Nakon dve godine poslovanja na srpskom tržištu, Netokracija je danas pristupila strukovnom Udruženju IAB Serbia. Pristupanjem ovoj organizaciji kao pridruženi član, želja nam je da dodatno učvrstimo našu poziciju na polju digitalnog i sadržajnog oglašavanja u Srbiji, doprinoseći isticanju najboljih praksi i uključenju u diskusiju o budućnosti profesije.
Zadovoljstvo nam je obavestiti vas da smo od danas registrovani kao pridruženi član strukovnog Udruženja IAB Serbia koje deluje u okviru globalne IAB mreže. Pristupanjem ovom udruženju želja nam je da damo naš doprinos jačanju sektora digitalnog oglašavanja u Srbiji, radeći blisko sa kolegama iz industrije na temama i pitanjima koja se tiču kako izdavača, tako i oglašivača.
Povodom pristupanju IAB-u u Srbiji, oglasio se i naš suosnivač i urednik Netokracije, Marko Mudrinić:
Velika je čast biti prepoznat od strane krovnog udruženja kao što je IAB – organizacije koja okuplja kompanije sa aktivnim učešćem u ekosistemu domaćeg online oglašavanja. Iako je Netokracija pre svega specijalizovan mediji, raduje nas činjenica da se pridružujemo generalnoj diskusiji o položaju industrije digitalnog oglašavanja na tržištu Srbije, kao i prilika da sa kolegama podelimo naše znanje o nekim novim – sadržajnim formama oglašavanja i praksama koje primenjujemo u poslu.
Tokom dve godine poslovanja u Srbiji, Netokracija je realizovala više od 40 pojedinačnih digitalnih native kampanja za klijente iz telekom, finansijskog, IT i FMCG sektora – dodatno učvrstivši svoju poziciju među konkurentnim digitalnim izdavačima koji prate domaće i svetske trendove native oglašavanja.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!