Otvorene prijave za šesti Nordeus Hackathon

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Otvorene prijave za šesti Nordeus Hackathon – od ove godine u Startit Centru

Kompanija Nordeus šestu godinu zaredom organizuje takmičenje u brzom razvoju video igara. Ovogodišnji Nordeus Hackathon biće organizovan 10. i 11. decembra u prostorijama beogradskog Startit Centra, pri čemu je u fokusu takmičenja jačanje lokalnih talenata i razvoj domaće gejming industrije. Događaj je prvenstveno namenjen učesnicima iz zemlje i regiona, dok su za najbolje obezbeđene i vredne nagrade.

hakaton1

Tokom 24 časa, timovi učesnici Nordeus Hackathona oprobaće se u kreiranju video igara, vođeni temom hakatona koja će tradicionalno biti objavljena na samom početku takmičenja. Svaki tim će imati svog mentora iz Nordeusa koji će pomagati učesnicima oko tehničkih pitanja i izrade samih igara, dok će sa druge strane veterani industrije mentorisati mlade talente. Važne povratne informacije od cele Nordeus ekipe daće učesnicima dobru osnovu za dalje razvijanje njihovih igara.

Požurite, prijave su već otvorene

Žiri će i ove godine imati težak zadatak da izabere tri najbolje igre, dok svakog od članova pobedničkih timova očekuju vredne nagrade koje je pripremila pomenuta kompanija. Pored tri prvoplasirana tima, kao i prethodnih godina, kreatorima igre koja osvoji najviše glasova na društvenim mrežama biće uručena nagrada People’s Award. Prezentovanje igara svih timova i ceremonija dodele nagrada biće otvorena za javnost, a održaće se u nedelju 11. decembra, s početkom od 13 časova.

Predstavnik tima Binx Interactive koji je odneo pobedu na prošlogodišnjem Hackathonu, Bernard Bachracha, podelio je sa Netokracijom par saveta kako formirati početnu ideju na ovom takmičenju:

KISS! Ne mislim na poljubac nego – Keep It Simple Stupid!  Ne komplikujte sa idejama i napravite tačno ono za šta imate vremena. Ponekad ekipe žele istresti sve silne ideje koje imaju u glavi ne uzimajući u obzir da se neće moći to kvalitetno izvesti za 24 sata.

Ako imaju neki feature igre usled kojih im kasni produkcija – reži, ukloni ga! Bolje je imati igru koja se može završiti od početka do kraja, koja izgleda kao zapakovani proizvod, nego polugotovu igru koja vrvi nedovršenim idejama.

Iz organizacije napominju da su prijave otvorene do 28. novembra za timove od maksimalno četiri člana ili pojedince koji će naknadno biti grupisani u timove. Kao i prethodnih godina, prijave su moguće samo za one koji do sada nisu učestvovali na prethodnom Nordeus Hackathonu.

Popularno

Društvene mreže

Quiet Quitting: Kako je TikTok trend pokrenuo revoluciju na radnom mestu?

Ukoliko ste aktivni na TikTok-u, sigurno vam nije promakao trend o 'tihom otkazu' koji u proteklom periodu preplavljuje svačiji #fyp na ovoj društvenoj mreži.

Gaming

FDU pokrenuo Game Art katedru ― šta to znači za srpsku gejming industriju?

Fakultet dramskih umetnosti, koji je član superklastera Creative Tech Serbia, ove godine prvi put je upisao studente na novi studijski program: Vizuelni efekti, animacija i gejm art. Sve o novom studijskom programu i mogućnostima koje pruža, pročitajte u našem tekstu.

Sponzorisano

Veljko je više od deset godina Java programer u Mozzartu – otkriva nam izazove IT odeljenja u ‘gambling’ industriji

Ukoliko se baviš programiranjem i tragaš za novim profesionalnim izazovima, kako ti se čini mogućnost da razvijaš vlastiti proizvod i da možeš da vidiš svoj kod u produkciji u rekordno kratkom roku?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Patrik Kolins: Ako govorimo o izgradnji startap ekosistema, Srbija je na sjajnom putu

Iskusni mentor u radu sa startapima analizirao je srpski ekosistem i dao korisne savete domaćim osnivačima čiji su tehnološki startapi spremni za osvajanje svetskog tržišta.

Kultura 2.0

Može li veštačka inteligencija ubiti kreativnost?

Kada je Jason Allen, inače dizajner video igara, pobedio na Takmičenju likovne umetnosti Državnog sajma Kolorado u kategoriji Digital Arts/Digitally-Manipulated Photography sa delom 'Théâtre D’opéra Spatial', koje je nastalo uz pomoć najpopularnijeg programa veštačke inteligencije Midjourney, povela se polemika o tome šta je umetnost danas, kakva je njena budućnost i da li to ona zapravo 'umire pred našim očima'?

Tehnologija

Brnabić: Izvoz srpske IT industrije preko €2,5 milijardi u 2022. godini

Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić rekla je da će izvoz IT industrije ove godine premašiti 2,5 milijarde evra, od čega će suficit biti preko 1,5 milijarde evra, a da je u proteklih godinu dana svako drugo novo radno mesto bilo u IT sektoru.

Startapi i poslovanje

500 Emerging Europe: Novih €70 miliona za lokalne startape sa globalnim ambicijama

Istanbulski ogranak poznatog VC fonda 500 startups saopštio je da se sa novim fondom još više fokusira na države Centralne i Istočne Evrope, među kojima je i Srbija.

Intervju

Stvaranje i edukacija novih talenata moraju biti u fokusu domaćih ‘game dev’ kompanija

Ulazak u 'game dev' svet često može da krene od različitih interesovanja. Svoju priču o tome kako više od jedne decenije radi u IT industriji i sada u gaming sektoru iako se za to nije stručno edukovao, otkriva nam Dušan Jovanović, Studio Production Manager kompanije Ubisoft u Beogradu.

Tehnologija

Search On 22: SEO relevantniji nego ikada pre

U nameri da privuče generaciju Z, Google je na 'Search On 22' događaju predstavio novitete u pretrazi, koji su rezultat dugogodišnjeg razvijanja AI tehnologija.