Direktor kreativnog studija 'Atomhawk' gost Nordeusa

Direktor kreativnog studija ‘Atomhawk’ gost Nordeusovog predavanja u Beogradu

Kompanija Nordeus nastavlja sa serijom otvorenih događaja koji imaju za cilj unapređenje lokalne digitalne kreativne industrije. Ovog puta, 17. jula s početkom od 18 časova u prostorijama kluba 'Fabrika' kao gost dolazi Ron Ashtiani, osnivač i CEO čuvenog britanskog studija 'Atomhawk' koji je zaslužan za koncept art i vizuale u nekim od najvećih ostvarenja kao što su Mortal Kombat, Marvel’s Guardians Of The Galaxy, Angry Birds Go! i mnoga druga.

Predavanje pod nazivom „Umetnost umetničke direkcije“ (The Art of Art Direction) iz koje stoji kompanija Nordeus, ukazuje na to da je definisanje jasnog, relevantnog i kvalitetnog umetničkog pravca jedan od najbitnijih koraka u procesu stvaranja krajnjeg proizvoda u bilo kojoj oblasti kreativne industrije.

Pored toga što omogućava da se na transparentan način komuniciraju ciljevi prema timu, pomaže i pri razvoju jedinstvenog umetničkog stila koji definiše pojedinačne ciljeve dizajna kada su u pitanju različiti elementi, od karaktera do okruženja, navodi se u saopštenju. Povodom predstojećeg događaja i gostovanja svog kolege, oglasio se i Deril Kleulou, Head of Art u Nordeusu koji je tom prilikom istakao:

Kreativni procesi koje art direktor može koristiti kako bi pronašao i precizno definisao jedinstveni umetnički stil su od velikog značaja za uspeh svakog projekta. Bilo da radite na konceptu, marketing artu, likovima u igri ili UI elementima, ono što će na kraju imati najviše uticaja je svakako definisanje pravca i stila na samom početku.

Prijave otvorene do 16. jula, popunite ih na vreme

Deril dodaje da mu je izuzetno drago što postoji prilika da se ugosti Ron Ashtiani, stručnjak sa višedecenijskim iskustvom koji prepoznaje ideju deljenja znanja sa zajednicom u cilju unapređenja cele industrije. Kako on kaže, predavanja kao što je „The Art of Art Direction“ su veoma važna i korisna, te da je za Nordeus važno da posetioci koriste ovakve događaje ne samo da saznaju nešto novo već da i razmene iskustva sa kolegama iz industrije.

Inače, Ron je osnovao studio Atomhawk 2009. godine, a pre toga je proveo čak 16 godina u industriji kao umetnik i kreativni direktor. Kroz kreativnost i tehnologiju, Atomhawk već osam godina pomera granice digitalne umetnosti i dizajna u industriji. Uz konstantno ulaganje u kreativnu zajednicu, kako organizacijom predavanja i radionica od strane zaposlenih u kompaniji tako i organizovanjem otvorenih događaja, kompanija Nordeus se trudi da pruži što više prilika za profesionalno usavršavanje i napredovanje.

Iz organizacije napominju da će prijave u Gugl formi biti otvorene od danas sve do 16. jula, te da ih treba na vreme popuniti s obzirom na to da je broj mesta ograničen.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Predstavljamo rezultate istraživanja: Koliko srpske IT-jevce košta sedenje za računarom?

Rezultati naše online ankete u kojoj je učestvovalo ravno 700 profesionalaca koji rade u srpskom IT sektoru potvrđuju da dugo sedenje za računarom i savremen stil života ostavljaju posledice po zdravlje. Fokus ankete bio je na ispitivanju uticaja na koštano-mišićni sistem i prikupljanju informacija o najzastupljenijim načinima lečenja, prosečnim troškovima koje lečenje iziskuje, kao i o prevenciji u vidu fizičke aktivnosti.

E-commerce

Zanateria je nova ‘online’ robna kuća iz Srbije koja okuplja preko 180 zanatlija, malih proizvođača i njihovih unikatnih proizvoda

Domaća scena izrade zanatskih proizvoda je u ekspanziji, pa je sve više manjih proizvođača koji traže svoje mesto na 'online' i 'offline' tržištu. U tome im može pomoći Zanateria - nova Internet robna kuća, čiji su osnivači za Netokraciju podelili svoju poslovnu priču.

Kultura 2.0

Lako je isključiti Slack i mail, ali kako se gase misli o poslu?

Ako ovaj tekst čitate posle radnog vremena, koliko puta ste pogledali na mail, pomislili na svoj posao ili zadatak koji morate da završite sutra? Ni statistika, a bogami ni praksa vam ne idu u prilog, pa ste verovatno to učinili barem jednom, a u nastavku ćete otkrićete kako (i zašto) bi to trebalo smanjiti na minimum.

Propustili ste

Kultura 2.0

Teško je zaobići Netflix u Srbiji kada su TV okupirali rijaliti i politika

'Streaming' servisa je sve više, pa se zato pitam da li će se tradicionalna televizija svesti na sportske prenose, politiku i rijaliti programe ili će i dalje imati šta da ponudi?

Kultura 2.0

Uputstvo za primenu Testa samostalnosti konačno je objavljeno

Uputstvo za tumačenje kriterijuma Testa samostalnosti pomoći će paušalnim preduzetnicima i poreskim inspektorima da pravilno protumače devet kriterijuma koji određuju da li su ovi preduzetnici u svom poslovanju nezavisni u odnosu na svog nalogodavca ili ne.

Tehnologija

Plaćanje QR kodovima uveliko dolazi u Srbiju – koje prednosti donosi i šta treba da znamo o tome?

Uskoro bi u prodavnicama širom zemlje trebao da bude integrisan sistem instant plaćanja, odnosno instrukcija - NBS IPS QR kod. Mi smo analizirali šta to znači za korisnike i trgovce i koje benefite donosi.

Kultura 2.0

Lako je isključiti Slack i mail, ali kako se gase misli o poslu?

Ako ovaj tekst čitate posle radnog vremena, koliko puta ste pogledali na mail, pomislili na svoj posao ili zadatak koji morate da završite sutra? Ni statistika, a bogami ni praksa vam ne idu u prilog, pa ste verovatno to učinili barem jednom, a u nastavku ćete otkrićete kako (i zašto) bi to trebalo smanjiti na minimum.

Mobilno

Da li ste i dalje spremni da za telefon platite 1.000 evra – kada sličan možete naći za duplo manje novca?

Pre nekoliko meseci, svoj telefon star pet godina, zamenio sam novim, prošlogodišnjim modelom. I dok sam tražio adekvatnu zamenu, prvi put sam se zapitao ima li uopšte razlike između današnjih 'flagship' uređaja i da li nas velike kompanije danas više privlače primamljivim reklamama nego inovacijama koje su nam zaista potrebne.

Kultura 2.0

4 poslovne lekcije koje sam naučio iz druge sezone Narcos Mexico

Oni su trgovci narkoticima, nemaju visoko obrazovanje i fensi MBA programe u svojim CV-jevima. Prodaju 'bijelo' za život, odrasli su na ulicama, nemaju stvarni dodir sa poslovnim svijetom i njegovim trendovim. Ili to samo tako izgleda?