Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.

Celokupna dosadašnja karijera Mihaila Ponjavića razvijala se u oblasti prodaje i tu se, kako i sam kaže, rodila njegova prva i prava profesionalna pasija – digitalni marketing. Ipak, uvek je osećao i profesionalnu naklonost ka televiziji kao medijskom formatu, a ta dva profesionalna izazova objedinjena su u novoj poziciji direktora prodaje u pomenutom medijskom gigantu na koju je stupio danas:

U Euronews-u se sve poklopilo – mogućnost primene svog mog prethodnog znanja i iskustva, nastavak saradnje sa godinama građenim tržišnim poznanstvima, ali i novi ciljevi koji su u skladu sa digitalnim i tehnološkim razvojem globalnog pa i lokalnog medijskog tržišta.

Negde sam siguran da će mi percepcija samog brenda Euronews u velikoj meri olakšati i put ka uspehu u ovoj misiji, s obzirom na originalan, svetski prepoznat sadržaj i pre svega jedno “brand safety” okruženje u kome ću se baviti svojim novim radnim zadacima.

Takođe, digitalizacija u prodaji TV formata, odnosno uspon Connected TV segmenta, jasan je pravac u kome će se svi kretati u godinama pred nama i to je putovanje na koje sam se odlučio da krenem bez dvoumljenja.

Kao što smo spomenuli, Mihailo je u Euronews-u upravo preuzeo funkciju Chief Revenue Officer, sa primarnim zadatkom monetizacije oglasnog prostora i implementacije oglasnih tehnologija i trendova u okviru Euronews platformi.

“To svakako podrazumeva da će prioritet biti na automatizaciji kupoprodajnog procesa, optimizaciji i dinamičkim pricing modelima u zavisnosti od ciljnih grupa koje se okupljaju oko Euronews sadržaja”, pojašnjava on i dodaje da nije tajna da se cela industrija i sav lokalni publishing sudara sa velikim izazovom prestanka podrške third party data u godini pred nama, a sa druge strane razvija i izuzetnu zavisnost od ekosistema poput Gugla i Fejsbuka.

U tom delu, dodaje on, su kao prodajni sektor videli svoju šansu i misiju – da formiraju nezavisnu infrastrukturu koja treba da pruži održivu podršku u finansiranju proizvodnje sadržaja sa tendencijom rasta iste, za šta imaju nesebičnu podršku Euronews grupe.

Lokalni digitalni mediji su ozbiljno shvatili izazove industrije po pitanju digitalizacije

Mihailo je poslednje dve i po godine proveo na poziciji direktora Superkartice i ističe da se u međuvremenu u medijskom biznisu promenilo to da mediji sada proživljavaju kontinuiranu digitalnu transformaciju koja je, kako ističe naš sagovornik, daleko ranije započela na našem tržištu u odnosu tek pokrenutu lavinu e-commerce revolucije prouzrokovane pandemijom:

Obe su diktirane promenom potrošačkih ili navika konzumiranja sadržaja, primenom inovacija, ali i medijskih zakona ili Zakona o zaštiti podataka ličnosti. Razvojem tehnologija u automatizaciji kupoprodajnog procesa, a ovde pre svega mislim na online okruženje, sama takozvana “martech” industrija je sada prepunjena kompanijama koje posreduju ili ponudom ili potražnjom za ciljnim grupama koje su predmet optimizovanih i targetiranih marketinških komunikacija, a slična eksplozija se trenutno na razvijenijim tržištima dešava u delu Addressable TV-a tj. Connected TV-a.

Sa jedne strane vidim da su neki lokalni digitalni mediji ozbiljno shvatili izazove industrije, i ušli u projekte mapiranja i identifikacije svojih korisnika. Sa druge strane vidim i jednu masovnu produkciju sličnog sadržaja koji se promoviše, razmenjuje i multiplicira na različite načine investicijom koja često ni ne prati ostvarene oglasne prihode. Količina tako generisanog online inventara koju ne prati adekvatna lokalna potražnja, dovodi u rizik nesrazmernog povećanja ponude sa različitim implikacijama, pre svega na zaradu od oglašavanja.

Za kraj, Mihailo nam je otkrio i kakvi su dalji planovi što se tiče tima koji će predvoditi u ovoj medijskoj kompaniji: “Ekonomska opravdanost je prvi KPI, u skladu sa rastom, razvojem i pozicioniranjem širiće se i samo odeljenje i mi verujemo da postoji atraktivna i adekvatna vrednost sadržaja koji ćemo monetizovati”, kaže on i ističe da im je u ovom trenutku fokus na angažovanju profesionalaca sa vidljivim i ostvarenim profesionalnim footprint-om u ovoj industriji, ali i mladih snaga koje svoju digitalnu ekspertizu trenutno naplaćuju na inostranim tržištima. “Meni će biti izuzetno zadovoljstvo da predvodim ovakav tim ispred brenda Euronews Serbia”, zaključuje on.


Ostavi komentar

  1. Marko

    Marko

    7. 5. 2021. u 01:58 Odgovori

    Toliko je dobro prodavao u Ringieru da su kolektivni otkazi novinara bili gotovo redovna pojava, a portfolio se prepolovio.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Porodična tradicija u aero-inženjerstvu Miloša je inspirisala da osnuje PR-DC i proizvodi dronove za svetsko tržište

Možda je manje poznato, ali i u Srbiji postoji tim stručnih inženjera koji rade na razvoju savremenih lakih letelica. Baš ta grupa ljudi, nedaleko od Beograda, ima svoje kancelarije i velike prostorije pune alata i prototipova većih i manjih dronova. Mi smo imali priliku da ih posetimo.

Karijere

Programeri dugih jezika – ima li mesta ličnim stavovima na LinkedInu?

Jedna od tema na nedavno završenoj Netokracijinoj Employer Branding konferenciji bila je o upitnim nastupima zaposlenih na LinkedIn-u, koje rizike po kompaniju i pojedinca bi to moglo da donese i kako bi ovi problemi mogli da se izbegnu.

Startapi i poslovanje

Američki LotusFlare najbrojniji tim ima u Beogradu i radi na proizvodima koji menjaju ‘telco’ industriju

Beogradska kancelarija kompanije LotusFlare trenutno okuplja oko 60 IT stručnjaka i aktivno širi tim. O proizvodima na kojima rade i planovima za budućnost sa njihovim predstavnicima razgovaramo u tekstu koji sledi.

Propustili ste

Gaming

Golf Club Wasteland, igra srpskog studija Demagog, sada je dostupna i za PC i gaming konzole

Još jedna lepa priča dolazi nam iz sve više rastuće i respektabilne game dev industrije u Srbiji.

Istraživanje

Microsoft, Nordeus i Ubisoft su najpoželjniji poslodavci u Srbiji – pokazuje istraživanje koje je sproveo Infostud

Istraživanje je pokazalo ko se na domaćem tržištu percipira kao najpoželjniji poslodavac kao i koje osobine mora da poseduje ukoliko to želi da postane.

Karijere

Udruženje ‘Mame su zakon’ izborilo se za zakonske promene koje se tiču majki – ali borba za bolji položaj se vodi i dalje

Početkom juna Vlada je usvojila Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o finansijskoj podršci porodici sa decom. On uskoro ulazi u skupštinsku proceduru, a mi sa predsednicom Udruženja 'Mame su zakon' razgovaramo o pomenutom predlogu i daljim amandmanima.

Tehnologija

Nacionalna platforma za masovnu obradu podataka predstavljena u Državnom data centru u Kragujevcu

Kancelarija za IT i eUpravu predstavila je juče u Državnom data centru u Kragujevcu platformu 'Pametna Srbija' koja služi za sigurno prikupljanje i obradu podataka iz različitih javnih izvora.

Kolumna

Iza scene sa Levi9 u organizaciji nesvakidašnjeg Hack9 događaja

Kada je u pitanju kreativni rad koji je vremenski "kompresovan", adrenalin raste, entuzijazam ne jenjava, a rezultati mogu biti fantastični. Da, pričamo o pojmu hackathon-a. Međutim, usled pandemije, ove godine smo ga u Levi9 organizovali malo drugačije.

Karijere

Nemanja je softverski inženjer koji živi i radi u Japanu – i otkriva nam svoja iskustva

Kako funkcioniše IT industrija u Japanu? Nemanja, koji je programer u kompaniji Rakuten Mobile u Tokiju, otkriva detalje.