potom”, navodi on.

Na kraju razgovora, Milan nam je otkrio i da je još uvek prerano govoriti o bilo kakvim novim naslovima.” Fokus celog tima je da se rad na Ripoutu uspešno privede kraju, da se igra izda u planiranom periodu Q1 2022 i naravno tek tada kreće pravi posao – slušanje utisaka igrača, ispravke eventualnih bagova, dodavanje novih funkcionalnosti… Tako da možemo slobodno reći da je narednih godinu dana ako ne i duže podređeno isključivo ovoj igri”, zaključuje on pozvavši sve ljubitelje ovakvog tipa igara da krajem godine isprobaju Ripout.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Od Silicijumske doline do Skadarlije: Kako je američki Harness otvorio svoj R&D centar u srpskoj prestonici?

Kao kompanija koja razvija CI/CD alate za programere i dev timove, američki Harness otvorio je početkom godine svoj R&D centar u srpskoj prestonici. Otkrivamo koji su njihovi dalji planovi.

Gaming

Kroz program ‘Game Dev Bootcamp’ Nordeus nastavlja da edukuje mlade o razvoju igara – prijave do 12. novembra

Nordeus fondacija pokreće novi online besplatni obrazovni program 'Game Dev Bootcamp' za mlade širom Srbije koji su zainteresovani za tehnički razvoj video igara.

Internet marketing

Digitalni marketing u regulisanim industrijama: Kako se oglašavati kada je sve zabranjeno?

Za sve regulisane industrije uvek važe dve stvari, budžet uglavnom nikada nije problem i skoro ništa nije dozvoljeno kada je marketing u pitanju.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Sat vremena o TikTok oglašavanju (gošća Gorana Risteski)

TikTok, društvena mreža koja je osvojila svet u prethodne dve godine, raste još više i otvara nove mogućnosti za brendove, biznise, oglašivače i nezavisne kreatore. Upravo na tu temu u 73. epizodi Office Talks podcasta pričamo sa Goranom Risteski koja radi kao Media Researcher u agenciji Direct Media United Solutions.

Karijere

Tamara Prodanović postaje specijalista za brendiranje poslodavca u kompaniji Syrmia

Odakle je potekla odluka da se Tamara nakon sedam godina provedenih u HelloWorld-u priključi 'kompanijskoj strani priče' i pređe u kompaniju Syrmia?

Karijere

Studenti informatike i Synechron organizovali prvi hakaton na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu

BarKod hakaton, prvi hakaton na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu, održan je prethodnog vikenda pod sloganom 'Ako ništa…bar kod!'.

Kultura 2.0

UNICEF u Srbiji pokrenuo humanitarnu akciju – kupovinom NFT tokena pomažete deci sa smetnjama u razvoju

Povodom obeležavanja 75 godina rada UNICEF-a predstavljena je i dalje aktuelna specijalna kolekcija jedinstvenih digitalnih tokena - NFT, koja će biti izložena do 11. decembra. Izložba ima humanitarni cilj nabavke asistivne tehnologije koja pomaže deci sa smetnjama u razvoju da povećaju svoje sposobnosti i veštine.

Startapi i poslovanje

Programeri, Bosch ne proizvodi samo aparate za kafu – ima i odeljenja koja kreiraju softvere

Mesec dana sam u Bosch-u. Iako za sebe mislim da detaljno poznajem IT industriju, do pre dva meseca nisam znala da ova kompanija proizvodi nešto što nisu aparati za kafu, veš mašine i klime, kao i da u okviru Bosch-a postoje neka odeljenja koja prave softvere.

Karijere

Kompanija ZF Serbia najavila nova zapošljavanja u novosadskom razvojnom centru

Traže se inženjeri za rad na razvoju energetske elektronike za primenu u pogonskim sistemima.