Moonburnt Studio uspešno prikupio €40.000 na Kickstarteru

Beogradski Moonburnt Studio uspešno prikupio €40.000 na Kickstarteru

Domaća igra 'COLUMNAE: A Past Under Construction' koja je nedavno osvanula na Kickstarteru uspešno je osigurala 40.000 evra kako bi ovaj naslov zaživeo. Sama radnja smeštena je u postapokaliptičnom steampunk svetu u kojem igrači mogu da utiču na tok ove 'point and click' avanture, a igra je debitovala i na Steam Greenlight platformi gde je zajednica igrača već pokazala interesovanje za njeno lansiranje.

columnae

Samo dan uoči zatvaranja kampanje beogradski Moonburnt Studio uspešno je prikupio 40.000 evra za razvoj indie igre COLUMNAE: A Past Under Construction, te proširenje tima koji će raditi na lansiranju ovog naslova. Igru je podržalo gotovo 1.000 backer-aa podrška je stigla sa svih strana – kako od gejming blogera, tako i od Steam zajednice koja je ovom projektu dodelila Greenlight titulu i osnivačima poslala jasnu poruku da žele da vide njeno kompletiranje.

Kako se navodi na Kickstarter stranici igre (gde je kampanja i dalje aktuelna), COLUMNAE je smešten u postapokaliptičnom steampunk svetu u periodu nakon katastrofalnog događaja koji je vazduh na zemlji učinio otrovnim. Oni imućni, zatvorili su se u Deus (naselje izgrađeno iznad gigantskih metalnih stupova koji se zovu Columnae), snabdevajući se prirodnim resursima uz pomoć Machine – ogromnog aparata koji se nalazi ispod zemlje. Oni najsiromašniji ostali su zarobljeni u samim stubovima, maštajući da se domognu Deusa ili se aktivno boreći protiv potlačenja.

Steampunk stil preovladava igrom, p
Steampunk stil preovladava igrom, a igrači se susreću sa velikim brojem odluka i zagonetki koje kreiraju unikatno igračko iskustvo.

Sama igra u najvećoj meri oslanja se na mehaniku klasične point and click avanture, sa primesama nelinearnog pristupa koji se javlja tokom čitavog gameplay-a, pružajući igračima mogućnost da sami donose moralne odluke i tako utiču na njen tok. Zahvaljujući mogućnosti igranja različitih poglavlja bez hronološkog reda, odluke igrača u jednom poglavlju direktno utiču na njihove zadatke u narednim delovima.

Do kraja Kickstarter kampanje ostalo je još 18 sati, pri čemu beogradska ekipa koju čine Jelena Miletić, Jovan Vesić i Bojan Brankov poručuje kako će prikupljena sredstva biti iskorišćena za proširenje tima i kompletiranje igre. Demo verzija COLUMNAE: A Past Under Construction dostupna je za Windows, OS X i Linux uređaje.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?