Gost 97. epizode Office Talks Podcasta bio je Nenad Pantelić - SEO ekspert sa preko 15 godina iskustva. Sa Nenadom smo razgovarali o 'tips and tricks' kako dospeti do prve strane Gugla u 2022. godini.
Nije što čoveka viđamo svaki dan u našem prostoru, već što se bavi temom koja je uvek aktuelna i čija se pravila, nažalost, često menjaju. U novoj epizodi našeg podcasta, sa Nenadom Pantelićem razgovarali smo o tehnikama i metodama koje možemo da koristimo kako bismo podigli rang našeg sajta na Guglu – tj. kako da naš sajt izbije na prvu stranu pretraživanja.
U razgovoru sa Nenadom naučili smo kako Gugl pravi razliku između kvalitetnog i lošeg sadržaja, kao i da je pisani sadržaj i dalje najbolja forma naše SEO strategije. Kompanije, znate šta to znači – pišite taj blog!
Govorili smo o razlikama između SEO i plaćenog PPC oglašavanja, otkrili da jedno ne isključuje drugo, pri čemu je čak i poželjno da se odmah krene sa PPC oglašavanjem, a da SEO prati čitav proces. PPC jeste skuplji i daje brže rezultate, ali dobro urađena optimizacija sajta pruža dugoročno dobre rezultate i omogućava značajne posete našem sajtu.
Nenad je otkrio kako Gugl uz pomoć mašinskog učenja prepoznaje da li sajt ima izgrađen autoritet u zajednici, te kako određuje pozicije prilikom pretrage. Naravno, bilo je reči i o izlaznim linkovima kao svetom gralu SEO strategije.
Za kraj našeg razgovora, dotakli smo se saveta sa čijom primenom kompanije mogu odmah da krenu kako bi još bolje optimizovale sadržaj na svojim sajtovima, ali i kako bi taj sadržaj postao Google i SEO friendly.
Ovaj podcast, kao i uvek, možete pratiti na sledećim platformama: YouTube, Apple Podcasts, Pocket Casts, Spotify i Google Podcasts. Do sledećeg slušanja!
Ostavi komentar
Kalimero
14. 6. 2022. u 08:39
Najbolje upariti oba, nece da skodi. Uzgred se siri i popularnost fejs/insta stranice kroz koje se vrsi oglasavanje, osim ako se koristi Google AdWords samo.