OMGcommerce ponovo u Beogradu - 22. novembra razgovaramo o budućnosti digitalne trgovine u Srbiji

OMGcommerce ponovo u Beogradu – 22. novembra razgovaramo o budućnosti digitalne trgovine u Srbiji

Šta je to što pokreće prodaju na Internetu i kako uspešno raditi e-commerce u Srbiji? O ovim i srodnim temama govorimo na drugoj OMGcommerce konferenciji u Beogradu.

Nakon čak pet izdanja u Zagrebu, te prošlogodišnjeg premijernog izdanja u Beogradu, Netokracijina OMGcommerce – powered by SAFEX konferencija ponovo dolazi u srpsku prestonicu – 22. novembra u Naučno-tehnološkom parku Beograd (Veljka Dugoševića 54).

Presek industrije: 365 dana kasnije

Ukoliko se osvrnemo na ključne događaje u proteklih godinu dana, videćemo da se tržište digitalne trgovine i naplate značajno promenilo. Od akvizicije domaćih banaka, pokretanja novih i unapređenih web prodavnica, novih loyalti programa, potrebe za školovanim webshop menadžerima, pa sve do promene regulative za kartičare – srpski e-commerce sektor nikada nije bio više diverzifikovan.

Odgovore na pitanja kako da pokrenete vašu Internet prodavnicu, kako da vršite naplatu, kako da promovišete i prodate proizvod ili uslugu, ali i kako da optimizujete već postojeći digitalni biznis, potražićemo zajedno na drugoj OMGcommerce – powered by SAFEX konferenciji koja će se održati 22. novembra u NTP Beograd.

Nakon prvog izdanja u Domu omladine, ove godine selimo se u Naučno-tehnološki park na Zvezdari.

Konkretni primeri – konkretno znanje

U odnosu na prošlogodišnje (premijerno izdanje), ovog puta očekuju nas novine u vidu Keynote bloka u okviru kojeg ćemo govoriti o ključnim temama za industriju, te Business i Developement blokova – namenskih celina posvećenih usko profilisanim stručnjacima na temu vođenja e-commerce biznisa, ali i razvoja i optimizacije prodavnice. Poseban fokus stavljen je na konkretne i primenljive primere sa kojima će posetioci moći da se upoznaju u case study formatu.

Kompletan program i predavači uskoro će biti objavljeni na zvaničnom sajtu konferencije, dok će se OMGcommerce ove godine baviti ulogom loyalti programa i CRM-ova u prodaji, razvojem mobilnih banaka, automatizacijom social media oglasa za vaš e-commerce biznis, SEO optimizacijom zbog koje će Google voleti vaš webshop, upotrebom mašinskog učenja za prikaz prediktivnih oglasa, kao i primenom blockchain tehnologije na Internet trgovinu.

Kako do ulaznica za OMGcommerce?

Sa ciljem da posetiocima OMGcommerce konferencije omogućimo još više edukativnog sadržaja, ali i ugodniji boravak tokom samog događaja, ovog puta u prodaju puštamo 100 karata po ceni od 3.000 dinara po osobi. Posebne pogodnosti omogućili smo studentima koji svoju ulaznicu mogu nabaviti po ceni od 1.500 dinara (uz obavezan indeks prilikom registracije), kao i kompanijama kojima preporučujemo 3+1 paket po ceni od 9.000 dinara.

Prijavi se za OMGcommerce i obezbedi svoju ulaznicu već danas!

Napomena: jedna ulaznica važi za jednog posetioca čime posetilac stiče pravo na prisustvovanje svim predavanjima u okviru Keynote bloka, kao i Business i Development blokovima. Ulaznicom je obezbeđen ručak, kao i kafe pauze.

 

Želiš više informacija o konferenciji – u inbox?

Želiš da budeš u toku sa poslednjim dešavanjima na domaćoj e-commerce sceni, ali i da prvi saznaš imena predavača i program ovogodišnje OMGcommerce konferenciji? Pretplati se na zvanični OMGcommerce newsletter, a mi ti u inbox šaljemo najbitnije informacije (ne brini, nema spama 😉 ).

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Odložen rok za zapošljavanje preduzetnika uz olakšice – novi datum je 60 dana od ukidanja vanrednog stanja

Rok za sticanje statusa kvalifikovanog novozaposlenog lica izmenjen je uredbom Vlade Republike Srbije i sada je će biti moguć 60 dana nakon završetka vanrednog stanja.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.

Novost

Google imenovao svog predstavnika u Srbiji – saopštava SHARE Fondacija

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti obratio se kompaniji Google i nakon pregovora sa njihovim pravnim timom, ova kompanija odredila je svog predstavnika u Srbiji u skladu sa domaćim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Gaming

Apple Arcade dovešće više igrača srpskim gejming studijima – samo ako pametno postave strategiju

Servis Apple Arcade sada je i zvanično dostupan u Srbiji, a benefite bi, osim igrača, mogli da imaju i gejming studiji i developeri - kroz dodatni izvor zarade i veću vidljivost njihovih igara. Otkrivamo na koji način izgleda i šta sve donosi saradnja sa kompanijom Apple.

Tehnologija

Ne, hocudaglasam.com ne prikuplja podatke građana jer to nije ‘lažni’ sajt za glasanje

Vlada Srbije upozorila je da se pojavio lažni sajt za glasanje iz inostranstva i apelovala je na građane da budu oprezni u pogledu toga kome ostavljaju svoje podatke budući da postoji mogućnost njihove zloupotrebe. U ekskluzivnom razgovoru sa tvorcem ovog sajta otkrivamo kako servis pomaže našim građanima u dijaspori, šta on jeste - a šta nije.

Startapi i poslovanje

Oslanjajući se na poznanstva i preporuke, Recrooit želi da promeni način na koji zapošljavamo stručne kandidate

Recrooit je nova domaća platforma za regrutovanje kandidata koja ima za cilj da olakša celokupan proces zapošljavanja i postane glavni saveznik poslodavaca i regrutera prilikom zapošljavanja IT kvalifikovanih kadrova - oslanjajući se na zajednicu i preporuke iskusnih profesionalaca u svim industrijama.