OMGcommerce ponovo u Beogradu - 22. novembra razgovaramo o budućnosti digitalne trgovine u Srbiji

OMGcommerce ponovo u Beogradu – 22. novembra razgovaramo o budućnosti digitalne trgovine u Srbiji

Šta je to što pokreće prodaju na Internetu i kako uspešno raditi e-commerce u Srbiji? O ovim i srodnim temama govorimo na drugoj OMGcommerce konferenciji u Beogradu.

Nakon čak pet izdanja u Zagrebu, te prošlogodišnjeg premijernog izdanja u Beogradu, Netokracijina OMGcommerce – powered by SAFEX konferencija ponovo dolazi u srpsku prestonicu – 22. novembra u Naučno-tehnološkom parku Beograd (Veljka Dugoševića 54).

Presek industrije: 365 dana kasnije

Ukoliko se osvrnemo na ključne događaje u proteklih godinu dana, videćemo da se tržište digitalne trgovine i naplate značajno promenilo. Od akvizicije domaćih banaka, pokretanja novih i unapređenih web prodavnica, novih loyalti programa, potrebe za školovanim webshop menadžerima, pa sve do promene regulative za kartičare – srpski e-commerce sektor nikada nije bio više diverzifikovan.

Odgovore na pitanja kako da pokrenete vašu Internet prodavnicu, kako da vršite naplatu, kako da promovišete i prodate proizvod ili uslugu, ali i kako da optimizujete već postojeći digitalni biznis, potražićemo zajedno na drugoj OMGcommerce – powered by SAFEX konferenciji koja će se održati 22. novembra u NTP Beograd.

Nakon prvog izdanja u Domu omladine, ove godine selimo se u Naučno-tehnološki park na Zvezdari.

Konkretni primeri – konkretno znanje

U odnosu na prošlogodišnje (premijerno izdanje), ovog puta očekuju nas novine u vidu Keynote bloka u okviru kojeg ćemo govoriti o ključnim temama za industriju, te Business i Developement blokova – namenskih celina posvećenih usko profilisanim stručnjacima na temu vođenja e-commerce biznisa, ali i razvoja i optimizacije prodavnice. Poseban fokus stavljen je na konkretne i primenljive primere sa kojima će posetioci moći da se upoznaju u case study formatu.

Kompletan program i predavači uskoro će biti objavljeni na zvaničnom sajtu konferencije, dok će se OMGcommerce ove godine baviti ulogom loyalti programa i CRM-ova u prodaji, razvojem mobilnih banaka, automatizacijom social media oglasa za vaš e-commerce biznis, SEO optimizacijom zbog koje će Google voleti vaš webshop, upotrebom mašinskog učenja za prikaz prediktivnih oglasa, kao i primenom blockchain tehnologije na Internet trgovinu.

Kako do ulaznica za OMGcommerce?

Sa ciljem da posetiocima OMGcommerce konferencije omogućimo još više edukativnog sadržaja, ali i ugodniji boravak tokom samog događaja, ovog puta u prodaju puštamo 100 karata po ceni od 3.000 dinara po osobi. Posebne pogodnosti omogućili smo studentima koji svoju ulaznicu mogu nabaviti po ceni od 1.500 dinara (uz obavezan indeks prilikom registracije), kao i kompanijama kojima preporučujemo 3+1 paket po ceni od 9.000 dinara.

Prijavi se za OMGcommerce i obezbedi svoju ulaznicu već danas!

Napomena: jedna ulaznica važi za jednog posetioca čime posetilac stiče pravo na prisustvovanje svim predavanjima u okviru Keynote bloka, kao i Business i Development blokovima. Ulaznicom je obezbeđen ručak, kao i kafe pauze.

 

Želiš više informacija o konferenciji – u inbox?

Želiš da budeš u toku sa poslednjim dešavanjima na domaćoj e-commerce sceni, ali i da prvi saznaš imena predavača i program ovogodišnje OMGcommerce konferenciji? Pretplati se na zvanični OMGcommerce newsletter, a mi ti u inbox šaljemo najbitnije informacije (ne brini, nema spama 😉 ).

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Disney+ je konačno dostupan i kod nas, ali evo šta korisnici u Srbiji ne dobijaju

Od ovog meseca, korisnici iz Srbije i regiona konačno imaju priliku da se pretplate na Disney+ striming platformu, ali uz određena ograničenja.

Novost

Domaći OTA Sync podigao €250.000 – prva investicija Telekomovog VC fonda

Domaći startap OTA Sync podigao je investiciju u vrednosti od skoro 250.000 evra od strane zajedničkih investitora TS Ventures Fonda, DSI grupe poslovnih anđela i Startup Wise Guys fonda iz Estonije.

Karijere

Nakon 15 godina u medijima Ivan Jelić karijeru nastavlja u kompaniji Sourcefabric

Posle 15 godina rada na domaćem medijskom tržištu kao deo web tima B92, Ivan Jelić nastaviće svoju karijeru u kompaniji Sourcefabric. U intervjuu sa njim otkrivamo kako se odlučio da svoje nove profesionalne korake gradi u firmi koja razvija softver za medije.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Florence Healthcare sa velikom kancelarijom u Beogradu obezbedio novih $27 miliona investicije

Cilj ove investicije je da podrži misiju kompanije da u narednoj deceniji udvostruči rezultate kliničkih istraživanja tako što će omogućiti remote pristup njihovoj dokumentaciji.

Internet marketing

Kreativna agencija Redvertex otvara kancelarije u Beogradu – zapošljavaju 3D artiste i arhitekte

Jedna od vodećih svetskih kreativnih agencija iz oblasti arhitektonske vizualizacije i marketinga posvećene svetskoj industriji nekretnina, otvara svoju kancelariju u prestonici Srbije.

Novost

Ximedes sa kancelarijama u Novom Sadu akvizirao holandski Ginger Payments – širenje tima prva stvar na spisku

Ximedes, evropska softverska firma aktivna u fintech oblasti sa kancelarijama u holandskom Harlemu, Hamburgu, Stokholmu i Novom Sadu, akvizirala je kompaniju Ginger Payments koja je vodeći provajder platforme za onlajn plaćanje sa sedištem u Amsterdamu.

Web 3.0

Solana x Jump Hacker House konferencija o web3 tehnologiji dolazi u Beograd početkom jula

'Solana x Jump Hacker House Beograd', konferencija za softverske inženjere i tehnološke biznise zainteresovane za blockchain i web3 tehnologije biće održana u Beogradu od 02. do 06. jula.

Novost

Highwater nova je igra srpskog Demagog studija koja ove godine dolazi na konzole i PC

Nakon uspeha video igre 'Golf Club: Wasteland' i najave igre 'The Cub', srpski game dev studio Demagog najavio je svoj novi naslov 'Highwater' koji bi uskoro trebalo da bude dostupan za gejmere širom sveta.

Web 3.0

Kako započeti karijeru u web3 – saveti programera

Web3 je najbrže rastući ekosistem u Srbiji. Zanimalo nas je kako izgleda karijerni put u ovoj industriji, a to smo otkrili kroz razgovor sa dvojicom web3 programera.