Neguj mo srbski jezik pokrenuo KARANTIN RADIO - pesme mladosti traženije od brašna

Neguj mo srbski jezik pokrenuo KARANTIN RADIO – pesme mladosti traženije od brašna

Jer mi smo ista generacija i pesma nam je inspiracija...

Šta je zajedničko Miletu Kitiću, Jašaru, Ipčetu i Jami? Osim toga što su zvezde domaćeg melosa, njihovi vanvremenski hitovi od pre neko veče emituju se na digitalnoj radijskoj stanici koju je pokrenula Neguj mo srbski jezik ekipa. Iako je čitava stvar nastala kao šala, stream NEGUJMO KARANTIN RADIA do sada je zabeležio više od 60.000 slušalaca koji imaju jedinstvenu priliku da čuju neke od najvećih estradnih hitova naše mladosti.

Sa admirima ove, sada već kultne stranice, upoznali smo se još sredinom 2018. godine. Poput Mileta Kitića, njihov following sada je jači nego ikad, te ih slobodno možemo nazvati bitnim delom naše pop kulture. Njihovi satirični trendovi odavno oblikuju digitalni život u Srbiji, a poslednji poduhvat nastao kao odgovor na aktuelnu pandemiju i na vanredno stanje mogao bi se pokazati i kao najuspešniji do sada. Kako je čitava priča nastala i koji su dalji planovi za NEGUJMO KARANTIN RADIO– otkrivamo u nastavku intervjua:

Otkud ideja da pokrenete jednu ovako veličanstvenu stvar? Da li je to još jedan od načina da se ovaj fin i pošten svet zadrži u svojim kućama?

Ćao leptokarijo uvek nam je zadovoljstvo da sarađujemo sa vama. Imamo višak vremena sada, te je jedan admin odlučio da se pozabavi time s obzirom na to da nam se stranica jednim delom i svodi na šale vezane za te starije muzičke hitove. Ako narod voli da se zeza sa tom muzikom, voli verovatno tu muziku i da sluša. To je neka ideja.

Trebalo je par dana da se organizujemo, jedan admin je okupio tim eminentnih stručljaka – legendarnog Gašpara, Vuka i Travicu (hvala im još jednom) i krenuli smo u realizaciju. Ne trudimo se mi da zadržimo narod kućama, ali se trudimo da ih barem zabavimo dok se oni trude da sede kod kuće. Primetili smo da je narod pijaniji nego ikad, utorak veče oni tuku rakiju i naručuju pesme.

U kom periodu se emituje Negujmo Karantin Radio, kada vas možemo uhvatiti?

Još je to u nekoj demo fazi. Još uvek nemamo termin, ali razmišljamo da to bude nekim danima u periodu od 22 do 01h. Videćemo još kako i šta pa ćemo obavestiti narod. Za sad obavestimo tik pred emitovanje, a cilj nam je da znaju kada ćemo se tačno emitovati i bez obaveštenja na Instagramu.

Kakve su prve reakcije slušalaca? Koliko ih sada brojite u proseku po emitovanju?

Reakcije su odlične, bez preterivanja. DM u Instagramu nam je pun svake sekunde, na Twitteru vidimo da je haos nastao, oformljena je i neka grupa vezana za naš radio koliko smo čuli. Ljudi koji nisu u toku se pitaju šta znače ti random stihovi pesama koje ljudi masovno ispisuju po netu. Brojimo preko 5.000 slušalaca u svakom trenutku emitovanja, a otprilike 60.000 različitih po emitovanju. Smatramo da je to uspeh.

Da li su svi admiri uključeni u DJ-ing? Kakvu muziku puštate i da li ćemo moći da se prisetimo hitova mladosti tokom kućnog zatočeništva?

Pa manje više sve što radimo radimo svi. E sad, neko je u nešto uključen manje neko više. To je naš princip rada od nastanka stranice. Što se tiče muzike – ne puštamo seljačku muziku. Puštamo Ranga “Ima deset dana”.

U okviru strima omogućili ste slušaocima da doniraju lovu tj. da poručuju pesme? Kinta vam je potrebna da biste čitavu priču održali jel?

Svakako da treba love da se to sve plati jer mi nemamo naš profi studio niti frekvenciju. Dakle potrebno je zakupiti dobar server i neku aplikaciju za radio striming, a to se sve plaća.

Spomenimo divnu braću iz Nektar piva koji su odlučili da vas podrže. Recite nam nešto lepo o toj saradnji pa da i njih ispromovišemo kako treba.

Sa Nektar pivarom imamo stvarno fantastičnu saradnju. Ne u smislu uslova plaćanja, nego što deluje da ljudi imaju baš dobar njuh za marketing i spontano ulaze u saradnju sa nama što im se kasnije i vraća. Pratioci su to prepoznali pa tako često u komentarima i van kampanje pominju Nektar pivo, šalju storije sa Nektar pivom i slično. To bi trebalo da je cilj svakog marketinga.

Ovog puta su se javili u inboks sa pričom “Admire kolko para platimo tamo đe treba da možemo da vas slušamo non stop?”. Mi ih uputili, oni uplatili odmah i ćao-zdravo. Odlučili smo da spomenemo u emisiji da su nam oni to obezbedili iako nisu tražili. Prošle godine su samoinicijativno slali pakete piva adminima i random pratiocima, a jedan od admina je svoj paket piva ostavio pred vratima komšiji, mladom fudbaleru Crvene zvezde nakon utakmice protiv PSG-a. Ovaj se oduševio.

Ima li daljih planova za ovo ili sada vozite pa koliko nas gospon Vučić bude držao?

Možete da računate na nas, zabavljaćemo vas na ovaj ili onaj način. Volimo da radimo nešto kreativno, ovaj radio je jedna od takvih stvari. Traži to dosta vremena, ali sad ga barem imamo. A pozitivne reakcije su posebno zadovoljstvo.

Dajte po koju reč i o reakcijama korisnika sada kada su svi prikovani za svoje telefone. Da li je Negujmo garda sada jača nego ikad?

Bijemo trenutno preko 1.100.000 poseta profilu na nedeljnom nivou, doseg je takođe ogroman… ne znamo napamet ali nas svi šeruju. Sada svi sede kućama, i mi i pratioci, pa inspiracije ima na pretek – a to ima i ko da vidi. Odatle takve brojke. Ne znam da l’ smo jači nego ikad, bitno je da se mi sami dobro zezamo, a što više ljudi to kapira, to je bolje.

Prema rečima naših sagovornika, naredno uključenje zakazano je za četvrtak 26. mart od 22 časa. Za direktan link ka uključenju koji će naknadno biti objavljen, zapratite Neguj mo srpski jezik na Instagramu. Ne zaboravite da unesete podsetnik u vaše kalendare jer ovo je događaj koji se ne propušta.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Nenad Milanović (COING): Domaće IT kompanije moraju se boriti za prava LGBTQ+ populacije

Direktor kompanije COING za Netokraciju objašnjava zašto IT kompanije treba da se bore protiv diskriminacije LGBTQ+ populacije u Srbiji i diskriminišu diskriminatore.

Kultura 2.0

Usvojen Zakon o digitalnoj imovini! Šta dalje?

Nakon javno održane rasprave, Narodna skupština je usvojila Zakon o digitalnoj imovini, čime se Srbija svrstala u krug retkih država koje su zakonski regulisale oblast digitalne imovine. U nastavku otkrivamo šta nam to Zakon donosi u odnosu na Nacrt i šta možemo očekivati u budućnosti.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da nam internet iskustvo bude bolje (i mnogo bezbednije) u 2021. godini?

Ako razmišljate o tome da li (i kako) da promenite svoje internet navike po pitanju privatnosti i bezbednosti - ovo je tekst za vas.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Startapi i poslovanje

Beogradski Konstrukt akviziran od strane HTEC-a uz najavljene nove akvizicije širom regiona

Kompanija HTEC akvizirala je Konstrukt u cilju pojačanja produktnog i brend dizajna za svoje klijente.

Internet marketing

Oglašavanje na Snapchatu nije bauk i treba ga iskoristiti pre konkurencije

Koji tip kompanija u Srbiji bi trebalo da razmisli o tome da se priključi Snapchatu i da se oglašava na toj društvenoj mreži?

Office Talks Podcast

Profesionalni razvoj programera (upoznajte Symphony)

Tridesetu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor sa predstavnicima kompanije Symphony. Sa njima smo pričali o istoriji kompanije, procesu regrutovanja, kulturi rada i izazovima sa kojima su se susretali za vreme pandemije.

Kultura 2.0

Žene imaju jednaku sposobnost ‘preživljavanja’ na online platformama, ali slabije ulaze u ovu oblast

Predstavljamo vam rezultate specijalnog izdanja Gigmetar istraživanja koje pokazuje kako su se gig radnice adaptirale na nove uslove rada koje je donela pandemija.