Upoznajte Nvidia Shield: Android TV konzola za 4K video igre

Upoznajte Nvidia Shield: Android TV konzola za 4K video igre

U noći između utorka i srede na GDC konferenciji u San Francisku, NVIDIA je predstavila projekat na kome je radila poslednjih pet godina. Reč je o konzoli pod nazivom ‘Nvidia Shield’ koja radi na Android TV platformi, a moćna grafika koja je karakteriše omogućava reprodukciju video igara u 4K rezoluciji!

NVIDIA

NVIDIA je na GDC konferenciji u San Francisku spremila tri značajna projekta koja će predstaviti svetskoj javnosti, a najznačajniji od njih jeste Nvidia Shield. Ova konzola u saradnji sa Android TV platformom, reprodukuje video igre u 4K rezoluciji što bi trebalo da donese jedno sasvim novo korisničko iskustvo u svetu gejminga.

Pomenutu konzolu pokreće moderan Tegra X1 čip, koji omogućava uživanje u nekim od najzahtevnijih igara današnjice, poput Crysis-a 3Call of Duty Advance Warfarea i ostalih premijum naslova. NVIDIA Shield dolazi sa crnim kućištem oštrih ivica u kombinaciji sjajne i mat crne boje što doprinosi futurisitčkom izgledu.

Iz NVIDIA-e ističu da bi konzola trebalo da bude dostupna kupcima u maju mesecu ove godine sa cenom od $199. Pored Shield-a, poznata kompanija grafičkih ploča i čipova, predstavila je streaming pretplatnički servis za igranje video igara u 1080p rezoluciji, koji će najkasnije biti dostupan od maja.

Kako je izgledalo predstavljanje Shield-a na sinoćnoj GDC konferenciji, možete pogledati u videu:

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Pobednici OTP Generator konkursa Zanateria i Your Pet World otkrivaju dalje svoje poslovne planove

Pre nešto više od nedelju dana završen je još jedan Generator Gamechanger konkurs, ovaj put u 'online' izdanju. Žiri je i ove godine izabrao najbolje digitalne projekte, a njihove priče vam otkrivamo u nastavku.

Internet marketing

Budućnost digitalnog marketinga se ‘kladi’ na mlade ljude – i zato pazite kako birate praktikante

Da li zaista mladima više nije toliko sexy raditi u marketing agencijama ili situacija nije toliko tragična kakvom je predstavljaju?

Startapi i poslovanje

Kanadski startap Autoklose sa kancelarijama u Beogradu akviziran od strane kompanije VanillaSoft

Autoklose nastaviće svoje poslovanje kao deo kompanije VanillaSoft, jedne od vodećih 'sales engagement' tehnoloških kompanija na svetu.

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.