Roditeljski sastanak: Omnes Group kroz novi video serijal otkriva priče uspešnih ljudi iz IT zajednice

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Roditeljski sastanak: Omnes Group kroz novi video serijal otkriva priče uspešnih ljudi iz IT zajednice

Kako uspešni ljudi postaju uspešni? Da li se rađamo sa talentom za određenu struku i koliko je važna podrška porodice za uspešnu karijeru? Odgovore na ova pitanja nam otkriva Tamara Lužajić, marketing menadžer u regruterskoj agenciji Omnes Group koja je pokrenula novi projekat vezan za temu karijera.

Projekat pod nazivom “Roditeljski sastanak” podrazumeva serijal koji je Omnes Group pokrenuo sa ciljem da pruži odgovor na pomenuta i mnoga druga pitanja vezana za profesionalni razvoj pojedinaca. U okviru serijala će učestvovati uspešni ljudi iz IT industrije, ali i iz oblasti marketinga, dizajna i drugih sfera koji zajedno sa svojim roditeljima, braćom, sestrama i prijateljima odgovaruju na pitanja koja se tiču karijere.

“Roditeljski sastanak” će pomoći da se uporedi vreme sa vremenom kad su naši roditelji išli na posao. Krajnja ideja jeste da se sazna da li je danas lakše dobiti posao zahvaljujući tehnološkom napretku ili su stvari ostale manje više iste, dok su se samo titule menjale.

Štaviše, kroz ovaj serijal će se obraditi tema poput rodne diskriminacije na poslu, gde će gosti biti upitani o tome da li postoje prečice do posla iz snova. Tom prilikom, oni će otkriti svoja iskustva, savete i anegdote koje će onima koji gledaju pomoći da ostave strah i nedoumice iza sebe i započnu karijeru koju su uvek želeli.

Serijal posebno usmeren ka mladim ljudima

Objašnjavajući nam detaljnije kako je i na koji način došlo do ideje za pokretanje ovog serijala, Tamara Lužajić kaže da je “Roditeljski sastanak” ideja koja u Omnesu postoji već duže vreme a koju je i ona sama oduševljeno prihvatila da realizuje kad je došla na poziciju marketing menadžera. Ona nam je otkrila da je prvobitna ideja bila da se ugoste talenti i njihovi roditelji kako bi podelili sa gledaocima drugačiji ugao priče kako nastaju talenti uopšte:

Kasnije se ta ideja proširila i na braću, sestre, prijatelje, ukratko sve bliske ljude koji imaju uticaj na nas tokom odrastanja. Prve epizode serijala su se čak snimale pod nazivom “Kako nastaju talenti”. Ovo je ujedno moj prvi projekat na kojem sam radila, uključujući realizaciju snimanja serijala i intervjuisanje gostiju. Tako da je u neku ruku i mene serijal inspirisao da otkrijem još nešto čime volim da se bavim.

Budući da je Omnes tech recruitment agencija, oni se bave pronalaženjem idealnih kandidata za određene tehnološke pozicije. Pored toga, Tamara dodaje da je njihova misija da pomire interese poslodavaca i kandidata kroz jedinstven pristup iskustvu kandidata i inovativnim uslugama koje nude tech kompanijama.

S obzirom na to da karijeri prilaze iz drugog ugla, tačnije da bi posao trebalo da bude nešto što ispunjava i inspiriše za dalji rast, naša sagovornica dodaje da su u kompaniji želeli da naprave serijal koji će inspirisati pre svega mlade ljude da se odvaže da traže posao koji ih ispunjava, sve dok ga ne nađu.

Prema njenim rečima, čitav tim je vođen idejom da je jedan od najboljih načina da nekoga inspirišu na temu uspeha, zapravo taj da predstave ličnu priču nekoga ko je već uspeo – što je u stvari i bila inicijalna ideja za pokretanje “Roditeljskog sastanka”:

Jedna od ideja serijala jeste da naši gosti govore o tome kakvi su bili kao đaci, koliko im je bila važna podrška okoline za napredovanje u karijeri, koliko je važna uloga mentora i ko su sve mentori. Ideja je da upoređujemo kako se išlo na posao u vremenu naših roditelja i danas i da li smo danas bliže uspehu ali i burnout-u u isto vreme, istražujemo da li danas postoji rodna diskriminacija na poslu i koliko se ta situacija promenila danas u odnosu na vreme naših roditelja.

Jedan od najvećih benefita ovog serijala su lična iskustva profesionalaca koji veoma otvoreno dele savete ali i greške koje su pravili kako bi nam pokazali da u praksi uspeh nije linearan proces i da je potrebno mnogo strpljenja, vere u sebe i učenja iz svojih grešaka da bi se došlo do tog “posla iz snova” koji svi želimo.

Omnes već ima u pripremi nekoliko epizoda koje će biti objavljene na YouTube kanalu ove agencije.

Serijal će biti dostupan na YouTube kanalu

Ono što smo uspeli da saznamo jeste da je projekat koncipiran kao intervju sa jednim gostom (uspešnim, ostvarenim profesionalcem) i njima najbližim ljudima iz okoline. Tako su se do sada u serijalu pojavile tri sestre koje se bave programiranjem, dva brata u IT industriji sa ocem, preduzetnica sa bratom i najboljom drugaricom, kao i jedan Game Lead-a sa mamom. Tamara nam tom prilikom otkriva sledeće:

Naši gosti biraju koga će da dovedu iz svoje okoline, ko im je bio toliko blizak da je ispratio razne faze njihovog sazrevanja ali i sazrevanja njihovih karijera, uspone i padove. Za sada smo snimili četiri epizode i imamo podugačak spisak stručnjaka iz raznih industrija koji nam se sad već sami javljaju otkako su čuli da snimamo serijal, što nam je, naravno, veoma drago. Moram da napomenem da smo imali i pomoć u produkciji, u pitanju je sjajna ekipa iz Walter Media.

Za sam kraj, Tamara je za Netokraciju otkrila da Omnes za sada nema planove da radi na nekim novim sličnim projektima, već je ideja da se intervjuiše što više ljudi iz industrije kako bi se objavilo što više sjajnih priča ljudi koji su pronašli svoj poziv. Samim tim, krajnji cilj je inspirisanje što više onih koji tek počinju sa karijerom (ili su na prekretnici u svojoj karijeri) da uvek veruju u sebe i svoj izbor.

U prvim epizodama “Roditeljskog sastanka” učestvovali su su Mladen Dulanović (Nordeus), Miloš Đekić (ClickGUARD), Momir Đekić (Symphony), Martina Anđelković (Snajka de Madre) i mnogi drugi. Serijal će moći da se gleda na YouTube kanalu Omnesa, a za više informacija pratite Instagram stranicu pomenute agencije.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Quiet Quitting: Kako je TikTok trend pokrenuo revoluciju na radnom mestu?

Ukoliko ste aktivni na TikTok-u, sigurno vam nije promakao trend o 'tihom otkazu' koji u proteklom periodu preplavljuje svačiji #fyp na ovoj društvenoj mreži.

Gaming

FDU pokrenuo Game Art katedru ― šta to znači za srpsku gejming industriju?

Fakultet dramskih umetnosti, koji je član superklastera Creative Tech Serbia, ove godine prvi put je upisao studente na novi studijski program: Vizuelni efekti, animacija i gejm art. Sve o novom studijskom programu i mogućnostima koje pruža, pročitajte u našem tekstu.

Karijere

Veljko je više od deset godina Java programer u Mozzartu – otkriva nam izazove IT odeljenja u ‘gambling’ industriji

Ukoliko se baviš programiranjem i tragaš za novim profesionalnim izazovima, kako ti se čini mogućnost da razvijaš vlastiti proizvod i da možeš da vidiš svoj kod u produkciji u rekordno kratkom roku?

Propustili ste

Tehnologija

Search On 22: SEO relevantniji nego ikada pre

U nameri da privuče generaciju Z, Google je na 'Search On 22' događaju predstavio novitete u pretrazi, koji su rezultat dugogodišnjeg razvijanja AI tehnologija.

Društvene mreže

TikTok će pokoriti najveće igrače u industriji zabave

U okviru 15. izdanja Weekend Media Festivala, održan je panel 'TikTok – the platform that will bring the biggest players on the market to its knees'.

Karijere

Nakon 3 godine pauze, DaFED okupljanja ponovo u Novom Sadu!

Novosadska zajednica ima razloga za slavlje - DaFED ekipa ponovo je na okupu. Oslobodite kalendare jer prvi meetup je već zakazan, a mi otkrivamo planove za konferenciju i druge edukacije koje DaFED već uveliko planira.

Novost

LotusFlare otvorio novu kancelariju u Beogradu sa ciljem da proširi programerski tim

Softverska kompanija LotusFlare sa sedištem u Silicijumskoj dolini otvorila je novu kancelariju u Beogradu, dok nastavlja da širi svoj tim u Srbiji i drugim lokacijama širom sveta.

Office Talks Podcast

Marketing za web 3.0 zajednicu

U 111. epizodi Office Talks podkasta ugostili smo Nikolu Jankovića i Nikolu Milinkovića iz kompanije Decenter. Sa njima smo razgovarali o kreiranju efikasnog marketinga u web 3.0 industriji, uz osvrt na važnost izgradnje jake web 3.0 zajednice.

Izveštaj

Kripto vodič: Kako da skalirate Ethereum uz ‘Zero knowledge’ metodologiju?

Na ovogodišnjoj Infobip Shift konferenciji, u okviru predavanja 'Scaling Ethereum with Zero-Knowledge magic' na Web3 stejdžu predstavljena su rešenja koja mogu da pojednostave i ubrzaju skaliranje na Ethereumu.