BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije - ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Posle uspešnih programa akceleracije KATANA i DIATOMIC, PARSEC omogućava inovatorima u navedenim oblastima finansijska sredstva, mentorsku podršku i pristup najnovijim EO tehnologijama. Ovaj cilj biće ostvaren pokretanjem sveobuhvatnog biznis akceleratora, nudeći ukupno 2,5 miliona evra bez udela u kompaniji. PARSEC program će takođe obezbediti podršku u vidu mentorstva, treninga i saveta vezanih za izlazak na tržište.

Kako izgleda struktura programa?

PARSEC će raspisati poziv za sve zainteresovane da učestvuju u programu akceleracije. Ovaj otvoreni poziv nadovezuje se na dokazani uspeh KATANA akceleratora i biće implementiran na sledeći način:

  • U prvoj fazi – sa planiranim početkom u ranu jesen 2019. godine – PARSEC će organizovati peer-to-peer evaluaciju kako bi odabrali 100 pobednika koji će dobiti početni kapital (10.000€ po aplikantu).
  • U drugoj fazi, program će pružiti podršku uspešnim kandidatima kako bi formirali timove između različitih sektora i zemalja (konzorcijumi od 2-4 kompanije) i razvili inovativne usluge u oblasti hrane, energije i zaštite životne sredine zasnovane na EO tehnologiji.
  • Na kraju, stručni žiri koji čine lideri iz industrije, investitori, stručnjaci iz pomenutih oblasti, predstavnici venture capital fondova, odabraće 15 konzorcijuma koji razviju usluge sa najvećim komercijalnim potencijalom. Izabrani konzorcijumi dobiće dodatna sredstva (do 100.000 € po konzorcijumu) uz priliku da privuku dodatne venture capital investicije.

Pomoć učesnicima da brže stignu do tržišta

U poslednje dve faze timovi će dobiti podršku pan-evropskog tima stručnjaka u vidu povezivanja, mentorstva, treninga i pripreme za investicije i izlazak na tržište. Sva sredstva za prvu i poslednju fazu namenjena su razvoju ideja i proizvoda startapa i malih i srednjih preduzeća i ne zahtevaju udeo u kompaniji. Takođe, program će uspostaviti tri tehnološke platforme koje će učesnicima pomoći da brže stignu do tržišta (tzv. Large Scale Demonstrators):

  • Big Data Toolbox – pomaže kompanijama da iskoriste moć velikih EO podataka
  • In-situ Data Hub – nudi pristup podacima koji mogu pospešiti i obezbediti validaciju EO proizvoda
  • eoMALL Galerija – prozor ka tržištu za EO provajdere

Ove tehnološke platforme će razviti i sprovoditi pet inovativnih malih i srednjih preduzeća koja su deo PARSEC konzorcijuma. Inače, ovaj konzorcijum povezuje 10 partnera iz sedam zemalja. EARSC – vodeća biznis mreža koja zastupa kompanije koje kreiraju vrednost zasnovanu na EO tehnologiji širom Evrope – je na čelu konzorcijuma kojji čine vodeći klasteri (AVAESEN, bwcon), eksperti za akceleratore (BIOSENSE) i inovativna mala i srednja preduzeća (Rasdaman, Geomatrix, DRAXIS, Eversis i Evenflow).


PARSEC aktivnosti su zvanično započete 21. maja 2019. godine u Briselu i trajaće dve i po godine. Za više informacija obratite se predstavnicima BioSense instituta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Odložen rok za zapošljavanje preduzetnika uz olakšice – novi datum je 60 dana od ukidanja vanrednog stanja

Rok za sticanje statusa kvalifikovanog novozaposlenog lica izmenjen je uredbom Vlade Republike Srbije i sada je će biti moguć 60 dana nakon završetka vanrednog stanja.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.

Novost

Google imenovao svog predstavnika u Srbiji – saopštava SHARE Fondacija

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti obratio se kompaniji Google i nakon pregovora sa njihovim pravnim timom, ova kompanija odredila je svog predstavnika u Srbiji u skladu sa domaćim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Gaming

Apple Arcade dovešće više igrača srpskim gejming studijima – samo ako pametno postave strategiju

Servis Apple Arcade sada je i zvanično dostupan u Srbiji, a benefite bi, osim igrača, mogli da imaju i gejming studiji i developeri - kroz dodatni izvor zarade i veću vidljivost njihovih igara. Otkrivamo na koji način izgleda i šta sve donosi saradnja sa kompanijom Apple.

Tehnologija

Ne, hocudaglasam.com ne prikuplja podatke građana jer to nije ‘lažni’ sajt za glasanje

Vlada Srbije upozorila je da se pojavio lažni sajt za glasanje iz inostranstva i apelovala je na građane da budu oprezni u pogledu toga kome ostavljaju svoje podatke budući da postoji mogućnost njihove zloupotrebe. U ekskluzivnom razgovoru sa tvorcem ovog sajta otkrivamo kako servis pomaže našim građanima u dijaspori, šta on jeste - a šta nije.

Startapi i poslovanje

Oslanjajući se na poznanstva i preporuke, Recrooit želi da promeni način na koji zapošljavamo stručne kandidate

Recrooit je nova domaća platforma za regrutovanje kandidata koja ima za cilj da olakša celokupan proces zapošljavanja i postane glavni saveznik poslodavaca i regrutera prilikom zapošljavanja IT kvalifikovanih kadrova - oslanjajući se na zajednicu i preporuke iskusnih profesionalaca u svim industrijama.