Sat vremena sa Milošem Skokićem o advertajzingu i krizi

Sat vremena sa Milošem Skokićem o advertajzingu i krizi

U 27. epizodi Netokracijinog Office Talks podcasta gost je bio suosnivač i partner u marketinškoj agenciji Žiška, ali i strastveni gejmer, Miloš Skokić.

U jednoj od najdužih Office Talks epizoda do sada, kroz razgovor sa Milošem uspeli smo da obradimo više različitih tema kada je reč o svetu advertajzinga u Srbiji. Najpre, govorili smo o tome kako je naš sagovornik započeo svoj karijeru i kako je došao do toga da bude jedan od osnivača marketinške agencije Žiška. Takođe, imali smo priliku i da razgovaramo o veoma aktuelnoj temi pandemije, kao i koje je sve izazove ista donela Milošu i njegovom timu i koje su pouke izvukli iz rada na daljinu – posebno kada je reč o kreativnim procesima na kojima se njihov posao i bazira.

Govoreći o pandemiji, naš sagovornik nam je otkrio da je tekuća godina bila itakako izazovna za čitav tim u agenciji, kao i da je sa druge strane bila veoma uspešna. Upravo zato, u jednom segmentu detaljno govorimo o tome kako se agencije danas bore da prežive, sa kojim sadržajem, konceptom i šta se uopšte može očekivati od naredne godine kada je reč o marketingu? Da li je pred nama vreme oporavka industrija ili samo još jedno poglavlje briga.

Između ostalog, Miloš nam je detaljnije približio sam koncept kreiranja kampanja za vreme pandemije, ali i to na koji način su izgledali pičevi za kreiranje tih istih kampanja. Dotakli smo se i toga kako zapravo izgleda struktura agencije Žiška, kako je i koliko izazovno danas raditi u sektoru digitalnog marketinga i da li je ova industrija i dalje popularna kao što je nekad bila, koliko je danas teško privući kreativne talente i gde je danas taj talenat, bar kada govorimo o marketingu.

Pored svih ovih tema, u epizodi od “sat i kusur”, sa Skokićem smo imali priliku da razgovaramo ukratko i o influenserskoj sceni, osvrnuvši se na neke zanimljive primere iz inostranstva, konkretno iz SAD-a. Pored toga, on nam je nešto više detalja otkrio i o svom novom hobiju koji radi iz ljubavi prema gejmingu, tačnije vođenju YouTube kanala posvećenom upravo ovoj temi.

Na samom kraju, imali smo priliku da saznamo više i o dokumentarnom videu koji je Miloš radio zajedno sa Dariom Kesegiem, a nakon svega toga, zaključivši priču, nam je otkrio na koji način danas gleda na sebe kao menadžera i kreativca za razliku od nekih prethodnih godina.

Office Talks pratite na sledećim kanalima: YouTubeApple PodcastsDeezerPocket CastsSpotifyGoogle Podcasts i… ma šta će vam više, realno?


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Nenad Milanović (COING): Domaće IT kompanije moraju se boriti za prava LGBTQ+ populacije

Direktor kompanije COING za Netokraciju objašnjava zašto IT kompanije treba da se bore protiv diskriminacije LGBTQ+ populacije u Srbiji i diskriminišu diskriminatore.

Kultura 2.0

Usvojen Zakon o digitalnoj imovini! Šta dalje?

Nakon javno održane rasprave, Narodna skupština je usvojila Zakon o digitalnoj imovini, čime se Srbija svrstala u krug retkih država koje su zakonski regulisale oblast digitalne imovine. U nastavku otkrivamo šta nam to Zakon donosi u odnosu na Nacrt i šta možemo očekivati u budućnosti.

Analiza

Prevare na Internetu naša su svakodnevica – a sada je obogaćena i crypto prevarom koju promovišu domaći YouTuberi

Internet je slobodno mesto i vremenom je postao do te mere slobodan da već par godina unazad ne možemo da razlikujemo istinu od laži i prevaru od realne situacije.

Propustili ste

Novost

Održan prvi sastanak frilensera i države: Situacija je kompleksna i pregovori se nastavljaju

Počeli su pregovori predstavnika vlasti i frilensera, a danas je održan prvi sastanak na kome će se odlučivati o zahtevima koje su u proteklim mesecima državi uputili frilenseri.

Ekskluzivno

E-uprava ekskluzivno za Netokraciju otkriva zašto prati kako građani koriste njene usluge

Kako tačno funkcioniše ova platforma i da li (i zašto) prati ponašanje svojih korisnika?

Startapi i poslovanje

Deceniju kasnije i Centili platformu za digitalna plaćanja koristi 4 milijarde korisnika dok se kompanija sprema za novo poglavlje

Prvi put na Netokraciji predstavljamo kompaniju Centili koja je nastala iz Infobipa, koja u Beogradu zapošljava 50 inženjera i koja aktivno posluje na 80 tržišta širom sveta. Centili ovih dana obeležava 10 godina poslovanja, a sa menadžmentom razgovaramo o daljim planovima i procesu reorganizacije.

Tehnologija

Šta nam je sve od tehnoloških novina doneo ovogodišnji digitalni CES?

I ove godine najveći globalni sajam potrošačke elektronike CES oduševio je sve ljubitelje gedžeta i tehnike, dokazavši da za tehnološki napredak jednostavno nema granica.

Novost

Vučić: Ne pregovara se o tome da li će frilenseri da plate porez ili ne – već od kada

Predsednik se ponovo izjasnio po pitanju frilensera i najavljenih protesta.

Društvene mreže

Facebook u 2020. izbrisao 1,3 milijarde naloga radi suzbijanja lažnih informacija

Full Fact, britanska nezavisna organizacija za proveru informacija i nezavisni partner Faceboka, sprovela je istraživanje glavnih izazova sa kojima se suočavaju 'fekt-čekeri širom sveta prilikom pronalaženja i provere informacija koje se pojavljuju na ovoj društvenoj mreži.