Kompanija iza popularnih 'productivity' aplikacija kao što su Clockify, Pumble i Plaky predstavila je novo ime i novi brend. Od danas, kompanija COING posluje pod brendom CAKE.com.
Vest o rebrendiranju saopštio je CEO ove kompanije, Nenad Milanović, na svom LinkedIn profilu. U razgovoru za Netokraciju, on kaže da kompanija poseduje tri nezavisna softverska proizvoda, te da su nekoliko godina tražili način da ih ujedine sve u sklopu jednog brenda kako bi mogli da koncentrišu marketinške aktivnosti.
Alati o kojima je reč su Clockify, Pumble i Plaky koji od juče posluju pod brendom Cake.com. O samom imenu i njegovom značenju, Nenad je rekao:
Torta u skoro svakoj prilici donosi pozitivnu atmosferu i jedva čekamo da vidimo kako će Cake.com ime uticati na percepciju kod postojećih i pamtljivost kod budućih korisnika.
Nabaviti domen je bio izuzetno težak proces koji je trajao nekoliko godina. Imali smo više propalih pregovora za nekoliko različitih domena. Srećni smo da smo posle nekoliko meseci pregovora uspeli da akviziramo Cake.com. Brend marketing bez adekvatnog imena i domena je bacanje novca.
Stiže marketplace za developere koji razvijaju svoje dodatke
Govoreći o novitetima koje kompanija sprema za 2023. godinu, Milanović ističe da tim aktivno radi na nekolicini bitnih stvari. Jedna od najvećih novina je Cake.com Marketplace – platforma na kojoj će developeri moći da ponude njihova rešenja u obliku dodataka za Cake.com proizvode i ostvare prihode koristeći Cake.com distributivne kanale.
Kako saznajemo, uvodi se i Cake.com Account, objedinjeni sistem za autentifikaciju, licenciranje i pristup raznim delovima Cake.com ekosistema.
Kompanija nastavlja sa širenjem i novim pozicijama
Razgovarajući o daljem razvoju postojećih proizvoda, ali i novih stvari na kojima se radi, zanimalo nas je kako kompanija gleda na dalji rast – posebno sada kada se tržište rada suočava sa recesijom i opreznijim zapošljavanjem, a u nemalom broju slučajeva i sa otpuštanjima (na globalnom nivou).
Nenad za Netokraciju kaže da je kompanija rasla odgovorno i oprezno, te da nikada nisu zapošljavali više kolega od onoga koliko su mogli komforno da priušte na osnovu cash flow-a:
Projektovali smo najgore scenarije i u skladu sa time određivali dimenzije do kojih je bezbedno da povećavamo tim. Cake.com danas broji preko 360 članova i nismo prestali da zapošljavamo ni u jednom momentu. Kriza je na naše poslovanje imala zanemariv uticaj. Nikada nismo uzeli novac od investitora što je izuzetno retko za kompaniju sa veličinom i uticajem koji Cake.com uživa u SaaS industriji.
Cake.com proizvode u ovom trenutku koristi više od 5 miliona korisnika, kako se navodi na sajtu kompanije.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!