Take-Two Interactive kupio domaći Nordeus - osniva se Nordeus Fondacija sa budžetom od $3 miliona

Take-Two Interactive kupio domaći Nordeus – osniva se Nordeus Fondacija sa budžetom od $3 miliona

Zaista velike vesti iz kompanije Nordeus. Pored osnivanja fondacije za podršku obrazovanju u Srbiji, kompanija je saopštila da postaje deo Take-Two Interactive porodice - jedne od najkreativnijih i najinovativnijih kompanija u industriji zabave.

Velike vesti iz Nordeusa. Zaista velike.

Ova kompanija saopštila je danas da je osnovala fondaciju, sa početnim budžetom od 3 miliona dolara, kako bi podržala razvoj obrazovanja u Srbiji. Nadovezujući se na ono što su druge organizacije i institucije već postigle u okviru obrazovanja, novoosnovana Fondacija Nordeus dodatno će podržati razvoj kreativnosti i inovacija u školama, fokusirajući se na kvalitet učenja i upotrebu digitalnih tehnologija.

U saopštenju se navodi da će fondacija nastojati da podrži interdisciplinarni pristup obrazovanju koji decu stavlja u središte obrazovnog procesa. CEO i osnivač Nordeusa, Branko Milutinović, tom prilikom je izjavio:

Kvalitetno obrazovanje je osnova budućeg uspeha svakog deteta, ali i temelj održivog razvoja naše države i društva. Kao takvo, unapređenje kvaliteta obrazovanja koje razvija kompetencije, veštine i znanja potrebna za život u 21. veku, odgovornost je svih nas. Svojoj deci dugujemo obrazovanje koje će im doneti bolju budućnost, ovde u Srbiji.

Nordeus postaje deo porodice koja stoji iza naslova GTA, NBA 2K i Civilization

U saopštenju se navodi i da je budućnost Nordeusa uzbudljiva. Kako bi dugoročno bila u mogućnosti da podrži ambiciozne poslovne planove, ali i da još više podrži razvoj društva, Nordeus je saopštio da je kompanija akvizirana od starne jedne od najkreativnijih i najinovativnijih kompanja u industriji zabave i to po ceni od 378 miliona dolara. U pitanju je Take-Two Interactive – velika gejming holding kompanija koja u svom portfoliu ima naslove kao što su Grand Theft Auto, NBA 2K, Civilization i drugi.

Nordeus se pridružuje Take-Two porodici jer dele viziju budućeg poslovnog razvoja kompanije iz Beograda, koja obuhvata razvoj igara i tehnologije za globalno tržište, kao i njenog uticaja na lokalnu zajednicu u Srbiji. Milutinović dodaje:

U partnerstvu sa kompanijom Take-Two, bićemo još snažniji da se takmičimo na globalnom nivou, posebno na tržištima poput SAD-a i Kine.

Mihael Voroš, izvršni potpredsednik i šef Odseka za strategije i nezavisno izdavaštvo kompanije Take-Two, izjavio je:

Već duže od jedne decenije, Top Eleven povećava svoju globalnu publiku i uspeh, jer Nordeus stalno uvodi unapređenja i inovacije i kontinuirano privlače igrače širom sveta. Takođe je neverovatno uzbudljivo za Take-Two što širimo svoje poslovanje u Srbiji i tako živopisnom, lepom gradu kao što je Beograd. Talenti za nauku i inženjerstvo u Srbiji su na svetskom nivou, a kvalitet Nordeusovog tima svedoči o tome.

Najveća investicija kompanije do sada

Iz Nordeusa za Netokraciju ističu da su za 11 godina poslovanja podržali mnoge inicijative koje pomažu deci da dostignu svoj potencijal – od ranog života sa kampanjom Bitka za bebe, preko pomaganja u opremanju razvojnih centara za ranu dijagnostiku u domovima zdravlja, pa sve do saradnje sa UNICEF-om u Srbiji koja je iznedrila aplikaciju Halobeba koja kroz savete pomaže mlade roditelje.

Pored humanitarnih akcija, kompanija je 2017. godine podržala i osnivanje Inicijative “Digitalna Srbija”, kao i osnivanje Srpske asocijacije industrije video igara (SGA). Obe organizacije su osnovane sa vizijom poboljšanja kvaliteta života i rada u Srbiji, ali i uticaja na razvoj interdisciplinarnog učenja i algoritamskog razmišljanja u našem obrazovnom sistemu, kroz projekte kao što su Master 4.0, uvođenje specijalizovanih IT odeljenja u srednjim školama i programiranja u osnovnim školama. Milutinović zaključuje:

Ponosni smo na sve što smo postigli u prethodnoj deceniji, a sada želimo da se fokusiramo na naredne, i da podignemo naše poslovanje i podršku razvoju našeg društva na viši nivo. Pokretanjem Nordeus fondacije želimo da podržimo stvaranja okruženja koje će deci omogućiti da svoje neograničene potencijale, interesovanja i talente otkriju i razviju, u igri i saradnji sa drugima.


Ostavi komentar

  1. mr Tatjana Marković Topalović

    mr Tatjana Marković Topalović

    27. 6. 2021. u 22:24 Odgovori

    Zanimljivo mi je ovo što trenutno Nordeus čini za obrazovanje. Pažljivo pratim njihove akcije i usmerenja. Pa ipak volela bih da vidim jasnu strategiju ulaganja. Ovo govorim kao prosvetni radnik-terenac, dakle. Ne brine mene da će Noredus uložiti u opremu u digitalu, ali me brine obrazovanje i brojnost kolega koji bi trebalo da ove inovacije u obrazovanju sprovedu. Promene u kvalitetu obrazovanja dece se vide kroz desetak godina. U prostzoru jedne decenije deca će nam biti spreman za izmenjeno tržište poslova. Prosto je tako. Prosveta nije građevina, gde već posle nekoliko meseci nikne zgrada. Digitaln pismen i algoritamski budan ćovek se zida duže. Postoji li jasna strategija, cilj, cilja grupa. Mišljenja sam da bi prvo trebalo napraviti jedna dobar obrazovni paket za nastavnike odreženih profila da mogu da sprovedu zahteve digitalne pismenosti. Drugo, obezbediti im dobru i stalnu dostupnost obrazovnih resursa i opreme koja će udovoljiti zahtevima. Treće upoznati direktore (izabranih škola za početak sa razumnom teritorijalnom pokrivenošću) o izmenama i informisati da određenom broju nastavnika daju ogorman prostor za kreativnost i inovativnst, četvrto, dobiti razumevanje i podršku roditelja da se pristupi inovaciji u obrazovanju. Peto, obetbediti pravnu i formalnu zakonitost ove akcije sa jasnim tajmingom. Šesto, izabrati ciljne grupe sa kojima će se raditi za početak… Nadam se da je strategija jasna. Prioritet su pre svega nastavnici (u dovoljnom broju, ne samo informatičari u školi) i njihovo obrazovanje. Oni su nosioci promena, a malo ih je digitalno pismenih nastavnika. Želim vam svu sreću. Trebaće vam. Samo napred u ovim pozitivnim akcijama.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Od Silicijumske doline do Skadarlije: Kako je američki Harness otvorio svoj R&D centar u srpskoj prestonici?

Kao kompanija koja razvija CI/CD alate za programere i dev timove, američki Harness otvorio je početkom godine svoj R&D centar u srpskoj prestonici. Otkrivamo koji su njihovi dalji planovi.

Gaming

Kroz program ‘Game Dev Bootcamp’ Nordeus nastavlja da edukuje mlade o razvoju igara – prijave do 12. novembra

Nordeus fondacija pokreće novi online besplatni obrazovni program 'Game Dev Bootcamp' za mlade širom Srbije koji su zainteresovani za tehnički razvoj video igara.

Internet marketing

Digitalni marketing u regulisanim industrijama: Kako se oglašavati kada je sve zabranjeno?

Za sve regulisane industrije uvek važe dve stvari, budžet uglavnom nikada nije problem i skoro ništa nije dozvoljeno kada je marketing u pitanju.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Sat vremena o TikTok oglašavanju (gošća Gorana Risteski)

TikTok, društvena mreža koja je osvojila svet u prethodne dve godine, raste još više i otvara nove mogućnosti za brendove, biznise, oglašivače i nezavisne kreatore. Upravo na tu temu u 73. epizodi Office Talks podcasta pričamo sa Goranom Risteski koja radi kao Media Researcher u agenciji Direct Media United Solutions.

Karijere

Tamara Prodanović postaje specijalista za brendiranje poslodavca u kompaniji Syrmia

Odakle je potekla odluka da se Tamara nakon sedam godina provedenih u HelloWorld-u priključi 'kompanijskoj strani priče' i pređe u kompaniju Syrmia?

Karijere

Studenti informatike i Synechron organizovali prvi hakaton na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu

BarKod hakaton, prvi hakaton na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu, održan je prethodnog vikenda pod sloganom 'Ako ništa…bar kod!'.

Kultura 2.0

UNICEF u Srbiji pokrenuo humanitarnu akciju – kupovinom NFT tokena pomažete deci sa smetnjama u razvoju

Povodom obeležavanja 75 godina rada UNICEF-a predstavljena je i dalje aktuelna specijalna kolekcija jedinstvenih digitalnih tokena - NFT, koja će biti izložena do 11. decembra. Izložba ima humanitarni cilj nabavke asistivne tehnologije koja pomaže deci sa smetnjama u razvoju da povećaju svoje sposobnosti i veštine.

Startapi i poslovanje

Programeri, Bosch ne proizvodi samo aparate za kafu – ima i odeljenja koja kreiraju softvere

Mesec dana sam u Bosch-u. Iako za sebe mislim da detaljno poznajem IT industriju, do pre dva meseca nisam znala da ova kompanija proizvodi nešto što nisu aparati za kafu, veš mašine i klime, kao i da u okviru Bosch-a postoje neka odeljenja koja prave softvere.

Karijere

Kompanija ZF Serbia najavila nova zapošljavanja u novosadskom razvojnom centru

Traže se inženjeri za rad na razvoju energetske elektronike za primenu u pogonskim sistemima.