Namics hakaton namenjen ženama ponovo se organizuje u decembru 2019. godine

Devojke, želite praksu u agenciji Namics? Prijavite se za programerski hakaton!

Takmičenje namenjeno svim ženama zainteresovanim za programiranje u organizaciji agencije Namics zakazano je za 14. decembar, a na njega se mogu prijaviti i učesnice koje nemaju profesionalno programersko iskustvo.

Ovaj hakaton organizovan je povodom manifestacije „Nedelja obrazovanja iz računarskih nauka“ i, kako navode organizatori, priređen je sa ciljem da podstakne žene da se bave programiranjem i da osnaži njihovu poziciju u IT industriji.

Učesnice takmičenja, objašnjavaju oni, biće podeljene u timove od po tri člana i imaće 10 sati da razviju prototip rešenja. Tom prilikom moći će da koriste programski jezik po svojoj želji, a tokom rada će im pomagati mentori iz Namics-a. Katarina Simić, predstavnica beogradskog odseka ove digitalne agencije i učesnica prvog u nizu ovih događaja, dodaje:

Konkretan zadatak biće poznat dan pred takmičenje, a kriterijumi za odabir najboljeg rešenja su primenjivost, originalnost i tehnički parametri. Rešenje bi trebalo da bude upotrebljivo u stvarnom okruženju, da bude autentično u odnosu na postojeće ideje i trebalo bi da sadrži makar neki deo softverskog koda.

Po završetku hakatona, predstavljena rešenja ostaće u vlasništvu njihovih kreatorki, koje posle mogu da ga menjaju, razvijaju ili da na njemu vežbaju svoje programerske veštine.

Želite da učestvujete? Dovoljno je da ponesete svoj laptop

Prednosti timova koji okupljaju i žene i muškarce, poput bolje komunikacije i veće produktivnosti, Namics je uvideo na sopstvenom primeru, objašnjava Katarina, te je to ujedno i jedan od razloga zašto organizuju ovaj hakaton. „Odnos kolega i koleginica u Beogradu je otprilike 50-50 i primetili smo da je radno okruženje meštovitih timova pozitivnije, otvorenije i inovativnije i to nas je inspirisalo da podržimo sve žene koje žele da se oprobaju u programiranju“, ističe ona.

Prijave za ovo takmičenje, dalje objašnjavaju organizatori, biće otvorene do 1. decembra u ponoć, a jedini uslov za učešće je da takmičarke ponesu svoj laptop. Za najbolje po izboru stručnog žirija obezbeđene su nagrade, među kojima je i praksa u digitalnoj agenciji Namics.

Osnaživanje položaja žena u digitalnim industrijama jedan je i od naših ciljeva, zbog kog dva puta godišnje organizujemo Ladies of New Business konferenciju. Početkom decembra stiže novo Dev&Tech izdanje, a za više informacija pratite Netokraciju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Kako Digitalna zajednica vidi efekte zakonskih izmena paušala – i šta predlaže kao rešenje?

Sa Aleksandrom Lugonjom, predsednikom Upravnog odbora Digitalne zajednice, razgovaramo o potencijalnim negativnim efektima koje će izmene paušalnog preduzetništva ostaviti na domaću IT industriju, njihovim saniranjem i budućim planovima ove organizacije.

Mobilno

Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila!

Momenat koji smo toliko dugo čekali konačno je tu. Obrativši se iOS developerima, Apple je potvrdio dolazak App Store prodavnice za 20 novih zemalja među kojima je (konačno) i Srbija.

Startapi i poslovanje

Tumačenje Testa samostalnosti: Ko ga primenjuje, kada i nad kim?

U srpskoj IT zajednici se intenzivno vodi diskusija u vezi načina primene Testa samostalnosti, a u okviru koje su se javile brojne nedoumice. Ovaj tekst razrešava neke od njih.

Propustili ste

Internet marketing

Budžeti za digitalno oglašavanje u najvećoj meri stopirani – ali se brendovi polako vraćaju u igru

Kako brendovi treba da se postave za vreme pandemije i trebaju li više da ulažu u digitalne kanale?

Startapi i poslovanje

Pitali smo IT kompanije kako su organizovale rad na daljinu i koje savete imaju za svoje kolege

Sa kojim se to izazovima susreću IT kompanije sada kada svi njihovi zaposleni rade od kuće?

Intervju

Šta radi Chief Revenue Officer i zašto je baš ova osoba potrebna vašem biznisu?

Relativno mlada profesija naziva 'Chief Revenue Officera' nastala je u Silicijumskoj dolini i polako se širi među kompanijama širom sveta. O njenoj ulozi i važnosti u IT industriji razgovaramo sa Vedranom Rašićem.

Novost

‘Korona’ zabeležila 750.000 spominjanja širom ex-Yu Interneta

Korona virus, trenutno najpopularnija svetska tema, okupirao nas je u potpunosti - i online i offline. Zahvaljujući analizi Mediatoolkita saznali smo koliko smo, u poslednjih mesec i po dana, na Internetu pretraživali o ovom virusu i u regionu i u Srbiji.