Zašto Ognjen Vuković ne želi da se spalite na poslu?

Zašto Ognjen Vuković ne želi da se spalite na poslu?

Gary Vee i Baka Prase u istom kontekstu? Da, i to se desilo u drugoj epizodi našeg podcasta.

Drugu epizodu Office Talks podcasta otvaramo pričom koja nam je svima veoma poznata – social media preduzetnici, tipovi koji konstantno pričaju o poslu i uspehu, romantizujući prekovremeni rad i rušeći pritom sve društveno ustaljene norme o poslu i stvaralaštvu.

Gost ove epizode je Ognjen Vuković, CMO startapa Glorify čiji nas je LinkedIn status naveo na disksiju o ovoj temi. Ono što je trebalo da traje 30 minuta na kraju se pretvorilo u epizodu od gotovo 50 minuta, ali bože moj – oprostićete nam.

U principu dotakli smo se različitih tema koje nas nerviraju, ali isto tako i različitih tipova ljudi (znate ih vala sa ovog našeg Interneta) jer nam je svima više preko glave da slušamo o univerzalnoj definiciji uspeha, motivacije i sreće. Ako vam je do argumentovanog hejta i par dobrih momenata, definitivno čekirajte drugu epizodu, lupite lakj, šer, sabskrajb i sve te lepe stvari.

Office Talks pratite na sledećim kanalima: YouTube, Apple Podcasts, Pocket Casts, Spotify, Google Podcasts i… ma šta će ti više, realno?

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpski Constellation lansira AimFox – sveobuhvatno rešenje za automatizaciju komunikacije na LinkedInu

AimFox je cloud-based aplikacija namenjena svima koji žele da se bave networkingom, prodajom, regrutingom ili bilo kojim procesima koji podrazumevaju 'jedan na jedan' komunikaciju sa odabranom ciljnom grupom.

Startapi i poslovanje

Payoneer istraživanje: Globalizacija je šansa za razvoj malih i srednjih preduzeća

Procenat očekivanog rasta prihoda malih i srednjh preduzeća ostvarenog od izvoza u Srbiji iznosi 12% u periodu od 2021. do 2023 - pokazuju rezultati istraživanja koja je sproveo Payoneer.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Propustili ste

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.

Kolumna

Trudna Barbi i Ken Sugar Daddy – kako je Mattel forama na svoj račun prešao marketing igru?

Drugi deo svoje kolumne o filmu "Barbie" posvetila sam marketinškim strategijama kompanije Mattel koja je aktivno učestvovala u produkciji i realizaciji filma.