Orgnostic osigurao $5M investicije za dalje unapređenje svog alata

Domaći Orgnostic osigurao $5M investicije za dalje unapređenje svog alata za HR analitiku

Orgnostic je alat za analitiku i dijagnostiku koji HR-ovima i menadžerima omogućava da na jednostavan način započnu donošenje odluka o zaposlenima koje se temelje na brojkama vezanim uz ljudski kapital.

Iza ovog domaćeg startapa stoje Igor Bogićević, jedan od osnivača kompanije Seven Bridges i Luka Babić, HR ekspert koji je psihologiju završio na Harvardu, tamo radio kao research asistent, a zatim prešao u Infobip. Ovaj dvojac pre godinu dana za razvoj svog alata dobio je 900.000 dolara (iako investiciju u tom trenutku nije tražio), a danas je u istu svrhu Orgnostic dobio seed rundu od pet miliona dolara.

Investiciju je predvodio Earlibird Venture Capital, a na listi naših investitora nalaze se i Script Capital, South Central Ventures i grupa anđela investitora uključujući Tihomira Bajića i Erika Ris iz Lean Startup-a i LTSE -a, Roni Kahana (osnivač Indeed-a) i Čarlija Songharsta (bivši šef strategiju u Microsoftu).

Inače, ovaj alat nastoji da reši pitanje skladištenja, čišćenja i korišćenja HR podataka, a Babić u svom blog postu dodaje i da su informacije o ljudskom kapitalu najcenjeniji resurs u skoro svakoj kompaniji koji ima potencijal da u potpunosti promeni način na koji dizajniramo organizacije, tretiramo zaposlene i vrednujemo kompanije.

Tim povodom Bogićević je izjavio sledeće:

Ova investicija nam daje dodatni capital boost da zaista testiramo našu tezu da People Analytics moze postati dostupan svim organizacijama, a pogotovo onima kojima je najpotrebniji – brzo skalirajućim organizacijama koje imaju ogroman problem da se snađu u toj situaciji i još veći problem da razumeju same sebe.

Igor  dodaje i da su i Luka i on bili u situaciji da vode takvu vrstu rasta te razumeju izazove koje prolaze organizacije u razičitim fazama razvoja i zato žele da daju alat u ruke organizacijama da razumeju svoj ljudski kapital i efikasnije adresiraju izazove koje imaju, bili oni vezani za kulturu, efektivnost timova, menadžment talenta ili opet potpuno drugačije prirode.

Orgnostic je u stanju da se integrišu sa kompanijskim HR stack-om za nekoliko sati

Manje od godinu dana nakon komercijalnog lansiranja proizvoda Orgnostic koristi desetine kompanija, a osnivači navode da im je cilj da u narednom periodu ta brojka nastavi da raste. “Sa dodatnim kapitalom i grupom jakih preduzetnika, stratega i investitora koji nas podržavaju, neverovatno smo optimistični u pogledu onoga što nas čeka. Oni razumeju potencijal ljudske analitike i kako će to promeniti svet u godinama koje dolaze”, navodi Luka.

Igor dodaje i da je ono što ih  razlikuje od konkurencije jeste činjenica da su u stanju da se integrišu sa njihovim HR stack-om za nekoliko sati za razliku od proseka od dve do četiri nedelje u ostatku industrije, bez skupih integration fee-ova i neizvesnih rezultata:

U prethodnih godinu dana smo testirali proizvod sa partnerima i early adopterima i narasli smo od nas nekoliko na tim od 20 ljudi i u narednoj godini nameravamo da dramaticno skaliramo broj korisnika i integracija sa drugim HR alatima.

Orgnostic je, navodi se u blog postu, trenutno jedini alat na tržištu koji omogućava i prikupljanje podataka i stvaranje novih podataka. “Na taj način pomažemo korisnicima da zadrže analitiku svih svojih ljudi na jednom mestu”, navodi on, a zainteresovani se o svim budućim unapređenjima ovog alata mogu detaljnije informisati putem zvaničnog saopštenja ovog startapa.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Office Talks Podcast

Kako iznajmiti kuću na selu?

Gosti 130. epizode Office Talks podkasta bili su osnivači 'booking' servisa Selo.rs sa kojima smo pričali o razvoju turizma u Srbiji i poslovanju servisa koji ima preko 2.000 smeštajnih jedinica u bazi.

Startapi i poslovanje

Srpski Digital Spark dnevno beleži više od 75.000 B2B korisnika

Srpska kompanija Softech Solutions dizajnirala je Digital Spark, servis za prodaju koji je pridobio poverenje više od 20 kompanija u 8 država jugoistočne Evrope. O kakvom proizvodu je reč i čime se izdvaja od ostalih na tržištu, saznajte u tekstu koji sledi.

Gaming

SGA organizuje niz događaja za sve ljubiteljke gejminga

Događaji će se održati 9. marta u Beogradu s ciljem da osnaže devojčice, devojke i žene - kako one koje su već u gejming industriji, tako i one koje žele da postanu njen deo.

Propustili ste

Najava

Tenderly i Trapesys organizuju ‘Web3 u Petnici’

Od 15. do 21. maja, Tenderly i Trapesys organizuju web3 seminar u Israživačkoj stanici Petnica, a svi učesnici imaće priliku da učestvuju u nizu predavanja i radionica, predvođenih iskusnim mentorima.

Gaming

Drugo izdanje SGA ‘For The Win’ konferencije dovodi predavače iz Gugla i Epic Games-a

Beograd ponovo, na nekoliko dana, zahvaljujući For The Win konferenciji postaje jedno od ključnih čvorišta evropske game dev scene, i upoznaje svoju rastuću zajednicu sa kolegama iz šireg regiona, i čitave Evrope.

Karijere

Kandidati cene jednostavan proces zapošljavanja – zašto ga vaša firma komplikuje?

Ovaj osvrt je nastao kao konstruktivna kritika na osnovu ličnog, ali i iskustava ljudi koji su bili u procesu traženja ili promene posla u proteklih 6 meseci.

Web 3.0

Može li web3 zauvek promeniti digitalni marketing?

U svojoj novoj kolumni za Netokraciju, Ivana Tomić analizira načine na koje web3 može da unapredi digitalni marketing i pomogne mu da prevaziđe neke od najvećih izazova s kojima se suočava.

Tehnologija

Zuckerberg otpušta još 10.000 zaposlenih – sahranjuje Metaverse i pre nego što je zaživeo

Svedočimo li proprasti tehnološkog giganta koji skoro dve decenije dominira tržištem društvenih mreža i hoće li Zuckerberg uspeti da izvuče kompaniju iz novonastale krize?

Analiza

Goran Milovanović: Neće vas zameniti veštačka inteligencija, već onaj ko zna da je koristi

Kompanija Open AI objavila je GPT-4, novu i značajno unapređenu verziju svog popularnog jezičkog modela, zasnovanog na veštačkoj inteligenciji. Koje sve mogućnosti otvara ovaj proizvod i da li treba da brinemo za budućnost naših poslova, pitanja su na koja nam je odgovorio Goran Milovanović koji je Lead Data Scientist.