MIXX Awards 2022: Otvorene prijave za prestižnu nagradu najboljih digitalnih kampanja u Srbiji

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

MIXX Awards 2022: Otvorene prijave za prestižnu nagradu najboljih digitalnih kampanja u Srbiji

Peti put zaredom IAB Serbia organizuje prestižno i međunarodno priznato takmičenje MIXX Awards za najbolje digitalne kampanje i projekte u Srbiji. Ovog puta, fokus je na velikim promenama u digitalnom i marketinškom svetu.

Funkcionisanje u post-kovid eri samo po sebi donelo je nova pravila, a postavlja se i niz drugih pitanja: kako će u budućnosti izgledati digitalna ekonomija, kako će brendovi iskoristiti virtuelnost Metaversa, koje promene donosi Web 3.0, kakva je perspektiva ciljanog oglašavanja bez kolačića, u kom pravcu će se razvijati e-commerce i upotreba NFT-a za plaćanje virtuelnih dobara.

Sve to će umnogome uticati na promenu pravca i drugačiji raspored dosadašnjih prioriteta – posvećenosti brendu, sadržaju, organskom rastu i performans metrikama. U skladu sa pomenutim promenama, IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) ove godine gubi neke stare i dobija tri nove kategorije: Best Brand Advertising Campaign, Best E-commerce Campaign i Best Campaign Effectiveness.

Pobednici će biti objavljeni na Digital Day konferenciji 9. juna

Radovi se u skladu sa ciljevima kampanje ili projekta, kao i ranijih godina, mogu prijaviti u jednoj ili više kategorija. U svakoj kategoriji se dodeljuje po jedna nagrada, a žiri će svojim ocenama odrediti pobednika za sledećih 12 kategorija:

  • Best Brand Advertising Campaign;
  • Best Cross Media Integration;
  • Best Innovation;
  • Best E-commerce Campaign;
  • Best Product Launch;
  • Best Social Community Building;
  • Best Video Advertising Campaign;
  • Best Branded Content;
  • Best Campaign Effectiveness;
  • Best Direct Response & Lead Generation Campaign;
  • Best Social Influencer Marketing;
  • Best Social Media Campaign.

Za IAB MIXX Grand Prix, najprestižniju nagradu takmičenja, boriće se pobednički radovi iz svih kategorija, dok će odluku o dobitniku Grand Prix-a doneti stručni žiri tajnim glasanjem na sam dan svečane dodele. Kompanija koja je dobitnik Grand Prix-a ima mogućnost nominacije člana stručnog žirija za naredno takmičenje IAB MIXX Awards Serbia.

Stručni žiri je ove godine regionalni i najbrojniji do sada, a sačinjavaće ga: Milja Šijakinjić (Kreativna direkcija/Ilustracije/Scenariji, Žiška), Vesna Ćeranić (Associate Partner, Executive Group), Sanja Gajić (Digital Group Account Manager (Director), FullHouse Ogilvy), Nikola Parun (Head of PR & Digital Media, Ovation BBDO), Zdravko Kevrešan (Kreativni direktor, Drive), Marija Pasuljević (Executive Director, E-commerce Asocijacija Srbije), Diana Radić (Izvršni direktor, Dnevne nezavisne novine (BiH)) i drugi. Kompletan spisak možete pogledati na zvaničnom sajtu.

Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 29. aprila 2022. godine, a pobednici IAB MIXX Awards 2022 će biti javno predstavljeni 9. juna prilikom svečane ceremonije dodele nagrada u okviru konferencije Digital Day. Dodela nagrada MIXX Award se realizuje u organizaciji IAB Serbia od 2016. godine, kao jedina globalno priznata nagrada za najbolja ostvarenja u digitalnoj industriji. Iz organizacije pozivaju sve zainteresovane da se informišu o pravilima dodele nagrada na zvaničnom sajtu mixx.rs.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Digitalni mediji

Trendovi.co: Šta nam donosi 2023. godina iz oblasti Employer brandinga i društvenih mreža?

Sada već tradicionalno, agencija Pioniri Communications su kroz projekat Trendovi.co objavili predviđanja za ovu godinu kada su u pitanju digitalni marketing, 'event' industrija, tehnologija, PR, 'entertainment' industrija i druge srodne oblasti. Pročitajte šta smo izdvojili za vas.

Novost

Institut BioSens otvorio novi poziv za akcelerator namenjen IT i poljoprivrednim startapima

Institut BioSens pozvao je inovativne startape iz IT i poljoprivrednog sektora da učestvuju u trećem izdanju akceleratora i na taj način nastavlja dobru praksu pružanja podrške inovativnim preduzetnicima u razvoju ideja koje će doprineti digitalnoj transformaciji poljoprivrede.

Gaming

Wargaming Forge: Novi edukativni program o kreiranju globalnih video igra – uz potencijalno zaposlenje

Industrija razvoja video igara jeste zanimljiva, ali u isto vreme kompleksna stvar. Potencijale talenata koji tu istu industriju grade, prepoznala je kompanija Wargaming koja je pored kancelarija u Beogradu, otvorila i 'Forge' program prakse, sa čijom smo programskom menadžerkom razgovarali.

Propustili ste

Kultura 2.0

Vlada Srbije ulaže €52 miliona u izgradnju novog centra za kreativne industrije

Obeležen početak radova na rekonstrukciji nekadašnje zgrade Ložionice u kreativno-inovativni multifunkcionalni centar.

Najava

OTP banka otvorila prijave za novi Generator ZERO 2023 konkurs

OTP banka je pokrenula novi ciklus Generator ZERO 2023 konkursa sa ciljem da podrži rešenja koja doprinose smanjenju karbonskog otiska i rastu zelene ekonomije.

Office Talks Podcast

Kako graditi uspešne web3 kompanije i projekte?

U tech zajednici sve više se priča o web3 svetu. Upravo zato, tema 127. epizode Office Talks podkasta bila je o izgradnji i vođenju web3 kompanija. O tome smo pričali sa osnivačima kompanije ShardLabs, koja ima tim i u Beogradu.

Karijere

Serbian Product Community: Objavljena anketa za ljude koji se bave kreiranjem digitalnih proizvoda

Cilj ankete je podizanje transparentnosti plata tako da se zajednički stekne realnija slika o stanju u upravljanju razvojem digitalnih proizvoda u Srbiji.

Tehnologija

Slobodan Marković: Kako javno dostupni NLP modeli za srpski jezik doprinose rastu domaće IT industrije?

Zašto ChatGPT ne zna padeže, a mi još uvek nemamo Siri na srpskom? Kako razvoj ovih alata može pozitivno da utiče na domaću 'tech' zajednicu, objasnio nam je Slobodan Marković, digitalni savetnik u organizaciji UNDP.

Intervju

Kako je Dalibor pored pozicije Lead Data konsultanta pronašao vreme za porodični hobi i biznis

Još kada smo bili deca, mnogi su nas pitali - "Da li imaš hobi"? Čak i kada odrastemo, postanemo profesionalci, ljubav prema hobiju, ako ga zaista volimo, ostaje zauvek tu sa nama. Ovo je priča o Daliboru Lazareviću koji iako radi kao Lead Data Consultant, pronalazi vreme da proizvodi manje predmete od drveta i plastike.