OMGcommerce ponovo u Beogradu - 22. novembra razgovaramo o budućnosti digitalne trgovine u Srbiji

OMGcommerce ponovo u Beogradu – 22. novembra razgovaramo o budućnosti digitalne trgovine u Srbiji

Šta je to što pokreće prodaju na Internetu i kako uspešno raditi e-commerce u Srbiji? O ovim i srodnim temama govorimo na drugoj OMGcommerce konferenciji u Beogradu.

Nakon čak pet izdanja u Zagrebu, te prošlogodišnjeg premijernog izdanja u Beogradu, Netokracijina OMGcommerce – powered by SAFEX konferencija ponovo dolazi u srpsku prestonicu – 22. novembra u Naučno-tehnološkom parku Beograd (Veljka Dugoševića 54).

Presek industrije: 365 dana kasnije

Ukoliko se osvrnemo na ključne događaje u proteklih godinu dana, videćemo da se tržište digitalne trgovine i naplate značajno promenilo. Od akvizicije domaćih banaka, pokretanja novih i unapređenih web prodavnica, novih loyalti programa, potrebe za školovanim webshop menadžerima, pa sve do promene regulative za kartičare – srpski e-commerce sektor nikada nije bio više diverzifikovan.

Odgovore na pitanja kako da pokrenete vašu Internet prodavnicu, kako da vršite naplatu, kako da promovišete i prodate proizvod ili uslugu, ali i kako da optimizujete već postojeći digitalni biznis, potražićemo zajedno na drugoj OMGcommerce – powered by SAFEX konferenciji koja će se održati 22. novembra u NTP Beograd.

Nakon prvog izdanja u Domu omladine, ove godine selimo se u Naučno-tehnološki park na Zvezdari.

Konkretni primeri – konkretno znanje

U odnosu na prošlogodišnje (premijerno izdanje), ovog puta očekuju nas novine u vidu Keynote bloka u okviru kojeg ćemo govoriti o ključnim temama za industriju, te Business i Developement blokova – namenskih celina posvećenih usko profilisanim stručnjacima na temu vođenja e-commerce biznisa, ali i razvoja i optimizacije prodavnice. Poseban fokus stavljen je na konkretne i primenljive primere sa kojima će posetioci moći da se upoznaju u case study formatu.

Kompletan program i predavači uskoro će biti objavljeni na zvaničnom sajtu konferencije, dok će se OMGcommerce ove godine baviti ulogom loyalti programa i CRM-ova u prodaji, razvojem mobilnih banaka, automatizacijom social media oglasa za vaš e-commerce biznis, SEO optimizacijom zbog koje će Google voleti vaš webshop, upotrebom mašinskog učenja za prikaz prediktivnih oglasa, kao i primenom blockchain tehnologije na Internet trgovinu.

Kako do ulaznica za OMGcommerce?

Sa ciljem da posetiocima OMGcommerce konferencije omogućimo još više edukativnog sadržaja, ali i ugodniji boravak tokom samog događaja, ovog puta u prodaju puštamo 100 karata po ceni od 3.000 dinara po osobi. Posebne pogodnosti omogućili smo studentima koji svoju ulaznicu mogu nabaviti po ceni od 1.500 dinara (uz obavezan indeks prilikom registracije), kao i kompanijama kojima preporučujemo 3+1 paket po ceni od 9.000 dinara.

Prijavi se za OMGcommerce i obezbedi svoju ulaznicu već danas!

Napomena: jedna ulaznica važi za jednog posetioca čime posetilac stiče pravo na prisustvovanje svim predavanjima u okviru Keynote bloka, kao i Business i Development blokovima. Ulaznicom je obezbeđen ručak, kao i kafe pauze.

 

Želiš više informacija o konferenciji – u inbox?

Želiš da budeš u toku sa poslednjim dešavanjima na domaćoj e-commerce sceni, ali i da prvi saznaš imena predavača i program ovogodišnje OMGcommerce konferenciji? Pretplati se na zvanični OMGcommerce newsletter, a mi ti u inbox šaljemo najbitnije informacije (ne brini, nema spama 😉 ).

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Office Talks Podcast

Gde su naši AliExpress paketi?

Šestu epizodu Netokracijinog Office Talks podcasta obeležio je razgovor o trenutnim dešavanjima sa astronomskim poskupljenjem poštarine sa sajta AliExpress. Mi smo pokušali da analiziramo šta je tačno dovelo do ovog problema koji je u velikoj meri pogodio sve one koji kupuju sa ove poznate online prodavnice.

Propustili ste

Kultura 2.0

I klijenti su ljudi, što lako zaboraviš kad te od njihovih zahteva zaboli glava

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.

Karijere

Do 30% domaćih frilensera traži sigurnost stalnog posla jer frilensing na globalu pokazuje znake recesije

Šta čeka srpske frilensere u narednom periodu i kako će izgledati budućnost frilensinga na domaćem tržištu?

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.