CarGo stiže u Novi Sad, a za njim uskoro i CarGo Pay - poručuje Guberinić

Guberinić: CarGo stiže u Novi Sad, a za njim i servis za digitalna plaćanja!

Treća po redu OMGcommerce konferencija u organizaciji Netokracije završena je juče, a pored dvadeset predavača koji su govorili o rešenjima i trendovima u oblasti e-trgovine, publika se upoznala i sa novinama koje kompanija CarGo planira da uvede u narednom periodu na tržište Srbije.

Vuk Guberinić, direktor ove kompanije, u razgovoru sa Markom Mudrinićem, direktorom Netokracije u Srbiji, u toku svog predavanja publici je otkrio kako je kompanija skupila snagu iz turbulentnog perioda protesta taksista, kako se nosila sa izmenama Zakona o drumskom saobraćaju čiji je cilj bio da se ovaj servis ugasi, a takođe je najavio i nove velike planove.

Kompanija, naime, postepeno ulazi u domen digitalnih transakcija i slanja novca kroz servis CarGo Pay, ali i pored toga nastavlja da radi na unapređenju prevoza putnika kao krovne usluge, ali i kreiranju nove opcije dostave robe.

Milion korisnika servisa kao sledeći važan cilj

Na Markovo pitanje kako bi sumirao svoje preduzetničko iskustvo za četiri godine postojanja kompanije, Vuk kaže da je siguran da su uspeli, ali im je, za razliku od drugih zemalja, trebalo dosta više vremena jer se ekspanzije digitalnih servisa odvijaju znatno brže:

Sada kada gledam unazad, to je bilo lepo iskustvo na početku, ali moram da napomenem da smo na to brzo zaboravili jer nas je u prethodnih godinu, dve pratilo dosta teških izazova i negativnih konotacija, a koje su, opet, uticale na razoj i rast poslovanja. Ipak, još od prvog dana gledamo da izvučemo pozitivne stvari, jer svi smo ubeđeni da CarGo kao servis i sistem donosi dosta pozitivnog društvu.

Mudrinić je zatim upitao Guberinića i koliko je zapravo bilo izazovno voditi ovu bitku za korisnike, na šta Vuk ističe da je taj proces veoma težak, kao i da se često javljaju blokade kako od države, tako i od društva, a koje je veoma teško prevazići i rešiti. On ističe:

Moj tim i ja smo sve to doživeli kao neki novi nivo koji treba da prevaziđemo da bismo uspeli. Iz ovog ugla, to sada deluje prosto neverovatno, gledali smo da nađemo rešenja za pritiske sa kojima smo se suočavali.

Štaviše, štrajk taksista (i prvi i drugi) nam je dosta pomogao, gledano sa PR strane, ali je to bio pakao koji smo svi zajedno preživljavali. Ipak, krajnji rezultat je nešto čime se ponosimo, a to je da se mnogo ljudi odlučilo da isproba i koristi naš servis.

Vuk je kroz razgovor sa Markom govorio o svim problemima sa kojima se kompanija suočavala u prethodnom periodu i kako su ti izazovi bili motiv da čitav tim bude još bolji. Stefan Vojnović

Pomenuti servis danas ima oko 750.000 korisnika, dokazujući da su ljudi u Beogradu prepoznali prednost digitalnih servisa u domenu prevoza – iako zakonska regulativa drumskog saobraćaja ne odgovara činjeničnom stanju na tržištu.

Guberinić, ipak, ističe da servis poštuje sve zakone Republike Srbije da je svaka transakcija elektronska, što znači da se ne može sakriti ni jedna od 10.000 transakcija mesečno (što ovaj servis čini najvećim elektronskim trgovcem u Srbiji). To je, smatra Vuk, sjajna osnova za dalje širenje servisa koji bi trebalo da dođe do milion korisnika do kraja godine, a da će im u tome pomoći i velika ulaganja u vozni park koja kompanija sprovodi. Guberinić dalje objašnjava:

Mi smo postali profitabilni prošle godine i odlučli smo da uložimo sva svoja sredstva u novu flotu. Počeli smo da sarađujemo sa bankama koje takođe koriste naše usluge i one predstavljaju korporativne korisnike, a značajno nam pomažu i oko lizinga za nova vozila. Ideja je da broj novih vozila sa 150 povećamo na čak 300.

Sa druge strane, kako raste naše poslovanje, tako raste i broj partnera, a samim tim i bolja kontrola plata ljudi, troškova goriva i drugih poslovnih elemenata.

CarGo u Novom Sadu do marta sledeće godine

Vuk se u nastavku razgovora fokusirao i na ekspanziju na druga inostrana tržišta poput Austrije i Francuske jer, kako kaže, u kompaniji uvek gledaju da iskoriste priliku koja im se ukaže, ali i kako da do određene prilike dođu:

Ljudi iz Francuske su nam se javili jer su hteli da imaju alternativu u vidu naše aplikacije, pa očekujemo da servis bude uskoro lansiran i tamo, pored Beča. Nama je, pored toga, ideja da funkcionišemo kao servis na nivou čitavog Balkana, ali i u drugim gradovima u Srbiji.

Komentarišući, sa druge strane, razvoj i buduće lansiranje CarGo Pay servisa, Vuk kaže da se čitav tim odlučio da pobegne iz dnevnog haosa i pronađe novo kreativno rešenje. Kako kaže, ideja je da se napravi sledeći veliki korak, veći od same aplikacije, a to je da se korisnicima omogući digitalno plaćanje, a zatim dodaje:

Ideja nam je da napravimo digitalni “novčanik”, za koji ćete biti vezani i moći da platite bilo koju uslugu, recimo skeniranjem QR koda, pa čak iako su u pitanju “offline” prodavnice. Ideja nam je da budemo i deo tržišta za primanje i slanje novca iz inostranstava.

“Uskoro ćemo pustiti prvu verziju aplikacije, a zatim ćemo preći na novu i napredniju. Pored toga, gledamo da obezbedimo više ljudi kako bismo konstantnije pružali usluge, bez čekanja i to je ono što će biti jedan od izazova”, ističe Vuk pri kraju razgovora. Tu je, dodaje, i plan za realizaciju CarGo Fresh modela za dostavu hrane i manjih paketa, ali glavna vest je da u prva tri meseca naredne godine sledi otvaranje servisa u Novom Sadu.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Da li ženski pristup pravi uspešne biznise?

Filozof Soren Kierkegaard kaže da se život može razumeti samo iz retrospektive, ali da se mora živeti unapred. Kažu i da preduzetnici imaju odlične instinkte za snalaženje, ali da ih pitate da objasne kako su nešto znali, možete da očekujete odgovor koji je u suštini glasi - nemoj da me pitaš gluposti, ne znam.

Office Talks Podcast

Šta je ‘destination’ marketing i kako kreirati strategiju koja privlači turiste?

Turizam jedne države danas i te kako zavisi od digitalnog oglašavanja. O tome šta predstavlja termin 'destinacionog marketinga' i kako Srbija i Crna Gora mogu da sebe bolje brendiraju kao turističke destinacije, govorimo u 93. epizodi Office Talks Podcasta.

Startapi i poslovanje

Srpski Eat Me App rešava problem viška hrane koja se baca – čuvajući našu okolinu

Otpad od hrane je treći najveći emiter gasova staklene bašte na svetu. Globalno, 30% ili 1,8 milijardi tona sve proizvedene hrane na globalnom nivou se pokvari zbog loše planiranje resursa duž linije lanca snabdevanja. Srpski startap Eat Me App sa svojom aplikacijom nastoji da stane na put ovom problemu i globalnom društvu ponudi jedno od rešenja za ovaj veliki problem.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Srpsko-švajcarski Strong Network podigao €5,1 investicije – širi se na Evropu i SAD

Strong Network, srpsko-švajcarski startap dobio je investiciju vrednu 5,1 miliona evra kako bi ubrzao svoje širenje na teritorije Evrope i SAD-a. Rundu investiranja predvodio je OpenOcean zajedno sa Wingman Ventures fondom.

Startapi i poslovanje

Decentralizovane autonomne organizacije (DAO) – izazovi i perspektive

Džon Lenon je u pesmi 'Power to the people' sumirao koncept slobode i omogućavanja građanima da odlučuju o političkim i društvenim prilikama. Ove ideje stare su koliko i prve teorije o uređenju društva.

Startapi i poslovanje

B-Fresh: Nakon pobede na Generator ZERO konkursu, krećemo sa aktivnom prodajom!

Domaći startap ekosistem možda ne obiluje sa previše uspešnih agrotech rešenja. Ipak, Generator Zero konkurs OTP banke predstavio nam je talentovane timove iz oblasti ekologije i poljoprivrede. Pobedu na ovom takmičenju odneo je tim B-Fresh sa proizvodom za produženje roka trajanja voća i povrća.

Gaming

Novo poglavlje Tetrisa piše se u Beogradu i Tel Avivu – razvijaće ga Playstudios

Kompanija Playstudios kupila je krajem prošle godine prava za razvoj Tetris franšize na mobilnim platformama. Dalji razvoj ovog legendarnog naslova poveren je timu Playstudios Europe iz Beograda na kome će zajedno raditi sa kolegama iz Playstudios Israel u Tel Avivu.

Office Talks Podcast

Zašto Elon Musk kupuje Twitter?

Twitter - hoće li ostati kakvog ga znamo ili sa akvizicijom Elona Muska dolazi neka nova era? O kupovini ove društvene mreže razgovaramo u 95. epizodi Office Talks podcasta.

Startapi i poslovanje

Londonski Qudo sa osnivačem iz Srbije uzeo investiciju od $3,5 miliona – razmišlja se o razvojnom centru u Beogradu

Questionardo, firma koja razvija platformu Qudo za agilno ispitivanje potrošača i preciznu digitalnu aktivaciju vođenu podacima, nedavno je dobila i investiciju od 3,5 miliona dolara. Jedan od osnivača ovog startapa dolazi iz Srbije i sa njim razgovaramo o daljem poslovanju i razvoju proizvoda.