Novosadski OrganicNet predstavlja Srbiju na Slush konferenciji

Novosadski OrganicNet predstavlja Srbiju na Slush konferenciji u Helsinkiju

Kao pobednik lokalnog takmičenja Slush 2016, novosadski OrganicNet imaće priliku da predstavi Srbiju na međunarodnoj startap konferenciji koja okuplja kompanije iz čitavog sveta, krajem godine u Helsinkiju. Pobednički timovi imaju priliku da predstave svoju ideju potencijalnim investitorima, ali i da rade sa izabranim mentorima na daljem razvoju svojih biznisa.

org1

OrganicNet interkompanijski je startap iza kojeg stoji novosadska kompanija Eton Digital, a koji svojim korisnicima nudi širok izbor organskog voća i povrća koje je moguće poručiti direktno putem Interneta. Razoj servisa podržala je i Evropska unija, bespovratnim grantom u visini od 134.000 evra namenjenim za podsticaj poljoprivrede.

Domaći startap u Helsinki ide kao pobednik lokalnog Slush 2016. takmičenja iza kojeg stoje Inovacioni Fond i Ministarstvo spoljnih poslova Finske. Osvojivši prvo mesto u Srbiji, OrganicNet predstavljaće našu zemlju na konferenciji koja će ugostiti timove iz još 20 drugih zemalja među kojima se nalaze Brazil, Kina, Indija, Meksiko, Južna Afrika, Nepal, Pakistan:

Startapi su se takmičili za kvalifikaciju u program Impact Accelerator koji organizuje Slush konferencija, u okviru kojeg će imati priliku da rade sa mentorima i stručnjacima, unaprede svoje veštine i znanje i umreže se sa potencijalnim partnerima i investitorima.

slush_konf
Svake godine Slush konferencija okupi i po nekoliko hiljada posetilaca iz čitavog sveta.

Iz OrganicNet-a kažu da je ove godine fokus takmičenja bio na predstavljanju projekata i ideja koje nude originalna i održiva rešenja za globalna goruća pitanja, te na taj način doprinose poboljšanju načina života i zaštiti životne sredine. Priliku da radi sa mentorima, ali i da pitch-uje svoju ideju investitorima, novosadski tim imaće od 22. novembra do 2. decembra 2016. godine u okviru Impact Accelerator programa koji se održava uporedno sa Slush konferencijom.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.