Netokracija pristupila Udruženju IAB Serbia kao pridruženi član

Netokracija pristupila Udruženju IAB Serbia kao pridruženi član

Nakon dve godine poslovanja na srpskom tržištu, Netokracija je danas pristupila strukovnom Udruženju IAB Serbia. Pristupanjem ovoj organizaciji kao pridruženi član, želja nam je da dodatno učvrstimo našu poziciju na polju digitalnog i sadržajnog oglašavanja u Srbiji, doprinoseći isticanju najboljih praksi i uključenju u diskusiju o budućnosti profesije.

iab_clanstvo

Zadovoljstvo nam je obavestiti vas da smo od danas registrovani kao pridruženi član strukovnog Udruženja IAB Serbia koje deluje u okviru globalne IAB mreže. Pristupanjem ovom udruženju želja nam je da damo naš doprinos jačanju sektora digitalnog oglašavanja u Srbiji, radeći blisko sa kolegama iz industrije na temama i pitanjima koja se tiču kako izdavača, tako i oglašivača.

Povodom pristupanju IAB-u u Srbiji, oglasio se i naš suosnivač i urednik Netokracije, Marko Mudrinić:

Velika je čast biti prepoznat od strane krovnog udruženja kao što je IAB – organizacije koja okuplja kompanije sa aktivnim učešćem u ekosistemu domaćeg online oglašavanja. Iako je Netokracija pre svega specijalizovan mediji, raduje nas činjenica da se pridružujemo generalnoj diskusiji o položaju industrije digitalnog oglašavanja na tržištu Srbije, kao i prilika da sa kolegama podelimo naše znanje o nekim novim – sadržajnim formama oglašavanja i praksama koje primenjujemo u poslu.

Tokom dve godine poslovanja u Srbiji, Netokracija je realizovala više od 40 pojedinačnih digitalnih native kampanja za klijente iz telekom, finansijskog, IT i FMCG sektora – dodatno učvrstivši svoju poziciju među konkurentnim digitalnim izdavačima koji prate domaće i svetske trendove native oglašavanja.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.

Tehnologija

Koji izazovi najviše muče QA inženjere?

Glavni zadatak QA inženjera je da bude podrška obezbeđivanju kvaliteta proizvoda. Zvuči lako, zar ne? U praksi, naravno, nije tako.

Startapi i poslovanje

Na čemu članovi vašeg tima rade u ovom trenutku? Softver KANBANSI ima odgovor

Izabrali ste Kanban metodologiju, počeli da je primenjujete i – to nije dalo očekivane rezultate ili iziskuje više truda nego što ste očekivali. Možda je rešenje ipak u softveru?

Internet marketing

Novi Chrome uvodi promene koje će razdrmati oblast digitalnog oglašavanja

Nedavno održana Google I/O konferencija dala nam je bolji uvid u promene koje će uskoro zahvatiti Chrome. Kako će one uticati na korisnike, ali i na oglašivače, pročitajte u nastavku teksta.