OMGcommerce ponovo u Beogradu - 22. novembra razgovaramo o budućnosti digitalne trgovine u Srbiji

OMGcommerce ponovo u Beogradu – 22. novembra razgovaramo o budućnosti digitalne trgovine u Srbiji

Šta je to što pokreće prodaju na Internetu i kako uspešno raditi e-commerce u Srbiji? O ovim i srodnim temama govorimo na drugoj OMGcommerce konferenciji u Beogradu.

Nakon čak pet izdanja u Zagrebu, te prošlogodišnjeg premijernog izdanja u Beogradu, Netokracijina OMGcommerce – powered by SAFEX konferencija ponovo dolazi u srpsku prestonicu – 22. novembra u Naučno-tehnološkom parku Beograd (Veljka Dugoševića 54).

Presek industrije: 365 dana kasnije

Ukoliko se osvrnemo na ključne događaje u proteklih godinu dana, videćemo da se tržište digitalne trgovine i naplate značajno promenilo. Od akvizicije domaćih banaka, pokretanja novih i unapređenih web prodavnica, novih loyalti programa, potrebe za školovanim webshop menadžerima, pa sve do promene regulative za kartičare – srpski e-commerce sektor nikada nije bio više diverzifikovan.

Odgovore na pitanja kako da pokrenete vašu Internet prodavnicu, kako da vršite naplatu, kako da promovišete i prodate proizvod ili uslugu, ali i kako da optimizujete već postojeći digitalni biznis, potražićemo zajedno na drugoj OMGcommerce – powered by SAFEX konferenciji koja će se održati 22. novembra u NTP Beograd.

Nakon prvog izdanja u Domu omladine, ove godine selimo se u Naučno-tehnološki park na Zvezdari.

Konkretni primeri – konkretno znanje

U odnosu na prošlogodišnje (premijerno izdanje), ovog puta očekuju nas novine u vidu Keynote bloka u okviru kojeg ćemo govoriti o ključnim temama za industriju, te Business i Developement blokova – namenskih celina posvećenih usko profilisanim stručnjacima na temu vođenja e-commerce biznisa, ali i razvoja i optimizacije prodavnice. Poseban fokus stavljen je na konkretne i primenljive primere sa kojima će posetioci moći da se upoznaju u case study formatu.

Kompletan program i predavači uskoro će biti objavljeni na zvaničnom sajtu konferencije, dok će se OMGcommerce ove godine baviti ulogom loyalti programa i CRM-ova u prodaji, razvojem mobilnih banaka, automatizacijom social media oglasa za vaš e-commerce biznis, SEO optimizacijom zbog koje će Google voleti vaš webshop, upotrebom mašinskog učenja za prikaz prediktivnih oglasa, kao i primenom blockchain tehnologije na Internet trgovinu.

Kako do ulaznica za OMGcommerce?

Sa ciljem da posetiocima OMGcommerce konferencije omogućimo još više edukativnog sadržaja, ali i ugodniji boravak tokom samog događaja, ovog puta u prodaju puštamo 100 karata po ceni od 3.000 dinara po osobi. Posebne pogodnosti omogućili smo studentima koji svoju ulaznicu mogu nabaviti po ceni od 1.500 dinara (uz obavezan indeks prilikom registracije), kao i kompanijama kojima preporučujemo 3+1 paket po ceni od 9.000 dinara.

Prijavi se za OMGcommerce i obezbedi svoju ulaznicu već danas!

Napomena: jedna ulaznica važi za jednog posetioca čime posetilac stiče pravo na prisustvovanje svim predavanjima u okviru Keynote bloka, kao i Business i Development blokovima. Ulaznicom je obezbeđen ručak, kao i kafe pauze.

 

Želiš više informacija o konferenciji – u inbox?

Želiš da budeš u toku sa poslednjim dešavanjima na domaćoj e-commerce sceni, ali i da prvi saznaš imena predavača i program ovogodišnje OMGcommerce konferenciji? Pretplati se na zvanični OMGcommerce newsletter, a mi ti u inbox šaljemo najbitnije informacije (ne brini, nema spama 😉 ).

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Startapi i poslovanje

Uhapšena dvojica državljana Hrvatske u slučaju ‘privredni registar’ – bespravno prisvojili €50.000

Uhapšenima za ovu prevaru određen je pritvor od 48 sati, dok se za trećim licem i dalje traga.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Kultura 2.0

Zbog globalne pandemije zavoleli smo kuvanje, a Klopica.rs olakšava nam sam proces dostavljanjem svežih namirnica

Klopica.rs predstavlja servis za dostavu svežih, domaćih namirnica za pripremu 'restoranskih' recepata. U nastavku teksta otkrivamo kako ovaj servis zapravo funkcioniše i kome je namenjen.

Kultura 2.0

Zašto ništa nije originalno – i zašto je to sasvim ok?

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.