CarGo stiže u Novi Sad, a za njim uskoro i CarGo Pay - poručuje Guberinić

Guberinić: CarGo stiže u Novi Sad, a za njim i servis za digitalna plaćanja!

Treća po redu OMGcommerce konferencija u organizaciji Netokracije završena je juče, a pored dvadeset predavača koji su govorili o rešenjima i trendovima u oblasti e-trgovine, publika se upoznala i sa novinama koje kompanija CarGo planira da uvede u narednom periodu na tržište Srbije.

Vuk Guberinić, direktor ove kompanije, u razgovoru sa Markom Mudrinićem, direktorom Netokracije u Srbiji, u toku svog predavanja publici je otkrio kako je kompanija skupila snagu iz turbulentnog perioda protesta taksista, kako se nosila sa izmenama Zakona o drumskom saobraćaju čiji je cilj bio da se ovaj servis ugasi, a takođe je najavio i nove velike planove.

Kompanija, naime, postepeno ulazi u domen digitalnih transakcija i slanja novca kroz servis CarGo Pay, ali i pored toga nastavlja da radi na unapređenju prevoza putnika kao krovne usluge, ali i kreiranju nove opcije dostave robe.

Milion korisnika servisa kao sledeći važan cilj

Na Markovo pitanje kako bi sumirao svoje preduzetničko iskustvo za četiri godine postojanja kompanije, Vuk kaže da je siguran da su uspeli, ali im je, za razliku od drugih zemalja, trebalo dosta više vremena jer se ekspanzije digitalnih servisa odvijaju znatno brže:

Sada kada gledam unazad, to je bilo lepo iskustvo na početku, ali moram da napomenem da smo na to brzo zaboravili jer nas je u prethodnih godinu, dve pratilo dosta teških izazova i negativnih konotacija, a koje su, opet, uticale na razoj i rast poslovanja. Ipak, još od prvog dana gledamo da izvučemo pozitivne stvari, jer svi smo ubeđeni da CarGo kao servis i sistem donosi dosta pozitivnog društvu.

Mudrinić je zatim upitao Guberinića i koliko je zapravo bilo izazovno voditi ovu bitku za korisnike, na šta Vuk ističe da je taj proces veoma težak, kao i da se često javljaju blokade kako od države, tako i od društva, a koje je veoma teško prevazići i rešiti. On ističe:

Moj tim i ja smo sve to doživeli kao neki novi nivo koji treba da prevaziđemo da bismo uspeli. Iz ovog ugla, to sada deluje prosto neverovatno, gledali smo da nađemo rešenja za pritiske sa kojima smo se suočavali.

Štaviše, štrajk taksista (i prvi i drugi) nam je dosta pomogao, gledano sa PR strane, ali je to bio pakao koji smo svi zajedno preživljavali. Ipak, krajnji rezultat je nešto čime se ponosimo, a to je da se mnogo ljudi odlučilo da isproba i koristi naš servis.

Vuk je kroz razgovor sa Markom govorio o svim problemima sa kojima se kompanija suočavala u prethodnom periodu i kako su ti izazovi bili motiv da čitav tim bude još bolji. Stefan Vojnović

Pomenuti servis danas ima oko 750.000 korisnika, dokazujući da su ljudi u Beogradu prepoznali prednost digitalnih servisa u domenu prevoza – iako zakonska regulativa drumskog saobraćaja ne odgovara činjeničnom stanju na tržištu.

Guberinić, ipak, ističe da servis poštuje sve zakone Republike Srbije da je svaka transakcija elektronska, što znači da se ne može sakriti ni jedna od 10.000 transakcija mesečno (što ovaj servis čini najvećim elektronskim trgovcem u Srbiji). To je, smatra Vuk, sjajna osnova za dalje širenje servisa koji bi trebalo da dođe do milion korisnika do kraja godine, a da će im u tome pomoći i velika ulaganja u vozni park koja kompanija sprovodi. Guberinić dalje objašnjava:

Mi smo postali profitabilni prošle godine i odlučli smo da uložimo sva svoja sredstva u novu flotu. Počeli smo da sarađujemo sa bankama koje takođe koriste naše usluge i one predstavljaju korporativne korisnike, a značajno nam pomažu i oko lizinga za nova vozila. Ideja je da broj novih vozila sa 150 povećamo na čak 300.

Sa druge strane, kako raste naše poslovanje, tako raste i broj partnera, a samim tim i bolja kontrola plata ljudi, troškova goriva i drugih poslovnih elemenata.

CarGo u Novom Sadu do marta sledeće godine

Vuk se u nastavku razgovora fokusirao i na ekspanziju na druga inostrana tržišta poput Austrije i Francuske jer, kako kaže, u kompaniji uvek gledaju da iskoriste priliku koja im se ukaže, ali i kako da do određene prilike dođu:

Ljudi iz Francuske su nam se javili jer su hteli da imaju alternativu u vidu naše aplikacije, pa očekujemo da servis bude uskoro lansiran i tamo, pored Beča. Nama je, pored toga, ideja da funkcionišemo kao servis na nivou čitavog Balkana, ali i u drugim gradovima u Srbiji.

Komentarišući, sa druge strane, razvoj i buduće lansiranje CarGo Pay servisa, Vuk kaže da se čitav tim odlučio da pobegne iz dnevnog haosa i pronađe novo kreativno rešenje. Kako kaže, ideja je da se napravi sledeći veliki korak, veći od same aplikacije, a to je da se korisnicima omogući digitalno plaćanje, a zatim dodaje:

Ideja nam je da napravimo digitalni “novčanik”, za koji ćete biti vezani i moći da platite bilo koju uslugu, recimo skeniranjem QR koda, pa čak iako su u pitanju “offline” prodavnice. Ideja nam je da budemo i deo tržišta za primanje i slanje novca iz inostranstava.

“Uskoro ćemo pustiti prvu verziju aplikacije, a zatim ćemo preći na novu i napredniju. Pored toga, gledamo da obezbedimo više ljudi kako bismo konstantnije pružali usluge, bez čekanja i to je ono što će biti jedan od izazova”, ističe Vuk pri kraju razgovora. Tu je, dodaje, i plan za realizaciju CarGo Fresh modela za dostavu hrane i manjih paketa, ali glavna vest je da u prva tri meseca naredne godine sledi otvaranje servisa u Novom Sadu.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Od Silicijumske doline do Skadarlije: Kako je američki Harness otvorio svoj R&D centar u srpskoj prestonici?

Kao kompanija koja razvija CI/CD alate za programere i dev timove, američki Harness otvorio je početkom godine svoj R&D centar u srpskoj prestonici. Otkrivamo koji su njihovi dalji planovi.

Gaming

Kroz program ‘Game Dev Bootcamp’ Nordeus nastavlja da edukuje mlade o razvoju igara – prijave do 12. novembra

Nordeus fondacija pokreće novi online besplatni obrazovni program 'Game Dev Bootcamp' za mlade širom Srbije koji su zainteresovani za tehnički razvoj video igara.

Internet marketing

Digitalni marketing u regulisanim industrijama: Kako se oglašavati kada je sve zabranjeno?

Za sve regulisane industrije uvek važe dve stvari, budžet uglavnom nikada nije problem i skoro ništa nije dozvoljeno kada je marketing u pitanju.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Sat vremena o TikTok oglašavanju (gošća Gorana Risteski)

TikTok, društvena mreža koja je osvojila svet u prethodne dve godine, raste još više i otvara nove mogućnosti za brendove, biznise, oglašivače i nezavisne kreatore. Upravo na tu temu u 73. epizodi Office Talks podcasta pričamo sa Goranom Risteski koja radi kao Media Researcher u agenciji Direct Media United Solutions.

Karijere

Tamara Prodanović postaje specijalista za brendiranje poslodavca u kompaniji Syrmia

Odakle je potekla odluka da se Tamara nakon sedam godina provedenih u HelloWorld-u priključi 'kompanijskoj strani priče' i pređe u kompaniju Syrmia?

Karijere

Studenti informatike i Synechron organizovali prvi hakaton na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu

BarKod hakaton, prvi hakaton na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu, održan je prethodnog vikenda pod sloganom 'Ako ništa…bar kod!'.

Kultura 2.0

UNICEF u Srbiji pokrenuo humanitarnu akciju – kupovinom NFT tokena pomažete deci sa smetnjama u razvoju

Povodom obeležavanja 75 godina rada UNICEF-a predstavljena je i dalje aktuelna specijalna kolekcija jedinstvenih digitalnih tokena - NFT, koja će biti izložena do 11. decembra. Izložba ima humanitarni cilj nabavke asistivne tehnologije koja pomaže deci sa smetnjama u razvoju da povećaju svoje sposobnosti i veštine.

Startapi i poslovanje

Programeri, Bosch ne proizvodi samo aparate za kafu – ima i odeljenja koja kreiraju softvere

Mesec dana sam u Bosch-u. Iako za sebe mislim da detaljno poznajem IT industriju, do pre dva meseca nisam znala da ova kompanija proizvodi nešto što nisu aparati za kafu, veš mašine i klime, kao i da u okviru Bosch-a postoje neka odeljenja koja prave softvere.

Karijere

Kompanija ZF Serbia najavila nova zapošljavanja u novosadskom razvojnom centru

Traže se inženjeri za rad na razvoju energetske elektronike za primenu u pogonskim sistemima.