OMGcommerce ponovo u Beogradu - 22. novembra razgovaramo o budućnosti digitalne trgovine u Srbiji

OMGcommerce ponovo u Beogradu – 22. novembra razgovaramo o budućnosti digitalne trgovine u Srbiji

Šta je to što pokreće prodaju na Internetu i kako uspešno raditi e-commerce u Srbiji? O ovim i srodnim temama govorimo na drugoj OMGcommerce konferenciji u Beogradu.

Nakon čak pet izdanja u Zagrebu, te prošlogodišnjeg premijernog izdanja u Beogradu, Netokracijina OMGcommerce – powered by SAFEX konferencija ponovo dolazi u srpsku prestonicu – 22. novembra u Naučno-tehnološkom parku Beograd (Veljka Dugoševića 54).

Presek industrije: 365 dana kasnije

Ukoliko se osvrnemo na ključne događaje u proteklih godinu dana, videćemo da se tržište digitalne trgovine i naplate značajno promenilo. Od akvizicije domaćih banaka, pokretanja novih i unapređenih web prodavnica, novih loyalti programa, potrebe za školovanim webshop menadžerima, pa sve do promene regulative za kartičare – srpski e-commerce sektor nikada nije bio više diverzifikovan.

Odgovore na pitanja kako da pokrenete vašu Internet prodavnicu, kako da vršite naplatu, kako da promovišete i prodate proizvod ili uslugu, ali i kako da optimizujete već postojeći digitalni biznis, potražićemo zajedno na drugoj OMGcommerce – powered by SAFEX konferenciji koja će se održati 22. novembra u NTP Beograd.

Nakon prvog izdanja u Domu omladine, ove godine selimo se u Naučno-tehnološki park na Zvezdari.

Konkretni primeri – konkretno znanje

U odnosu na prošlogodišnje (premijerno izdanje), ovog puta očekuju nas novine u vidu Keynote bloka u okviru kojeg ćemo govoriti o ključnim temama za industriju, te Business i Developement blokova – namenskih celina posvećenih usko profilisanim stručnjacima na temu vođenja e-commerce biznisa, ali i razvoja i optimizacije prodavnice. Poseban fokus stavljen je na konkretne i primenljive primere sa kojima će posetioci moći da se upoznaju u case study formatu.

Kompletan program i predavači uskoro će biti objavljeni na zvaničnom sajtu konferencije, dok će se OMGcommerce ove godine baviti ulogom loyalti programa i CRM-ova u prodaji, razvojem mobilnih banaka, automatizacijom social media oglasa za vaš e-commerce biznis, SEO optimizacijom zbog koje će Google voleti vaš webshop, upotrebom mašinskog učenja za prikaz prediktivnih oglasa, kao i primenom blockchain tehnologije na Internet trgovinu.

Kako do ulaznica za OMGcommerce?

Sa ciljem da posetiocima OMGcommerce konferencije omogućimo još više edukativnog sadržaja, ali i ugodniji boravak tokom samog događaja, ovog puta u prodaju puštamo 100 karata po ceni od 3.000 dinara po osobi. Posebne pogodnosti omogućili smo studentima koji svoju ulaznicu mogu nabaviti po ceni od 1.500 dinara (uz obavezan indeks prilikom registracije), kao i kompanijama kojima preporučujemo 3+1 paket po ceni od 9.000 dinara.

Prijavi se za OMGcommerce i obezbedi svoju ulaznicu već danas!

Napomena: jedna ulaznica važi za jednog posetioca čime posetilac stiče pravo na prisustvovanje svim predavanjima u okviru Keynote bloka, kao i Business i Development blokovima. Ulaznicom je obezbeđen ručak, kao i kafe pauze.

 

Želiš više informacija o konferenciji – u inbox?

Želiš da budeš u toku sa poslednjim dešavanjima na domaćoj e-commerce sceni, ali i da prvi saznaš imena predavača i program ovogodišnje OMGcommerce konferenciji? Pretplati se na zvanični OMGcommerce newsletter, a mi ti u inbox šaljemo najbitnije informacije (ne brini, nema spama 😉 ).

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Tehnologija

Muzički streaming servisi dostupni u Srbiji nude i probni period – ovo su njihove prednosti

Većina korisnika u Srbiji danas svoju omiljenu muziku pušta preko YouTube-a, pametnog telefona ili eksternih memorija. Međutim, muzički 'streaming' servisi nude znatno bolje korisničko iskustvo. Mi vam donosimo spisak onih najpopularnijih ali i njihove prednosti.

Kultura 2.0

Da li su IT firme u Srbiji dovoljno društveno odgovorne?

Kompanija Devtech donirala je 50 računara i propratne opreme neprofitnim organizacijama, što nam je povod da se zapitamo da li na nivou industrije radimo dovoljno da vratimo društvu iz kog potičemo.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Pokrenut startap program za dalji razvoj ‘pametnog’ ugostiteljstva – Metro Xcel čeka vaše prijave

Ovaj program ima za cilj da već formiranim startapima u ugostiteljstvu pomogne da brže napreduju, a prijave traju tokom cele godine.

Društvene mreže

Kupovina pregleda na opciji Instagram Story – nova taktika influensera za rast profila

Rasprave o unosnom biznisu trgovine pratiocima i lajkovima na Instagramu ne jenjavaju, a čim se na horizontu pojavio nagoveštaj rešenja, nastao je novi problem – kupovina pregleda na opciji Story. Znači li to da se ova mreža (a i mi sa njom) bori sa vetrenjačama?

Netokracija

Milena Rašić nova je urednica Netokracije u Srbiji

Došlo je vreme za interne promene, vreme da budemo još bolji u onome što radimo. Kao deo tih promena zadovoljstvo mi je što mogu da vam saopštim da je nova urednica Netokracije u Srbiji upravo naša koleginica Milena Rašić.

Startapi i poslovanje

Startapi, Demo Day u Solunu čeka vaše prijave – otvorene su do 25. avgusta

Peti po redu Thessaloniki Demo Day u organizaciji grčkog stratap haba OK!Thess održaće se 12. septembra u Solunu, a njegov cilj je povezivanje startapa sa investitorima iz Grčke i jogoistočne Evrope.

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.