Neguj mo srbski jezik pokrenuo KARANTIN RADIO - pesme mladosti traženije od brašna

Neguj mo srbski jezik pokrenuo KARANTIN RADIO – pesme mladosti traženije od brašna

Jer mi smo ista generacija i pesma nam je inspiracija...

Šta je zajedničko Miletu Kitiću, Jašaru, Ipčetu i Jami? Osim toga što su zvezde domaćeg melosa, njihovi vanvremenski hitovi od pre neko veče emituju se na digitalnoj radijskoj stanici koju je pokrenula Neguj mo srbski jezik ekipa. Iako je čitava stvar nastala kao šala, stream NEGUJMO KARANTIN RADIA do sada je zabeležio više od 60.000 slušalaca koji imaju jedinstvenu priliku da čuju neke od najvećih estradnih hitova naše mladosti.

Sa admirima ove, sada već kultne stranice, upoznali smo se još sredinom 2018. godine. Poput Mileta Kitića, njihov following sada je jači nego ikad, te ih slobodno možemo nazvati bitnim delom naše pop kulture. Njihovi satirični trendovi odavno oblikuju digitalni život u Srbiji, a poslednji poduhvat nastao kao odgovor na aktuelnu pandemiju i na vanredno stanje mogao bi se pokazati i kao najuspešniji do sada. Kako je čitava priča nastala i koji su dalji planovi za NEGUJMO KARANTIN RADIO– otkrivamo u nastavku intervjua:

Otkud ideja da pokrenete jednu ovako veličanstvenu stvar? Da li je to još jedan od načina da se ovaj fin i pošten svet zadrži u svojim kućama?

Ćao leptokarijo uvek nam je zadovoljstvo da sarađujemo sa vama. Imamo višak vremena sada, te je jedan admin odlučio da se pozabavi time s obzirom na to da nam se stranica jednim delom i svodi na šale vezane za te starije muzičke hitove. Ako narod voli da se zeza sa tom muzikom, voli verovatno tu muziku i da sluša. To je neka ideja.

Trebalo je par dana da se organizujemo, jedan admin je okupio tim eminentnih stručljaka – legendarnog Gašpara, Vuka i Travicu (hvala im još jednom) i krenuli smo u realizaciju. Ne trudimo se mi da zadržimo narod kućama, ali se trudimo da ih barem zabavimo dok se oni trude da sede kod kuće. Primetili smo da je narod pijaniji nego ikad, utorak veče oni tuku rakiju i naručuju pesme.

U kom periodu se emituje Negujmo Karantin Radio, kada vas možemo uhvatiti?

Još je to u nekoj demo fazi. Još uvek nemamo termin, ali razmišljamo da to bude nekim danima u periodu od 22 do 01h. Videćemo još kako i šta pa ćemo obavestiti narod. Za sad obavestimo tik pred emitovanje, a cilj nam je da znaju kada ćemo se tačno emitovati i bez obaveštenja na Instagramu.

Kakve su prve reakcije slušalaca? Koliko ih sada brojite u proseku po emitovanju?

Reakcije su odlične, bez preterivanja. DM u Instagramu nam je pun svake sekunde, na Twitteru vidimo da je haos nastao, oformljena je i neka grupa vezana za naš radio koliko smo čuli. Ljudi koji nisu u toku se pitaju šta znače ti random stihovi pesama koje ljudi masovno ispisuju po netu. Brojimo preko 5.000 slušalaca u svakom trenutku emitovanja, a otprilike 60.000 različitih po emitovanju. Smatramo da je to uspeh.

Da li su svi admiri uključeni u DJ-ing? Kakvu muziku puštate i da li ćemo moći da se prisetimo hitova mladosti tokom kućnog zatočeništva?

Pa manje više sve što radimo radimo svi. E sad, neko je u nešto uključen manje neko više. To je naš princip rada od nastanka stranice. Što se tiče muzike – ne puštamo seljačku muziku. Puštamo Ranga „Ima deset dana“.

U okviru strima omogućili ste slušaocima da doniraju lovu tj. da poručuju pesme? Kinta vam je potrebna da biste čitavu priču održali jel?

Svakako da treba love da se to sve plati jer mi nemamo naš profi studio niti frekvenciju. Dakle potrebno je zakupiti dobar server i neku aplikaciju za radio striming, a to se sve plaća.

Spomenimo divnu braću iz Nektar piva koji su odlučili da vas podrže. Recite nam nešto lepo o toj saradnji pa da i njih ispromovišemo kako treba.

Sa Nektar pivarom imamo stvarno fantastičnu saradnju. Ne u smislu uslova plaćanja, nego što deluje da ljudi imaju baš dobar njuh za marketing i spontano ulaze u saradnju sa nama što im se kasnije i vraća. Pratioci su to prepoznali pa tako često u komentarima i van kampanje pominju Nektar pivo, šalju storije sa Nektar pivom i slično. To bi trebalo da je cilj svakog marketinga.

Ovog puta su se javili u inboks sa pričom „Admire kolko para platimo tamo đe treba da možemo da vas slušamo non stop?“. Mi ih uputili, oni uplatili odmah i ćao-zdravo. Odlučili smo da spomenemo u emisiji da su nam oni to obezbedili iako nisu tražili. Prošle godine su samoinicijativno slali pakete piva adminima i random pratiocima, a jedan od admina je svoj paket piva ostavio pred vratima komšiji, mladom fudbaleru Crvene zvezde nakon utakmice protiv PSG-a. Ovaj se oduševio.

Ima li daljih planova za ovo ili sada vozite pa koliko nas gospon Vučić bude držao?

Možete da računate na nas, zabavljaćemo vas na ovaj ili onaj način. Volimo da radimo nešto kreativno, ovaj radio je jedna od takvih stvari. Traži to dosta vremena, ali sad ga barem imamo. A pozitivne reakcije su posebno zadovoljstvo.

Dajte po koju reč i o reakcijama korisnika sada kada su svi prikovani za svoje telefone. Da li je Negujmo garda sada jača nego ikad?

Bijemo trenutno preko 1.100.000 poseta profilu na nedeljnom nivou, doseg je takođe ogroman… ne znamo napamet ali nas svi šeruju. Sada svi sede kućama, i mi i pratioci, pa inspiracije ima na pretek – a to ima i ko da vidi. Odatle takve brojke. Ne znam da l’ smo jači nego ikad, bitno je da se mi sami dobro zezamo, a što više ljudi to kapira, to je bolje.

Prema rečima naših sagovornika, naredno uključenje zakazano je za četvrtak 26. mart od 22 časa. Za direktan link ka uključenju koji će naknadno biti objavljen, zapratite Neguj mo srpski jezik na Instagramu. Ne zaboravite da unesete podsetnik u vaše kalendare jer ovo je događaj koji se ne propušta.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.