Neguj mo srbski jezik pokrenuo KARANTIN RADIO - pesme mladosti traženije od brašna

Neguj mo srbski jezik pokrenuo KARANTIN RADIO – pesme mladosti traženije od brašna

Jer mi smo ista generacija i pesma nam je inspiracija...

Šta je zajedničko Miletu Kitiću, Jašaru, Ipčetu i Jami? Osim toga što su zvezde domaćeg melosa, njihovi vanvremenski hitovi od pre neko veče emituju se na digitalnoj radijskoj stanici koju je pokrenula Neguj mo srbski jezik ekipa. Iako je čitava stvar nastala kao šala, stream NEGUJMO KARANTIN RADIA do sada je zabeležio više od 60.000 slušalaca koji imaju jedinstvenu priliku da čuju neke od najvećih estradnih hitova naše mladosti.

Sa admirima ove, sada već kultne stranice, upoznali smo se još sredinom 2018. godine. Poput Mileta Kitića, njihov following sada je jači nego ikad, te ih slobodno možemo nazvati bitnim delom naše pop kulture. Njihovi satirični trendovi odavno oblikuju digitalni život u Srbiji, a poslednji poduhvat nastao kao odgovor na aktuelnu pandemiju i na vanredno stanje mogao bi se pokazati i kao najuspešniji do sada. Kako je čitava priča nastala i koji su dalji planovi za NEGUJMO KARANTIN RADIO– otkrivamo u nastavku intervjua:

Otkud ideja da pokrenete jednu ovako veličanstvenu stvar? Da li je to još jedan od načina da se ovaj fin i pošten svet zadrži u svojim kućama?

Ćao leptokarijo uvek nam je zadovoljstvo da sarađujemo sa vama. Imamo višak vremena sada, te je jedan admin odlučio da se pozabavi time s obzirom na to da nam se stranica jednim delom i svodi na šale vezane za te starije muzičke hitove. Ako narod voli da se zeza sa tom muzikom, voli verovatno tu muziku i da sluša. To je neka ideja.

Trebalo je par dana da se organizujemo, jedan admin je okupio tim eminentnih stručljaka – legendarnog Gašpara, Vuka i Travicu (hvala im još jednom) i krenuli smo u realizaciju. Ne trudimo se mi da zadržimo narod kućama, ali se trudimo da ih barem zabavimo dok se oni trude da sede kod kuće. Primetili smo da je narod pijaniji nego ikad, utorak veče oni tuku rakiju i naručuju pesme.

U kom periodu se emituje Negujmo Karantin Radio, kada vas možemo uhvatiti?

Još je to u nekoj demo fazi. Još uvek nemamo termin, ali razmišljamo da to bude nekim danima u periodu od 22 do 01h. Videćemo još kako i šta pa ćemo obavestiti narod. Za sad obavestimo tik pred emitovanje, a cilj nam je da znaju kada ćemo se tačno emitovati i bez obaveštenja na Instagramu.

Kakve su prve reakcije slušalaca? Koliko ih sada brojite u proseku po emitovanju?

Reakcije su odlične, bez preterivanja. DM u Instagramu nam je pun svake sekunde, na Twitteru vidimo da je haos nastao, oformljena je i neka grupa vezana za naš radio koliko smo čuli. Ljudi koji nisu u toku se pitaju šta znače ti random stihovi pesama koje ljudi masovno ispisuju po netu. Brojimo preko 5.000 slušalaca u svakom trenutku emitovanja, a otprilike 60.000 različitih po emitovanju. Smatramo da je to uspeh.

Da li su svi admiri uključeni u DJ-ing? Kakvu muziku puštate i da li ćemo moći da se prisetimo hitova mladosti tokom kućnog zatočeništva?

Pa manje više sve što radimo radimo svi. E sad, neko je u nešto uključen manje neko više. To je naš princip rada od nastanka stranice. Što se tiče muzike – ne puštamo seljačku muziku. Puštamo Ranga „Ima deset dana“.

U okviru strima omogućili ste slušaocima da doniraju lovu tj. da poručuju pesme? Kinta vam je potrebna da biste čitavu priču održali jel?

Svakako da treba love da se to sve plati jer mi nemamo naš profi studio niti frekvenciju. Dakle potrebno je zakupiti dobar server i neku aplikaciju za radio striming, a to se sve plaća.

Spomenimo divnu braću iz Nektar piva koji su odlučili da vas podrže. Recite nam nešto lepo o toj saradnji pa da i njih ispromovišemo kako treba.

Sa Nektar pivarom imamo stvarno fantastičnu saradnju. Ne u smislu uslova plaćanja, nego što deluje da ljudi imaju baš dobar njuh za marketing i spontano ulaze u saradnju sa nama što im se kasnije i vraća. Pratioci su to prepoznali pa tako često u komentarima i van kampanje pominju Nektar pivo, šalju storije sa Nektar pivom i slično. To bi trebalo da je cilj svakog marketinga.

Ovog puta su se javili u inboks sa pričom „Admire kolko para platimo tamo đe treba da možemo da vas slušamo non stop?“. Mi ih uputili, oni uplatili odmah i ćao-zdravo. Odlučili smo da spomenemo u emisiji da su nam oni to obezbedili iako nisu tražili. Prošle godine su samoinicijativno slali pakete piva adminima i random pratiocima, a jedan od admina je svoj paket piva ostavio pred vratima komšiji, mladom fudbaleru Crvene zvezde nakon utakmice protiv PSG-a. Ovaj se oduševio.

Ima li daljih planova za ovo ili sada vozite pa koliko nas gospon Vučić bude držao?

Možete da računate na nas, zabavljaćemo vas na ovaj ili onaj način. Volimo da radimo nešto kreativno, ovaj radio je jedna od takvih stvari. Traži to dosta vremena, ali sad ga barem imamo. A pozitivne reakcije su posebno zadovoljstvo.

Dajte po koju reč i o reakcijama korisnika sada kada su svi prikovani za svoje telefone. Da li je Negujmo garda sada jača nego ikad?

Bijemo trenutno preko 1.100.000 poseta profilu na nedeljnom nivou, doseg je takođe ogroman… ne znamo napamet ali nas svi šeruju. Sada svi sede kućama, i mi i pratioci, pa inspiracije ima na pretek – a to ima i ko da vidi. Odatle takve brojke. Ne znam da l’ smo jači nego ikad, bitno je da se mi sami dobro zezamo, a što više ljudi to kapira, to je bolje.

Prema rečima naših sagovornika, naredno uključenje zakazano je za četvrtak 26. mart od 22 časa. Za direktan link ka uključenju koji će naknadno biti objavljen, zapratite Neguj mo srpski jezik na Instagramu. Ne zaboravite da unesete podsetnik u vaše kalendare jer ovo je događaj koji se ne propušta.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Sasomange od letos zabeležio 100.000 registrovanih korisnika u pohodu na udeo u domaćem ‘classifieds’ tržištu

Sredinom godine na tržište Srbije stigao je novi oglasnik koji tehnologijom i dizajnom želi da se bori za svoj deo 'classifieds' kolača. Zanimalo nas je kako je čitava priča zamišljena i šta to novo Sasomange.rs pruža domaćim kupcima i trgovcima.

Analiza

Vodeća udruženja frilensera predstavljaju dalje korake ukoliko nadležni organi ne odgovore na njihove zahteve

Sa predstavnicima Udruženja radnika na internetu i Udruženja frilensera i preduzetnika razgovarali smo o narednim koracima kada je reč o pregovorima sa nadležnim organima zbog najavljenog oporezivanja frilensera.

Kolumna

Filtriranje interneta u Srbiji donosi ozbiljne posledice i nepoznatu korist

Filtriranje interneta je u Srbiji uvedeno radi navodnog sprečavanja dalje štete po republički budžet i ekonomiju i uz zanemarivanje brojnih aspekata koji ovaj opasan presedan nosi sa sobom. U tekstu analiziramo zašto je ta odluka besmislena i do kakvih posledica može dovesti.

Propustili ste

Gaming

Facebookov ‘cloud gaming’ ponudiće oglašivačima nove mogućnosti za reklamu

'Cloud' gejming je termin koji je u ovoj dinamičnoj godini isplivao na površinu i zainteresovao mnoge. Iako mu je potrebno još vremena da pokaže svoj pun potencijal, velike kompanije polažu ogromnu nadu u ovu oblast. Nakon kompanija Google i Apple, svoj 'cloud' gejming servis predstavio je i Facebook.

Društvene mreže

1.000.000 pregleda kasnije i domaći Extreme Intimo srušio je Instagram svojim humanim gestom

Ovih dana niste mogli da ne primetite video koji je šerovan širom Instagrama: kampanju #stvarnoželim brenda Extreme Intimo koji je za svako deljenje videa poklanjao novčana sredstva za porodilišta širom Srbije. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima ove kompanije.

Internet marketing

TikTok kampanja ‘Teži Ravnoteži’ za 10 dana ima više od 700.000 pregleda – i interesuje tinejdžere širom Balkana

U okviru nacionalne kampanje 'Teži ravnoteži' pokrenut je i TikTok kanal sa ciljem edukacije đaka i studenata na temu zdravih životnih stilova. U nastavku teksta organizatori nam detaljnije otkrivaju o čemu je reč.

Office Talks Podcast

Država ćuti na zahteve frilensera (gost Miran Pogačar)

23. epizodu Office Talks podkasta obeležila je aktuelna tema oporezivanja frilensera. Naš gost bio je Miran Pogačar, predsednik novoosnovanog Udruženja radnika na Internetu.

Startapi i poslovanje

Nakon pritiska javnosti Apple konačno smanjuje App Store naknadu na 15% – ali samo za pojedine developere

Kao deo novog programa za mala preduzeća kompanija Apple najavila je smanjenje stope provizije u App Store prodavnici za 15% - što predstavlja jednu od najznačajnijih promena u procesu u kojem iOS developeri zarađuju na svojim igrama i aplikacijama za Apple uređaje.

Društvene mreže

Snap Inc. imenovao predstavnika za Srbiju – u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti saopštio je da je i kompanija Snap Inc. imenovala svog predstavnika za Republiku Srbiju.