Namics hakaton namenjen ženama ponovo se organizuje u decembru 2019. godine

Devojke, želite praksu u agenciji Namics? Prijavite se za programerski hakaton!

Takmičenje namenjeno svim ženama zainteresovanim za programiranje u organizaciji agencije Namics zakazano je za 14. decembar, a na njega se mogu prijaviti i učesnice koje nemaju profesionalno programersko iskustvo.

Ovaj hakaton organizovan je povodom manifestacije „Nedelja obrazovanja iz računarskih nauka“ i, kako navode organizatori, priređen je sa ciljem da podstakne žene da se bave programiranjem i da osnaži njihovu poziciju u IT industriji.

Učesnice takmičenja, objašnjavaju oni, biće podeljene u timove od po tri člana i imaće 10 sati da razviju prototip rešenja. Tom prilikom moći će da koriste programski jezik po svojoj želji, a tokom rada će im pomagati mentori iz Namics-a. Katarina Simić, predstavnica beogradskog odseka ove digitalne agencije i učesnica prvog u nizu ovih događaja, dodaje:

Konkretan zadatak biće poznat dan pred takmičenje, a kriterijumi za odabir najboljeg rešenja su primenjivost, originalnost i tehnički parametri. Rešenje bi trebalo da bude upotrebljivo u stvarnom okruženju, da bude autentično u odnosu na postojeće ideje i trebalo bi da sadrži makar neki deo softverskog koda.

Po završetku hakatona, predstavljena rešenja ostaće u vlasništvu njihovih kreatorki, koje posle mogu da ga menjaju, razvijaju ili da na njemu vežbaju svoje programerske veštine.

Želite da učestvujete? Dovoljno je da ponesete svoj laptop

Prednosti timova koji okupljaju i žene i muškarce, poput bolje komunikacije i veće produktivnosti, Namics je uvideo na sopstvenom primeru, objašnjava Katarina, te je to ujedno i jedan od razloga zašto organizuju ovaj hakaton. „Odnos kolega i koleginica u Beogradu je otprilike 50-50 i primetili smo da je radno okruženje meštovitih timova pozitivnije, otvorenije i inovativnije i to nas je inspirisalo da podržimo sve žene koje žele da se oprobaju u programiranju“, ističe ona.

Prijave za ovo takmičenje, dalje objašnjavaju organizatori, biće otvorene do 1. decembra u ponoć, a jedini uslov za učešće je da takmičarke ponesu svoj laptop. Za najbolje po izboru stručnog žirija obezbeđene su nagrade, među kojima je i praksa u digitalnoj agenciji Namics.

Osnaživanje položaja žena u digitalnim industrijama jedan je i od naših ciljeva, zbog kog dva puta godišnje organizujemo Ladies of New Business konferenciju. Početkom decembra stiže novo Dev&Tech izdanje, a za više informacija pratite Netokraciju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Startapi i poslovanje

Uhapšena dvojica državljana Hrvatske u slučaju ‘privredni registar’ – bespravno prisvojili €50.000

Uhapšenima za ovu prevaru određen je pritvor od 48 sati, dok se za trećim licem i dalje traga.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Kultura 2.0

Zbog globalne pandemije zavoleli smo kuvanje, a Klopica.rs olakšava nam sam proces dostavljanjem svežih namirnica

Klopica.rs predstavlja servis za dostavu svežih, domaćih namirnica za pripremu 'restoranskih' recepata. U nastavku teksta otkrivamo kako ovaj servis zapravo funkcioniše i kome je namenjen.

Kultura 2.0

Zašto ništa nije originalno – i zašto je to sasvim ok?

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.