Program OMGcommerce 2019. konferencije poznat

Program OMGcommerce 2019. konferencije poznat – da li ste rezervisali svoje mesto?

Ovogodišnja OMGcommerce konferencija koja za krovnu temu ima novu regulativu koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca, ali i proizvode koji oblikuju digitalnu ekonomiju u Srbiji, konačno je dobila zvanični program i agendu predavanja.

Ako ste već zaukružili 20. novembar i rezervisali svoju ulaznicu za treću po redu OMGcommerce konferenciju posvećenu budućnosti digitalne trgovine u Srbiji, zadovoljstvo nam je što konačno možemo da vam predstavimo predavače, program i satnicu predstojećeg e-commerce događaja.

Ove godine, na konferenciji obratiće nam se Vuk Guberinić (CarGo), Tatjana Matić (Ministarstvo trgovine, telekomunikacija i turizma), Giorgio Chiaramonte (Alkemy), Alana Kazykhan (Paysafecard), Metodi Drenovski (SuperHosting.RS), Vladimir Dornik (OTP banka Srbija), Vladimir Šijaković (VOZZi), Ivan Kadić (60seconds) i mnogi drugi predavači koji će kroz vođenje diskusije i studije slučaja govoriti o različitim aspektima poslovanja u digitalnom okruženju.

Samo neke od tema kojima ćemo se ovog puta baviti su:

  • Šta nam donosi novi Zakon o trgovini, koji su to novi oblici elektronske trgovine sada prepoznati i da li je konačno dozvoljeno isticanje cena u evrima prema rezidentima?
  • Koji je tajni sastojak za uspešan izvoz?
  • Kako internacionalizovati srpski e-commerce?
  • Koji su planovi za CarGo u 2020. godini i koju nam to novu uslugu ovaj servis sprema
  • Kako gejmifikovati Internet trgovinu?
  • Kakve nam sve mogućnosti otvara card-on-file?

Pored glavnog dela (Keynote blok), jednodnevnu konferenciju o Internet trgovini pratiće i tematski blokovi (Business track i Product track) u okviru kojih će posetioci moći da biraju da li žele da slušaju predavanja posvećena savetima za unapređenje online bizinsa ili da čuju studije slučaja o četiri domaća proizvoda koji su digitalizovali sektor u kom posluju.

Još 30 karata u prodaji – obezbedite svoje mesto na vreme!

Ukoliko još uvek niste obezbedili svoje mesto na predstojećoj konferenciji, to možete učiniti kupovinom ulaznica na sajtu konferencije tj. popunjavanjem online forme:

  • 4.000 RSD / pojedinačna ulaznica
  • 12.000 RSD / 3+1 gratis
  • 2.000 RSD / studentska ulaznica

Napomena: jedna ulaznica važi za jednog posetioca i ne može se prenositi na drugu osobu. Kupovinom ulaznice stiče se pravo na prisustvovanje svim predavanjima u okviru Keynote bloka, kao i Business i Product blokovima. Ulaznicom su obezbeđeni ručak i kafe pauze.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Kultura 2.0

Stuberi: YouTube uspeh nisu pregledi već odnos prema publici

Ako niste tinejdžer ili svoje slobodno vreme ne provodite istražujući YouTube, verovatno ne znate da domaću scenu na svakih mesec, dva zahvata prava ‘drama’. Sa druge strane, pak, stoji kanal 'Stuberi' koji prati skoro milion ljudi, a koji se ne služe tim trikovima. Oni su za Netokraciju podelili svoju priču.

Startapi i poslovanje

Domaći Teodesk omogućava interno praćenje poslovnih aktivnosti za 1.000 korisnika u Srbiji – od komunikacije do organizacije

I kompanije i mali timovi u digitalnoj industriji gotovo da ne mogu da funkcionišu bez kolaboracionih i menadžerskih aplikacija. U gomili tih softverskih rešenja, beogradski Teodesk u jednoj platformi nudi čitav niz alata koje zadovoljavaju različite poslovne potrebe jedne firme.