Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.

Celokupna dosadašnja karijera Mihaila Ponjavića razvijala se u oblasti prodaje i tu se, kako i sam kaže, rodila njegova prva i prava profesionalna pasija – digitalni marketing. Ipak, uvek je osećao i profesionalnu naklonost ka televiziji kao medijskom formatu, a ta dva profesionalna izazova objedinjena su u novoj poziciji direktora prodaje u pomenutom medijskom gigantu na koju je stupio danas:

U Euronews-u se sve poklopilo – mogućnost primene svog mog prethodnog znanja i iskustva, nastavak saradnje sa godinama građenim tržišnim poznanstvima, ali i novi ciljevi koji su u skladu sa digitalnim i tehnološkim razvojem globalnog pa i lokalnog medijskog tržišta.

Negde sam siguran da će mi percepcija samog brenda Euronews u velikoj meri olakšati i put ka uspehu u ovoj misiji, s obzirom na originalan, svetski prepoznat sadržaj i pre svega jedno “brand safety” okruženje u kome ću se baviti svojim novim radnim zadacima.

Takođe, digitalizacija u prodaji TV formata, odnosno uspon Connected TV segmenta, jasan je pravac u kome će se svi kretati u godinama pred nama i to je putovanje na koje sam se odlučio da krenem bez dvoumljenja.

Kao što smo spomenuli, Mihailo je u Euronews-u upravo preuzeo funkciju Chief Revenue Officer, sa primarnim zadatkom monetizacije oglasnog prostora i implementacije oglasnih tehnologija i trendova u okviru Euronews platformi.

“To svakako podrazumeva da će prioritet biti na automatizaciji kupoprodajnog procesa, optimizaciji i dinamičkim pricing modelima u zavisnosti od ciljnih grupa koje se okupljaju oko Euronews sadržaja”, pojašnjava on i dodaje da nije tajna da se cela industrija i sav lokalni publishing sudara sa velikim izazovom prestanka podrške third party data u godini pred nama, a sa druge strane razvija i izuzetnu zavisnost od ekosistema poput Gugla i Fejsbuka.

U tom delu, dodaje on, su kao prodajni sektor videli svoju šansu i misiju – da formiraju nezavisnu infrastrukturu koja treba da pruži održivu podršku u finansiranju proizvodnje sadržaja sa tendencijom rasta iste, za šta imaju nesebičnu podršku Euronews grupe.

Lokalni digitalni mediji su ozbiljno shvatili izazove industrije po pitanju digitalizacije

Mihailo je poslednje dve i po godine proveo na poziciji direktora Superkartice i ističe da se u međuvremenu u medijskom biznisu promenilo to da mediji sada proživljavaju kontinuiranu digitalnu transformaciju koja je, kako ističe naš sagovornik, daleko ranije započela na našem tržištu u odnosu tek pokrenutu lavinu e-commerce revolucije prouzrokovane pandemijom:

Obe su diktirane promenom potrošačkih ili navika konzumiranja sadržaja, primenom inovacija, ali i medijskih zakona ili Zakona o zaštiti podataka ličnosti. Razvojem tehnologija u automatizaciji kupoprodajnog procesa, a ovde pre svega mislim na online okruženje, sama takozvana “martech” industrija je sada prepunjena kompanijama koje posreduju ili ponudom ili potražnjom za ciljnim grupama koje su predmet optimizovanih i targetiranih marketinških komunikacija, a slična eksplozija se trenutno na razvijenijim tržištima dešava u delu Addressable TV-a tj. Connected TV-a.

Sa jedne strane vidim da su neki lokalni digitalni mediji ozbiljno shvatili izazove industrije, i ušli u projekte mapiranja i identifikacije svojih korisnika. Sa druge strane vidim i jednu masovnu produkciju sličnog sadržaja koji se promoviše, razmenjuje i multiplicira na različite načine investicijom koja često ni ne prati ostvarene oglasne prihode. Količina tako generisanog online inventara koju ne prati adekvatna lokalna potražnja, dovodi u rizik nesrazmernog povećanja ponude sa različitim implikacijama, pre svega na zaradu od oglašavanja.

Za kraj, Mihailo nam je otkrio i kakvi su dalji planovi što se tiče tima koji će predvoditi u ovoj medijskoj kompaniji: “Ekonomska opravdanost je prvi KPI, u skladu sa rastom, razvojem i pozicioniranjem širiće se i samo odeljenje i mi verujemo da postoji atraktivna i adekvatna vrednost sadržaja koji ćemo monetizovati”, kaže on i ističe da im je u ovom trenutku fokus na angažovanju profesionalaca sa vidljivim i ostvarenim profesionalnim footprint-om u ovoj industriji, ali i mladih snaga koje svoju digitalnu ekspertizu trenutno naplaćuju na inostranim tržištima. “Meni će biti izuzetno zadovoljstvo da predvodim ovakav tim ispred brenda Euronews Serbia”, zaključuje on.


Ostavi komentar

  1. Marko

    Marko

    7. 5. 2021. u 01:58 Odgovori

    Toliko je dobro prodavao u Ringieru da su kolektivni otkazi novinara bili gotovo redovna pojava, a portfolio se prepolovio.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

9 razloga zašto žene ne (p)ostaju preduzetnice

Čula sam više puta da žene preduzetnice njihove kolege muškarci doživljavaju 'neozbiljno' i 'da se ne bave pravim biznisima'. Zašto postoji takva reputacija, i da li je zaista tako? 

Gaming

$12,7 milijardi vredna je akvizicija Zynge od strane Take-Two Interactive čiji je Nordeus ključan deo

Take Two Interactive, jedna od najvećih kompanija u globalnoj game dev industriji, najavila je akviziciju kompanije Zynga za 12,7 milijardi dolara. Na ovaj način pomenuti gigant bi mogao da proširi svoj već bogati portfolio firmi u sklopu kog se nalazi i srpski Nordeus.

Karijere

Jovan Krička živi i radi u Amsterdamu i otkriva šta čeka programere koji žele da nastave karijeru u Holandiji

Kako funkcioniše IT industrija u Holandiji i šta može da ponudi domaćim developerima?

Propustili ste

Karijere

Jovan Krička živi i radi u Amsterdamu i otkriva šta čeka programere koji žele da nastave karijeru u Holandiji

Kako funkcioniše IT industrija u Holandiji i šta može da ponudi domaćim developerima?

Društvene mreže

Facebook, Instagram i Twitter planiraju da omasove NFT sadržaj – šta to znači za korisnike?

Kompanija Meta, u ovom slučaju Instagram i Facebook, planiraju da korisnicima omoguće da kreiraju, prikazuju i prodaju NFT sadržaj u okviru svojih sistema. Štaviše, i Twitter je odlučio da počne sa prikazivanjem NFT-a što nas može uvesti u jednu novu eru društvenih mreža.

Karijere

Razgovori sa seniorima: Kako domaću IT industriju vidi Global Infrastructure and Cloud Architect?

Svoja razmišljanja za Netokraciju deli Igor Kosanović iz kompanije STADA IT Solutions (STADA GIS Serbia).

Office Talks Podcast

Od prvog gosta do globalne booking platforme

Prethodne dve godine slušali smo i čitali kako je pandemija pokosila industriju turizma. Može li se ovaj ogromni globalni sektor oporaviti brže zahvaljujući većem uplivu tehnologija? Upravo o tome razgovaramo u 78. epizodi Office Talks podcasta sa Đorđem Jevtićem iz startapa SerbianBookers.

Tehnologija

Crypto Lifers prvi je projekat umetnika Vladimira Popova koji nam otkriva kako je ušao u NFT svet

Da NFT i digitalna umetnost bazirana na blockchain tehnologiji nije prisutna samo u bogatim društvima i državama pokazuje nam i jedan od domaćin autora NFT kolekcije, Vladimir Popov. Njegov umetnički rad je već objavljen na internetu, a o tome ćemo govoriti u nastavku teksta.

Karijere

ProductDock organizuje ‘Rookie Boot Camp’ – tromesečnu praksu za studente i diplomce koji poznaju Javu

Program prakse biće organizovan u novosadskoj kancelariji ove kompanije od 1. marta, a otvorene su četiri pozicije za praksu. Na kraju programa, svi učesnici u skladu sa postignutim rezultatima imaće priliku za stalno zaposlenje u ProductDock-u.