Nesortirano Archives - Netokracija.rs

Nesortirano

Nesortirano

Znamo li šta znači raditi agilno ili taj termin koristimo napamet?

Ukoliko ste u IT industriji ili imate dodira sa razvojem softvera u poslednje vreme ste verovatno bombardovani rečju agilno i pitanjem šta agilno za vas znači. Pokušaćemo da odgovorimo na njega.

Nesortirano

Polovniautomobili.com: 78% korisnika traži nova vozila putem Interneta

Sajt polovniautomobili.com je nedavno sproveo istraživanje o potrebama kupaca koji žele da kupuju nova vozila. Obuhvaćeno je preko 8.000 ispitanika, dok je analiza u isto vreme pokazala da čak 78% kupaca u Srbiji nove automobile traži putem Interneta.

Nesortirano

50. DaFED: Panel diskusija posvećena UI/UX dizajnu

Rasprava o UX/UI procesima namenjena dizajnerima održaće se 20. septembra u Fabrici u Novom Sadu, sa početkom u 18 časova.

Nesortirano

7.000.000 prodatih satova kasnije i Apple Watch je zapravo uspešan

Apple Watch je mrtav, živeo Apple Watch! Iako kompanija iz Kupertina taji tačan broj prodatih satova, agencija 'Canalys' izveštava da je od lansiranja prodato više od 7 miliona uređaja, što je više nego svi drugi proizvođači zajedno u poslednjih pet finansijskih kvartala.

Pročitaj dodatno…

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.