Naučno-tehnološki park želi da nauči više od kolega iz Ljubljane

Naučno-tehnološki park Beograd želi da nauči više na primeru kolega iz Ljubljane

Veliki moderni kompleks na Zvezdari konačno će ovog meseca dobiti veću upotrebnu vrednost, te je spreman na primi mlade ljude, neke već formirane thnološke kompanije i startape koji su željni usavršavanja i rada na svojim projektima i tako na neki način doprineli boljoj ekonomskoj slici zemlje. A pored toga, započeta je i saradnja sa kolegama iz Ljubljane na čijem se primeru može dosta naučiti.

ntp

Nakon nešto više do dve decenije otkako je počela izgradnja NTP Beograd, vrata ove ustanove konačno će biti otvorena za tehnološko-razvojne kompanije koje će na raspolaganju imati sve potrebne uslove za rad. Podsećanja radi, još početkom septembra meseca, preneli smo vest da je moguće aplicirati za Javni poziv za useljenje u Naučno tehnološki park.

Sa druge strane, bitno je napomenut da je NTP Beograd ima nameru da dosta nauči od kolega iz Ljubljane, koji u novembru mesecu proslavljaju 20 godina uspešnog rada a tom prilikom, direktor TP iz glavnog grada Slovenije Iztok Lesjak je istakao:

To što kolege iz Beograda žele da nauče nešto više iz našeg primera, samo potvrđuje naše znanje i uspeh koji smo do sada uspeli da napravimo. S obziorm na činjenicu da se finansiramo sami, imali smo sasvim dovoljno inovacija i kvalitetnih rezultata, što predstavlja reprezentativan primer ovakvog postupka u Evropi.

Da dva grada uspešno sarađuju u pomenutoj oblasti, dokaz je i najavljena poseta Beogradu savetnika TP iz Ljubljane Domena Bole koji bi predstavnicima beogradskog Biznis inkubatora trebao da obezbedi dodatno edukovanje u Ljubljani.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.