OMGcommerce: 20. novembra odgovaramo na pitanja domaćih e-trgovaca

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.

Zaokružite 20. novembar u svom kalendaru jer Netokracija ponovo organizuje OMGcommerce konferenciju – najveći regionalni događaj posvećen trgovini putem digitalnih kanala koji se po treći put održava u Beogradu. Ove godine vidimo se na istoj adresi – u Naučno-tehnološkom parku Beograd (Veljka Dugoševića 54).

Ukoliko ste profesionalc koji posluje u digitalnoj ekonomiji, vlasnik malog ili srednjeg web shop-a, developer, predstavnik finansijskog sektora, sistem integrator ili vas prosto zanima koji su to novi proizvodi koji na lokalnom tržištu unapređuju digitalnu trgovinu – ovo je mesto za vas!

Upoznajte novu regulativu i proizvode koji oblikuju digitalnu ekonomiju Srbije

Godinu dana nakon prošle OMGcommerce konferencije, Internet trgovina u Srbiji ne pokazuje znake stagnacije – štaviše, čitav sektor se razvija još brže. O tome, između ostalog, svedoči i osnivanje eCommerce Asocijacije Srbije, promene u domaćem bankarskom sektoru koje obećavaju još veći upliv fintech rešenja, ali i nedoumice u vezi sa usaglašavanjem poslovanja sa novim propisima.

Pitanja je sve više i nije sramota potražiti odgovore na njih.

Upravo zato ovogodišnju konferenciju posvetili smo odgovorima na pitanja koje najviše muče stručnjake i početnike u ovoj oblasti:

  • Šta nam donosi novi Zakon o trgovini,koji su to novi oblici elektronske trgovine sada prepoznati, te da li je konačno dozvoljeno isticanje cena u evrima prema rezidentima?
  • Kako se uspešno baviti prodajom robe putem Interneta i njenim izvozom?
  • Kako povećati stepen poverenja kod kupaca kojima web transakcije i dalje predstavljaju bauk?
  • Koji su planovi za CarGo u 2020. godini i koju nam to novu uslugu ovaj servis sprema?
  • Koje to inovacije donose nosi servisi za dostavu hrane?
  • Kako smanjiti trgovinu putem Instagrama i uvesti trgovinu putem influensera u legalne tokove?

Pored keynote dela koji je tradicionalno rezervisan za najaktuelnije priče, i ove godine zadržali smo format dve dodatne sale, tako da će nakon pauze za ručak prisutni moći da slušaju o novim digitalnim proizvodima (Product Track) ili da se upoznaju sa konkretnim poslovnim savetima u vezi vođenja online prodaje (Business Track).

Samo 120 karata u prodaji – obezbedite svoje mesto na vreme!

Cena standardne kotizacije iznosi 4.000 dinara po osobi (PDV uključen u cenu) uz važnu napomenu da je broj mesta ograničen, stoga vam savetujemo da svoje mesto obezbedite na vreme, a ukoliko na OMGcommerce dolazite sa kolegama, iskoristite specijalnu 3+1 gratis promociju po ceni od 12.000 dinara.

Kao i prošle godine, posebne pogodnosti omogućili smo studentima koji svoju kartu mogu nabaviti po ceni od 2.000 dinara – uz obavezan indeks na uvid prilikom registracije na dan konferenicje.

→ Kupi ulaznicu za OMGcommerce! ←

Napomena: jedna ulaznica važi za jednog konkretnog posetioca, čime se stiče pravo na prisustvovanje svim predavanjima u okviru Keynote dela, kao i Business i Product blokovima. Ulaznicom su obezbeđeni ručak i kafe pauze.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Kultura 2.0

Stuberi: YouTube uspeh nisu pregledi već odnos prema publici

Ako niste tinejdžer ili svoje slobodno vreme ne provodite istražujući YouTube, verovatno ne znate da domaću scenu na svakih mesec, dva zahvata prava ‘drama’. Sa druge strane, pak, stoji kanal 'Stuberi' koji prati skoro milion ljudi, a koji se ne služe tim trikovima. Oni su za Netokraciju podelili svoju priču.

Startapi i poslovanje

Domaći Teodesk omogućava interno praćenje poslovnih aktivnosti za 1.000 korisnika u Srbiji – od komunikacije do organizacije

I kompanije i mali timovi u digitalnoj industriji gotovo da ne mogu da funkcionišu bez kolaboracionih i menadžerskih aplikacija. U gomili tih softverskih rešenja, beogradski Teodesk u jednoj platformi nudi čitav niz alata koje zadovoljavaju različite poslovne potrebe jedne firme.