Netokracija pristupila Udruženju IAB Serbia kao pridruženi član

Netokracija pristupila Udruženju IAB Serbia kao pridruženi član

Nakon dve godine poslovanja na srpskom tržištu, Netokracija je danas pristupila strukovnom Udruženju IAB Serbia. Pristupanjem ovoj organizaciji kao pridruženi član, želja nam je da dodatno učvrstimo našu poziciju na polju digitalnog i sadržajnog oglašavanja u Srbiji, doprinoseći isticanju najboljih praksi i uključenju u diskusiju o budućnosti profesije.

iab_clanstvo

Zadovoljstvo nam je obavestiti vas da smo od danas registrovani kao pridruženi član strukovnog Udruženja IAB Serbia koje deluje u okviru globalne IAB mreže. Pristupanjem ovom udruženju želja nam je da damo naš doprinos jačanju sektora digitalnog oglašavanja u Srbiji, radeći blisko sa kolegama iz industrije na temama i pitanjima koja se tiču kako izdavača, tako i oglašivača.

Povodom pristupanju IAB-u u Srbiji, oglasio se i naš suosnivač i urednik Netokracije, Marko Mudrinić:

Velika je čast biti prepoznat od strane krovnog udruženja kao što je IAB – organizacije koja okuplja kompanije sa aktivnim učešćem u ekosistemu domaćeg online oglašavanja. Iako je Netokracija pre svega specijalizovan mediji, raduje nas činjenica da se pridružujemo generalnoj diskusiji o položaju industrije digitalnog oglašavanja na tržištu Srbije, kao i prilika da sa kolegama podelimo naše znanje o nekim novim – sadržajnim formama oglašavanja i praksama koje primenjujemo u poslu.

Tokom dve godine poslovanja u Srbiji, Netokracija je realizovala više od 40 pojedinačnih digitalnih native kampanja za klijente iz telekom, finansijskog, IT i FMCG sektora – dodatno učvrstivši svoju poziciju među konkurentnim digitalnim izdavačima koji prate domaće i svetske trendove native oglašavanja.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?