Direktor kreativnog studija 'Atomhawk' gost Nordeusa

Direktor kreativnog studija ‘Atomhawk’ gost Nordeusovog predavanja u Beogradu

Kompanija Nordeus nastavlja sa serijom otvorenih događaja koji imaju za cilj unapređenje lokalne digitalne kreativne industrije. Ovog puta, 17. jula s početkom od 18 časova u prostorijama kluba 'Fabrika' kao gost dolazi Ron Ashtiani, osnivač i CEO čuvenog britanskog studija 'Atomhawk' koji je zaslužan za koncept art i vizuale u nekim od najvećih ostvarenja kao što su Mortal Kombat, Marvel’s Guardians Of The Galaxy, Angry Birds Go! i mnoga druga.

Predavanje pod nazivom „Umetnost umetničke direkcije“ (The Art of Art Direction) iz koje stoji kompanija Nordeus, ukazuje na to da je definisanje jasnog, relevantnog i kvalitetnog umetničkog pravca jedan od najbitnijih koraka u procesu stvaranja krajnjeg proizvoda u bilo kojoj oblasti kreativne industrije.

Pored toga što omogućava da se na transparentan način komuniciraju ciljevi prema timu, pomaže i pri razvoju jedinstvenog umetničkog stila koji definiše pojedinačne ciljeve dizajna kada su u pitanju različiti elementi, od karaktera do okruženja, navodi se u saopštenju. Povodom predstojećeg događaja i gostovanja svog kolege, oglasio se i Deril Kleulou, Head of Art u Nordeusu koji je tom prilikom istakao:

Kreativni procesi koje art direktor može koristiti kako bi pronašao i precizno definisao jedinstveni umetnički stil su od velikog značaja za uspeh svakog projekta. Bilo da radite na konceptu, marketing artu, likovima u igri ili UI elementima, ono što će na kraju imati najviše uticaja je svakako definisanje pravca i stila na samom početku.

Prijave otvorene do 16. jula, popunite ih na vreme

Deril dodaje da mu je izuzetno drago što postoji prilika da se ugosti Ron Ashtiani, stručnjak sa višedecenijskim iskustvom koji prepoznaje ideju deljenja znanja sa zajednicom u cilju unapređenja cele industrije. Kako on kaže, predavanja kao što je „The Art of Art Direction“ su veoma važna i korisna, te da je za Nordeus važno da posetioci koriste ovakve događaje ne samo da saznaju nešto novo već da i razmene iskustva sa kolegama iz industrije.

Inače, Ron je osnovao studio Atomhawk 2009. godine, a pre toga je proveo čak 16 godina u industriji kao umetnik i kreativni direktor. Kroz kreativnost i tehnologiju, Atomhawk već osam godina pomera granice digitalne umetnosti i dizajna u industriji. Uz konstantno ulaganje u kreativnu zajednicu, kako organizacijom predavanja i radionica od strane zaposlenih u kompaniji tako i organizovanjem otvorenih događaja, kompanija Nordeus se trudi da pruži što više prilika za profesionalno usavršavanje i napredovanje.

Iz organizacije napominju da će prijave u Gugl formi biti otvorene od danas sve do 16. jula, te da ih treba na vreme popuniti s obzirom na to da je broj mesta ograničen.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.