Milica Arsić prešla je u Connect The Dots gde će raditi kao Head of HR & Operations.
Promena pozicija u IT industriji je česta stvar, ali ima i onih ljudi koji možda i više od pola radnog veka provedu u jednoj kompaniji. Koliko god delovalo da je promena pozicija ali i samih firmi težak proces, posebno nakon nekoliko godina, isto tako je i vrlo logičan sled događaja u jednoj profesionalnoj karijeri. Ljudi teže ka promenama i prihvatanju nekih novih iskustva, izazova i kontakata.
Sa našom sagovornicom smo već imali priliku da sarađujemo na projektima kao što su Employer Branding konferencija i Ladies of New Business, a ona je odlučila da napravi novi korak u svojoj karijeri i sada postane deo prespektivnog startapa iz SAD-a, Connect The Dots koji je nedavno obezbedio investiciju od 15 miliona dolara.
Prisećajući se pređašnjih dana u bivšoj kompaniji, Milica Arsić nam otkriva kako se odlučila za pomenutu promenu u karijeri, koji su njeni naredni planovi i šta je tačno očekuje u novom poslu, na novoj poziciji.
Od HR poslova do koordinacije operativnih stvari
U trenutku kada je naša sagovornica polako napuštala prethodnu firmu, kompanija Connect the Dots objavila je na Infostudu da traži Head of HR-a, a Milica kao neko ko mnogo voli startape, kao i da pravi stvari od nule, ovo je videla kao savršenu priliku da se ponovo ostvari na poljima u kojima je prilično dobra. Nakon toga je zvanično usledila prijava preko Infostud-a i nakon nekoliko razgovora sa leadership timom, ona je dobila ponudu za posao.
Otkrivajući nam više detalja o svojoj novoj poziciji u pomenutom startapu, Milica kaže da će u Connect the Dots-u raditi kao Head of HR & Operations za Srbiju, Sjedinjene Američke Države i Kanadu, uz još nekoliko važnih stvari za poslovanje kompanije:
Baviću se uspostavljanjem HR procesa i strategije, zapošljavanjem, razvojem i negovanjem kompanijske kulture, osluškivanjem potreba zaposlenih, praćenjem zadovoljstva zaposlenih, sprovođenjem employer branding strategije, pozicioniranjem kompanije na srpskom IT tržistu, praćenjem i koordinacijom operativnih stvari koje su vezane za kancelariju itd.
Formiranje HR tima u Beogradu je sledeći važan korak
U nastavku, Milica nam je otkrila više detalja o tome čime se tačno Connect The Dots bavi, rekavši nam da ovaj startap dolazi iz San Franciska, a koji je osnovan u februaru 2019. godine sa misijom da potpuno promeni način na koji se može upravljati profesionalnim kontaktima. Zapravo, njihov tim koji čini više od 50 inženjera već dve godine i deset meseci vredno radi na razvoju kompleksne network intelligence platforme, koja se trenutno nalazi u beta fazi.

U pitanju je platforma pomoću koje možete da ustanovite koga sve imate u vašoj mreži kontakata, koliko dobro poznajete vašu mrežu, koga sve vaši kontakti imaju u svojoj mreži i koliko dobro se oni međusobno poznaju. “Connect the Dots platforma vam zapravo pruža mogućnost da lakše i brže identifikujete ko od vaših kontakata poznaje osobu sa kojom želite da stupite u kontakt“, kaže naša sagovornica, dodajući sledeće:
Ovu platformu možete koristiti i kao zaposleni u kompaniji, ali i nezavisno od kompanije, kao individualni korisnik. Platforma će zauvek biti besplatna za individualne korisnike, dok će kompanije moći uz doplatu da dobiju dodatne funkcije i viši stepen kontrole na samoj platformi. Connect The Dots platforma je idealna za kompanije sa prodajnim timovima, ali je super korisna i za profesionalce/pojedince koje se bave i npr. regrutacijom i selekcijom.
Sedište kompanije je u San Francisku, ali u Beogradu se nalazi velika većina naših zaposlenih, gde planiramo da nastavimo sa zapošljavanjem. Plan nam je da udvostručimo inženjering tim koji trenutno imamo. Nedavno smo objavili vest da smo u Americi dobili veliku investiciju i ona će nam definitivno pomoći da dođemo do najboljih kandidata lokalno.
Na samom kraju, Milica kaže da će u novoj kompaniji njen prvi zadatak i prioritet broj jedan biti da upozna sve zaposlene u Srbiji i Americi i da oformi svoj HR tim u Beogradu, kako bi kompanija mogla da nastavi da raste i da zapošljava.
“Ono što će mi pored toga biti fokus u narednih šest meseci je kreiranje HR strategije i njeno aktivno sprovođenje, upoznavanje IT scene sa kompanijom Connect the Dots i njenom kulturom i naravno, zapošljavanje velikog broja IT inženjera koji će raditi na daljem razvoju našeg proizvoda”, zaključila je Milica na kraju.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!