Prva Digitalna farma u Srbiji otvara svoja vrata za posetioce u petak

Prva Digitalna farma u Srbiji otvara svoja vrata za posetioce u petak

Prva Digitalna farma u Srbiji biće otvorena za posetioce u petak 27. aprila od 10 časova u mestu Krivaja, pored Bačke Topole. Pored toga, narednog dana na Institutu BioSens u Novom Sadu biće održana i obuka za rad sa digitalnom platformom AgroSens.

Tema prvog u nizu besplatnog otvorenog dana Digitalne farme je LoRa sistem za komunikaciju, koji putem senzora omogućava praćenje stanja na njivi u zavisnosti od potreba specifičnih za proizvodnu parcelu ili kulturu koja se uzgaja. Te senzore moguće je postaviti na različite lokacije, budući da sistem omogućava bežični prenos podataka u radijusu od čak 20 kilometara.

Pored toga, zainteresovani će svakog poslednjeg petka u mesecu tokom proizvodne sezone (april – oktobar) na otvorenim vratima farme dobijati informacije o svakom delu ratarske proizvodnje: od pripreme zemljišta, određivanja menadžemnt zona, preko setve, navodnjavanja, ishrane i zaštite bilja, pa do žetve i rаdova na pripremi naredne sezone.

Obuka za rad na platformi AgroSens

Dan nakon otvorenih vrata, na Institutu BioSense u deset časova biće održana prva u nizu obuka za rad sa digitalnom platformom AgroSens koja će biti besplatna za sve polaznike.

AgroSens je zvanična platforma Digitalne poljoprivrede Srbije i omogućava praćenje stanja useva i planiranje poljoprivrednih aktivnosti uz pomoć mobilnog telefona ili računara, na osnovu podataka prikupljenih sa satelita, dronova, robota, različitih senzora i meteo stanica.

Osnovni servisi platforme besplatni su i dostupni svima i platforma se redovno proširuje i novim servisima, kao što su usluge analize zemljišta, agronomskih saveta ili zakazivanja snimanja dronom, a naredna obuka zakazana je za 26. maj.

Prijave za posetu Digitalnoj farmi i AgroSens obuku u prvim terminima moguće je poslati do utorka 24. aprila u 18 časova.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Tehnologija

Otvoren MarTech Challenge – regionalno takmičenje za marketing startape

Tehnološki startapi koji se bave primenom novih tehnologija u marketingu i komunikacijama u oblastima poput oglašavanja, veštačke inteligencije, mašinskog učenja, medija, društvenih mreža i slično pozvani su da se priključe takmičenju.

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.