Prijave za useljavanje kompanija u NTP Niš su otvorene - useljavanje u julu 2020.

Otvoren javni poziv za buduće stanare NTP Niš – useljenje se očekuje u julu

Tokom maja i juna NTP Niš biće opremljen nameštajem i neophodnom opremom, kako bi budući članovi tokom juna počeli sa radom u novom objektu.

Kako se navodi u saopštenju, poziv je otvoren za startape starosti do dve godine i za tehnološko-razvojne kompanije koje se bave inovativnim delatnostima. Konkurs će biti stalno otvoren, ali će se prva dva preseka i ocenjivanje prijava za članove organizovati 15. i 31. maja tekuće godine. Nakon toga, jednom mesečno radiće se ocenjivanje kasnije pristiglih prijava – u skladu sa raspoloživim kapacitetima).

Startapima će, dodaju iz NTP Niš, na raspolaganju biti 60% raspoloživog prostora na prvom spratu ukupne površine 736 m², dok je tehnološko-razvojnim kompanijama na raspolaganju 60% od ukupno 3.409 m², raspoređenih na prvom, drugom i trećem spratu objekta.

Pored najma prostora, moguće i virtuelno članstvo

Startap kompanije i tehnološka preduzeća postaju članovi na period od tri godine i u obavezi su da plaćaju režijske troškove i infrastrukturne usluge. Za startape će cena zakupa na svakih šest meseci rasti za po 1 evro po m² (od početnih 1 evro/m² u prvih do 6 evra/m² poslednjih šest meseci), dok će tehnološka preduzeća plaćati 7 evra/m² mesečno, za neopremljeni, odnosno 10 evra/m², za nameštajem opremljeni deo poslovnog prostora.

Osim toga, NTP Niš ostavio je mogućnost i za one koji su zainteresovani za pristup infrastrukturnim i stručnim uslugama koje pruža NTP Niš, ali bez korišćenja poslovnog prostora, da podnošenjem prijave postanu virtuelni članovi NTP Niš. Cena tog paketa iznosiće 50 evra mesečno za mikro i mala preduzeća, 100 evra mesečno za srednja preduzeća i 250 evra mesečno za velika privredna društva.

Inače, kako navode iz NTP Niš, prednost će imati preduzeća koja posluju u sledećim oblastima:

  • Hrana za budućnost (visoko tehnološka poljoprivreda, proizvodi sa dodatom vrednošću, održivi lanac proizvodnje hrane),
  • Informaciono-komunikacione tehnologije (razvoj softvera po meri, razvoj sopstvenih proizvoda),
  • Mašine i proizvodni procesi budućnosti (mašine opšte i specifične namene, informacije u službi pametnog upravljanja-industrija 4.0, pametne komponente i alati),
  • Kreativne industrije (kreativna audiovizuelna produkcija, video igre i interaktivni mediji, pametna ambalaža),
  • Razvoj veštačke inteligencije.

Prijave se šalju u elektronskoj formi (.pdf) na adresu javnipoziv@ntp.rs i poštom na adresu NTP Niš. Ocenjivanje prispelih prijava će obavljati stručna komisija koju će formirati NTP Niš, a detaljnije informacije zaintersovani mogu naći na zvaničnom sajtu.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Startapi i poslovanje

Uhapšena dvojica državljana Hrvatske u slučaju ‘privredni registar’ – bespravno prisvojili €50.000

Uhapšenima za ovu prevaru određen je pritvor od 48 sati, dok se za trećim licem i dalje traga.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Kultura 2.0

Zbog globalne pandemije zavoleli smo kuvanje, a Klopica.rs olakšava nam sam proces dostavljanjem svežih namirnica

Klopica.rs predstavlja servis za dostavu svežih, domaćih namirnica za pripremu 'restoranskih' recepata. U nastavku teksta otkrivamo kako ovaj servis zapravo funkcioniše i kome je namenjen.

Kultura 2.0

Zašto ništa nije originalno – i zašto je to sasvim ok?

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.