Take-Two Interactive kupio domaći Nordeus - osniva se Nordeus Fondacija sa budžetom od $3 miliona

Take-Two Interactive kupio domaći Nordeus – osniva se Nordeus Fondacija sa budžetom od $3 miliona

Zaista velike vesti iz kompanije Nordeus. Pored osnivanja fondacije za podršku obrazovanju u Srbiji, kompanija je saopštila da postaje deo Take-Two Interactive porodice - jedne od najkreativnijih i najinovativnijih kompanija u industriji zabave.

Velike vesti iz Nordeusa. Zaista velike.

Ova kompanija saopštila je danas da je osnovala fondaciju, sa početnim budžetom od 3 miliona dolara, kako bi podržala razvoj obrazovanja u Srbiji. Nadovezujući se na ono što su druge organizacije i institucije već postigle u okviru obrazovanja, novoosnovana Fondacija Nordeus dodatno će podržati razvoj kreativnosti i inovacija u školama, fokusirajući se na kvalitet učenja i upotrebu digitalnih tehnologija.

U saopštenju se navodi da će fondacija nastojati da podrži interdisciplinarni pristup obrazovanju koji decu stavlja u središte obrazovnog procesa. CEO i osnivač Nordeusa, Branko Milutinović, tom prilikom je izjavio:

Kvalitetno obrazovanje je osnova budućeg uspeha svakog deteta, ali i temelj održivog razvoja naše države i društva. Kao takvo, unapređenje kvaliteta obrazovanja koje razvija kompetencije, veštine i znanja potrebna za život u 21. veku, odgovornost je svih nas. Svojoj deci dugujemo obrazovanje koje će im doneti bolju budućnost, ovde u Srbiji.

Nordeus postaje deo porodice koja stoji iza naslova GTA, NBA 2K i Civilization

U saopštenju se navodi i da je budućnost Nordeusa uzbudljiva. Kako bi dugoročno bila u mogućnosti da podrži ambiciozne poslovne planove, ali i da još više podrži razvoj društva, Nordeus je saopštio da je kompanija akvizirana od starne jedne od najkreativnijih i najinovativnijih kompanja u industriji zabave i to po ceni od 378 miliona dolara. U pitanju je Take-Two Interactive – velika gejming holding kompanija koja u svom portfoliu ima naslove kao što su Grand Theft Auto, NBA 2K, Civilization i drugi.

Nordeus se pridružuje Take-Two porodici jer dele viziju budućeg poslovnog razvoja kompanije iz Beograda, koja obuhvata razvoj igara i tehnologije za globalno tržište, kao i njenog uticaja na lokalnu zajednicu u Srbiji. Milutinović dodaje:

U partnerstvu sa kompanijom Take-Two, bićemo još snažniji da se takmičimo na globalnom nivou, posebno na tržištima poput SAD-a i Kine.

Mihael Voroš, izvršni potpredsednik i šef Odseka za strategije i nezavisno izdavaštvo kompanije Take-Two, izjavio je:

Već duže od jedne decenije, Top Eleven povećava svoju globalnu publiku i uspeh, jer Nordeus stalno uvodi unapređenja i inovacije i kontinuirano privlače igrače širom sveta. Takođe je neverovatno uzbudljivo za Take-Two što širimo svoje poslovanje u Srbiji i tako živopisnom, lepom gradu kao što je Beograd. Talenti za nauku i inženjerstvo u Srbiji su na svetskom nivou, a kvalitet Nordeusovog tima svedoči o tome.

Najveća investicija kompanije do sada

Iz Nordeusa za Netokraciju ističu da su za 11 godina poslovanja podržali mnoge inicijative koje pomažu deci da dostignu svoj potencijal – od ranog života sa kampanjom Bitka za bebe, preko pomaganja u opremanju razvojnih centara za ranu dijagnostiku u domovima zdravlja, pa sve do saradnje sa UNICEF-om u Srbiji koja je iznedrila aplikaciju Halobeba koja kroz savete pomaže mlade roditelje.

Pored humanitarnih akcija, kompanija je 2017. godine podržala i osnivanje Inicijative “Digitalna Srbija”, kao i osnivanje Srpske asocijacije industrije video igara (SGA). Obe organizacije su osnovane sa vizijom poboljšanja kvaliteta života i rada u Srbiji, ali i uticaja na razvoj interdisciplinarnog učenja i algoritamskog razmišljanja u našem obrazovnom sistemu, kroz projekte kao što su Master 4.0, uvođenje specijalizovanih IT odeljenja u srednjim školama i programiranja u osnovnim školama. Milutinović zaključuje:

Ponosni smo na sve što smo postigli u prethodnoj deceniji, a sada želimo da se fokusiramo na naredne, i da podignemo naše poslovanje i podršku razvoju našeg društva na viši nivo. Pokretanjem Nordeus fondacije želimo da podržimo stvaranja okruženja koje će deci omogućiti da svoje neograničene potencijale, interesovanja i talente otkriju i razviju, u igri i saradnji sa drugima.


Ostavi komentar

  1. mr Tatjana Marković Topalović

    mr Tatjana Marković Topalović

    27. 6. 2021. u 22:24 Odgovori

    Zanimljivo mi je ovo što trenutno Nordeus čini za obrazovanje. Pažljivo pratim njihove akcije i usmerenja. Pa ipak volela bih da vidim jasnu strategiju ulaganja. Ovo govorim kao prosvetni radnik-terenac, dakle. Ne brine mene da će Noredus uložiti u opremu u digitalu, ali me brine obrazovanje i brojnost kolega koji bi trebalo da ove inovacije u obrazovanju sprovedu. Promene u kvalitetu obrazovanja dece se vide kroz desetak godina. U prostzoru jedne decenije deca će nam biti spreman za izmenjeno tržište poslova. Prosto je tako. Prosveta nije građevina, gde već posle nekoliko meseci nikne zgrada. Digitaln pismen i algoritamski budan ćovek se zida duže. Postoji li jasna strategija, cilj, cilja grupa. Mišljenja sam da bi prvo trebalo napraviti jedna dobar obrazovni paket za nastavnike odreženih profila da mogu da sprovedu zahteve digitalne pismenosti. Drugo, obezbediti im dobru i stalnu dostupnost obrazovnih resursa i opreme koja će udovoljiti zahtevima. Treće upoznati direktore (izabranih škola za početak sa razumnom teritorijalnom pokrivenošću) o izmenama i informisati da određenom broju nastavnika daju ogorman prostor za kreativnost i inovativnst, četvrto, dobiti razumevanje i podršku roditelja da se pristupi inovaciji u obrazovanju. Peto, obetbediti pravnu i formalnu zakonitost ove akcije sa jasnim tajmingom. Šesto, izabrati ciljne grupe sa kojima će se raditi za početak… Nadam se da je strategija jasna. Prioritet su pre svega nastavnici (u dovoljnom broju, ne samo informatičari u školi) i njihovo obrazovanje. Oni su nosioci promena, a malo ih je digitalno pismenih nastavnika. Želim vam svu sreću. Trebaće vam. Samo napred u ovim pozitivnim akcijama.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Da li ženski pristup pravi uspešne biznise?

Filozof Soren Kierkegaard kaže da se život može razumeti samo iz retrospektive, ali da se mora živeti unapred. Kažu i da preduzetnici imaju odlične instinkte za snalaženje, ali da ih pitate da objasne kako su nešto znali, možete da očekujete odgovor koji je u suštini glasi - nemoj da me pitaš gluposti, ne znam.

Office Talks Podcast

Šta je ‘destination’ marketing i kako kreirati strategiju koja privlači turiste?

Turizam jedne države danas i te kako zavisi od digitalnog oglašavanja. O tome šta predstavlja termin 'destinacionog marketinga' i kako Srbija i Crna Gora mogu da sebe bolje brendiraju kao turističke destinacije, govorimo u 93. epizodi Office Talks Podcasta.

Startapi i poslovanje

Srpski Eat Me App rešava problem viška hrane koja se baca – čuvajući našu okolinu

Otpad od hrane je treći najveći emiter gasova staklene bašte na svetu. Globalno, 30% ili 1,8 milijardi tona sve proizvedene hrane na globalnom nivou se pokvari zbog loše planiranje resursa duž linije lanca snabdevanja. Srpski startap Eat Me App sa svojom aplikacijom nastoji da stane na put ovom problemu i globalnom društvu ponudi jedno od rešenja za ovaj veliki problem.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Srpsko-švajcarski Strong Network podigao €5,1 investicije – širi se na Evropu i SAD

Strong Network, srpsko-švajcarski startap dobio je investiciju vrednu 5,1 miliona evra kako bi ubrzao svoje širenje na teritorije Evrope i SAD-a. Rundu investiranja predvodio je OpenOcean zajedno sa Wingman Ventures fondom.

Startapi i poslovanje

Decentralizovane autonomne organizacije (DAO) – izazovi i perspektive

Džon Lenon je u pesmi 'Power to the people' sumirao koncept slobode i omogućavanja građanima da odlučuju o političkim i društvenim prilikama. Ove ideje stare su koliko i prve teorije o uređenju društva.

Startapi i poslovanje

B-Fresh: Nakon pobede na Generator ZERO konkursu, krećemo sa aktivnom prodajom!

Domaći startap ekosistem možda ne obiluje sa previše uspešnih agrotech rešenja. Ipak, Generator Zero konkurs OTP banke predstavio nam je talentovane timove iz oblasti ekologije i poljoprivrede. Pobedu na ovom takmičenju odneo je tim B-Fresh sa proizvodom za produženje roka trajanja voća i povrća.

Gaming

Novo poglavlje Tetrisa piše se u Beogradu i Tel Avivu – razvijaće ga Playstudios

Kompanija Playstudios kupila je krajem prošle godine prava za razvoj Tetris franšize na mobilnim platformama. Dalji razvoj ovog legendarnog naslova poveren je timu Playstudios Europe iz Beograda na kome će zajedno raditi sa kolegama iz Playstudios Israel u Tel Avivu.

Office Talks Podcast

Zašto Elon Musk kupuje Twitter?

Twitter - hoće li ostati kakvog ga znamo ili sa akvizicijom Elona Muska dolazi neka nova era? O kupovini ove društvene mreže razgovaramo u 95. epizodi Office Talks podcasta.

Startapi i poslovanje

Londonski Qudo sa osnivačem iz Srbije uzeo investiciju od $3,5 miliona – razmišlja se o razvojnom centru u Beogradu

Questionardo, firma koja razvija platformu Qudo za agilno ispitivanje potrošača i preciznu digitalnu aktivaciju vođenu podacima, nedavno je dobila i investiciju od 3,5 miliona dolara. Jedan od osnivača ovog startapa dolazi iz Srbije i sa njim razgovaramo o daljem poslovanju i razvoju proizvoda.