Novosadski OrganicNet predstavlja Srbiju na Slush konferenciji

Novosadski OrganicNet predstavlja Srbiju na Slush konferenciji u Helsinkiju

Kao pobednik lokalnog takmičenja Slush 2016, novosadski OrganicNet imaće priliku da predstavi Srbiju na međunarodnoj startap konferenciji koja okuplja kompanije iz čitavog sveta, krajem godine u Helsinkiju. Pobednički timovi imaju priliku da predstave svoju ideju potencijalnim investitorima, ali i da rade sa izabranim mentorima na daljem razvoju svojih biznisa.

org1

OrganicNet interkompanijski je startap iza kojeg stoji novosadska kompanija Eton Digital, a koji svojim korisnicima nudi širok izbor organskog voća i povrća koje je moguće poručiti direktno putem Interneta. Razoj servisa podržala je i Evropska unija, bespovratnim grantom u visini od 134.000 evra namenjenim za podsticaj poljoprivrede.

Domaći startap u Helsinki ide kao pobednik lokalnog Slush 2016. takmičenja iza kojeg stoje Inovacioni Fond i Ministarstvo spoljnih poslova Finske. Osvojivši prvo mesto u Srbiji, OrganicNet predstavljaće našu zemlju na konferenciji koja će ugostiti timove iz još 20 drugih zemalja među kojima se nalaze Brazil, Kina, Indija, Meksiko, Južna Afrika, Nepal, Pakistan:

Startapi su se takmičili za kvalifikaciju u program Impact Accelerator koji organizuje Slush konferencija, u okviru kojeg će imati priliku da rade sa mentorima i stručnjacima, unaprede svoje veštine i znanje i umreže se sa potencijalnim partnerima i investitorima.

slush_konf
Svake godine Slush konferencija okupi i po nekoliko hiljada posetilaca iz čitavog sveta.

Iz OrganicNet-a kažu da je ove godine fokus takmičenja bio na predstavljanju projekata i ideja koje nude originalna i održiva rešenja za globalna goruća pitanja, te na taj način doprinose poboljšanju načina života i zaštiti životne sredine. Priliku da radi sa mentorima, ali i da pitch-uje svoju ideju investitorima, novosadski tim imaće od 22. novembra do 2. decembra 2016. godine u okviru Impact Accelerator programa koji se održava uporedno sa Slush konferencijom.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.