Namics hakaton namenjen ženama ponovo se organizuje u decembru 2019. godine

Devojke, želite praksu u agenciji Namics? Prijavite se za programerski hakaton!

Takmičenje namenjeno svim ženama zainteresovanim za programiranje u organizaciji agencije Namics zakazano je za 14. decembar, a na njega se mogu prijaviti i učesnice koje nemaju profesionalno programersko iskustvo.

Ovaj hakaton organizovan je povodom manifestacije „Nedelja obrazovanja iz računarskih nauka“ i, kako navode organizatori, priređen je sa ciljem da podstakne žene da se bave programiranjem i da osnaži njihovu poziciju u IT industriji.

Učesnice takmičenja, objašnjavaju oni, biće podeljene u timove od po tri člana i imaće 10 sati da razviju prototip rešenja. Tom prilikom moći će da koriste programski jezik po svojoj želji, a tokom rada će im pomagati mentori iz Namics-a. Katarina Simić, predstavnica beogradskog odseka ove digitalne agencije i učesnica prvog u nizu ovih događaja, dodaje:

Konkretan zadatak biće poznat dan pred takmičenje, a kriterijumi za odabir najboljeg rešenja su primenjivost, originalnost i tehnički parametri. Rešenje bi trebalo da bude upotrebljivo u stvarnom okruženju, da bude autentično u odnosu na postojeće ideje i trebalo bi da sadrži makar neki deo softverskog koda.

Po završetku hakatona, predstavljena rešenja ostaće u vlasništvu njihovih kreatorki, koje posle mogu da ga menjaju, razvijaju ili da na njemu vežbaju svoje programerske veštine.

Želite da učestvujete? Dovoljno je da ponesete svoj laptop

Prednosti timova koji okupljaju i žene i muškarce, poput bolje komunikacije i veće produktivnosti, Namics je uvideo na sopstvenom primeru, objašnjava Katarina, te je to ujedno i jedan od razloga zašto organizuju ovaj hakaton. „Odnos kolega i koleginica u Beogradu je otprilike 50-50 i primetili smo da je radno okruženje meštovitih timova pozitivnije, otvorenije i inovativnije i to nas je inspirisalo da podržimo sve žene koje žele da se oprobaju u programiranju“, ističe ona.

Prijave za ovo takmičenje, dalje objašnjavaju organizatori, biće otvorene do 1. decembra u ponoć, a jedini uslov za učešće je da takmičarke ponesu svoj laptop. Za najbolje po izboru stručnog žirija obezbeđene su nagrade, među kojima je i praksa u digitalnoj agenciji Namics.

Osnaživanje položaja žena u digitalnim industrijama jedan je i od naših ciljeva, zbog kog dva puta godišnje organizujemo Ladies of New Business konferenciju. Početkom decembra stiže novo Dev&Tech izdanje, a za više informacija pratite Netokraciju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Office Talks Podcast

Gde su naši AliExpress paketi?

Šestu epizodu Netokracijinog Office Talks podcasta obeležio je razgovor o trenutnim dešavanjima sa astronomskim poskupljenjem poštarine sa sajta AliExpress. Mi smo pokušali da analiziramo šta je tačno dovelo do ovog problema koji je u velikoj meri pogodio sve one koji kupuju sa ove poznate online prodavnice.

Propustili ste

Kultura 2.0

I klijenti su ljudi, što lako zaboraviš kad te od njihovih zahteva zaboli glava

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.

Karijere

Do 30% domaćih frilensera traži sigurnost stalnog posla jer frilensing na globalu pokazuje znake recesije

Šta čeka srpske frilensere u narednom periodu i kako će izgledati budućnost frilensinga na domaćem tržištu?

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.