Overtime osvanuo na Kickstarteru - nova društvena igra iz Srbije na pola puta do $9.000

Overtime osvanuo na Kickstarteru – nova društvena igra iz Srbije na pola puta do $9.000

Prekovremeni rad postaje izazov u novoj društvenoj igri 'Overtime' za čiju je štampu pokrenuta crowdfunding kampanja na Kickstarteru. Udruženje 'Dažbog Igre' iz Beograda za dve nedelje kampanje prikupilo je polovinu od traženih 9.000 dolara.

Pomenuto udruženje se već pet godina bavi kreiranjem i promocijom autorskih društvenih igara, a iza sebe ima preko deset igara na čijem usavršavanju je posvećen ceo tim. Sa željom da naprave korak dalje i upuste se u komercijalnu prodaju svojih zabavnih igara, odlučili su se za crowdfunding kampanju na Kickstarteru, kao alternativni način finansiranja, koji će im doneti i neophodna sredstva ali i promociju samog proizvoda u zajednici ljubitelja igara.

Overtime je satirična kartična igra za 3 do 6 igrača, u kojoj su igrači ostali prekovremeno na poslu a naravno žele što pre da odu kući. Da bi to uradili, igrači treba da završe sve svoje obaveze tako što će ih vredno sami uraditi, ili tako što će ih taktično „podvaliti“ svojim kolegama da završe posao umesto njih. Prvi igrač koji se reši svih svojih zadataka pobeđuje.  

Sredstva potrebna i za ulaganje u promociju igre

Idejni tvorac Overtime igre, Pavle Ilijašević kaže da je čitav tim prijatno iznenađen količinom podrške, kao i činjenicom da najveći broj podržavaoca dolazi upravo iz Srbije. Govoreći o inicijalnoj ideji za nastanak same igre, Pavle za Netokraciju ističe sledeće:

Ideja za Overtime je nastala dok sam se žalio na situacije koje su me susretale na poslu, tačnije prekovremeni rad na istom i umor koj me je pratio. Jednostavno sam video da je to nešto što svako doživljava, jer su svi kojima sam se žalio su mogli da se poistovete. Kako već pet godina radim na kreiranju različitih društvenih igara, odlučio sam da svoj tadašnji izazov pretvorim u nešto korisno i zabavno, i tako je nastala ova zabavna igra.

Ilijašević dodaje da u Dažbog timu trenutno ima četiri aktivna člana, ali za vreme trajanja  Kickstarter kampanje čitava ekipa ima dodatnu pomoći od ljudi koji nisu članovi Dažbog Games, dok je za vreme Overtime kampanje angažovano čak sedam osoba, od kojih svako daje doprinos na svoj način.

Na pitanje Netokracije da li pored planiranog kontigenta štampanja igre, tim planira da sredstva uloži i u neke druge segmente, Pavle kaže da iako je primarni cilj kampanje pre svega prikupljanje sredstva za štamanje prvih 500 primeraka igre, biće potrebno ulagati i u njenu dalju promociju i izlaganje.

„Svake godine se u nemačkom gradu Esen održava najveći sajam društvenih igara na svetu na kom redovno izlažemo naše igre, pa je tako u planu da se pojavimo i sledeće godine ovaj put, nadamo se sa uspešnom Kickstarter igrom – Overtime“, ističe Pavle .

Podrška od Crowdfunding akademije za aktuelnu kampanju

Sa druge strane, Dažbog udruženje u prvi plan stavlja veliku želju da pomogne i drugim dizajnerima društvenih igara koji žele da se upuste u izradu i izdavanje društvenih igara, tako što će sa njima podeliti znanja i iskustva koja ceo tim stekne usput. Osvrnuvši se i na planove za budućnost, Ilijašević zaključuje:

Za nas je ova Kickstarter kampanja prvi korak dalje. Imamo puno ideja za nove igre, od kojih je nekoliko već realizovano u obliku prototipova igara koje ljudima predstavljamo i pokazujemo svakog meseca u nekom od lokalnih klubova za društvene igre. Koji nam je tačno sledeći korak, i koju ćemo sledeću igru realizovati, ne možemo da kažemo, ali znamo da se nećemo zaustaviti sa ovom jednom.

Članovi Udruženja Dažbog Igre su kao jedni od najboljih timova Crowdfunding Akademije održane u Beogradu ovog leta u organizaciji Crowdfunding.rs, dobili podršku u vidu mentorstva tokom pripreme kampanje, kao i video produkciju i dizajn kampanje.

Kampanju za Overtime društvenu igru možete podržati do 16. novembra. 

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Tehnologija

5G mreža nas neće štetno ‘ozračiti’, ali širenje dezinformacija i lažnih vesti sigurno hoće

Fizička pojava kao što je štetno zračenje ne mora nužno uvek da dođe iz nuklearnog reaktora, sunca ili radona, već se javlja u različitim oblicima - u čemu bi, prema pisanju pojedinih medija, svoju ulogu mogla da odigra i 5G mreža.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Propustili ste

Karijere

Kako se brendirati na LinkedIn-u i obezbediti veći doseg za vaše objave?

Kako funkcioniše LinkedIn algoritam? Kakve objave voli, a koje kažnjava niskim 'reach'-om? Otkrivamo u nastavku.

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Startapi i poslovanje

CESA 2019: Otvorene prijave za startape u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Udruženje The Startup Awards po šesti put okuplja startape različitih faza razvoja i delatnosti iz ovog dela Evrope. Nominacije traju do početka avgusta, dok se zainteresovani mogu prijaviti u 16 različitih kategorija.

Gaming

Humanitarni esport turnir Good Game dolazi u Beograd – prijavite vaš tim i igraje protiv drugih IT kompanija

Dom omladine u Beogradu biće domaćin prvog Good Game B2B esport turnira koji će se održati u prestonici sa ciljem povezivanja većih kompanija i prikupljanja sredstava za mlade preduzetnike. Sa idejnim tvorcem takmičenja razgovaramo o nastanku istog i planovima za naredni period.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Društvene mreže

SHARE Fondacija saopštila: Twitter imenuje predstavnika za Srbiju

Novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti predviđa obavezu gotovo svih velikih IT kompanija da imenuju predstavnike u Srbiji. Prva u nizu koja to čini je Twitter.