Dražen Šumić je novi direktor Microsoft razvojnog centra u Srbiji

Dražen Šumić je novi direktor Microsoft razvojnog centra u Srbiji

Kao direktor Microsoft razvojnog centra u Srbiji, Dražen Šumić će biti zadužen za dalji strateški razvoj centra u Beogradu, koji važi za jedan od najvažnijih razvojnih centara u Evropi.

Novi direktor kompaniji Microsoft pridružio se 2011. godine, kao Product Manager u SQL timu, a tokom poslednjih osam godina vodio je Product Management i Data Science timove za Azure cloud servise i SQL Server. Stutus Partnera u kompaniji stekao je u septembru prošle godine.

“Zahvaljujući radu koji smo svi zajedno uložili, danas je MDCS značajno drugačije mesto nego 2011. godine u momentu kad sam se ja priključio timu”, istakao je Šumić i dodao da se development centar u Beogradu sada može pohvaliti sa preko 600 inženjera. On dodaje:

Naš centar je odgovoran za neke od ključnih Microsoft servisa. Zahvaljujem se mom prethodniku Draganu Tomiću, na dosadašnjem uspešnom vođenju, od koga sam lično mnogo naučio. MDCS je razvojni centar sa kompletnim procesom razvoja softverskih proizvoda, ali i rada sa korisnicima kako bi ih oni usvojili. Naša ključna snaga se nije promenila, a verujem da nikada i neće: zajedništvo i želja da budemo najbolji.

Kako iz Microsoft-a ističu, znanje, talenat, motivacija, vizija i multidisciplinarni tim bili su ključni u dosadašnjem pozicioniranju MDCS-a, a svi projekti razvojnog centra u Srbiji su priznati i na najvišem nivou korporacije, ali i od strane miliona korisnika i ucrtavaju Srbiju kao važnu IT destinaciju.

“Nastavljamo put naše vizije da postanemo glavni centar razvoja za Istočnu Evropu u Microsoft-u, sa centralnim kampusom u Beogradu. Kako bismo ostvarili zacrtano suština je u svakodnevnom napredovanju i nadogradnji znanja, jer živimo industriju koja isključivo ceni inovacije”, zaključio je Šumić.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.