Link Grupa predstavila ‘Mentorship Premium Program’

‘Mentorship Premium Program’ uči vas kako se kreira sadržaj za web

Pre samo nekoliko dana lansiran je potpuno novi program profesionalne edukacije pod nazivom ‘Mentorship Premium Program’, koji ima za cilj da pripremim kandidate za posao - tačnije za poziciju kreatora online sadržaja, te im pruži više znanja iz poslovne primene Interneta.

MPP

Kako se navodi na blogu Dragana Varagića, inače dugogodišnjeg predavača pri LINK group, još početkom marta ove godine otpočela je kampanja za jednogodišnji program profesionalne edukacije iz oblasti poslovne primene globalne mreže na Internet Akademiji. Ovaj tip edukacije je prvenstveno namenjen osobama koje žele da iz početka dođu do potrebnih znanja i veština iz već pomenute oblasti.

U tekstu na svom blogu, Varagić se osvrnuo i na sam početak nastanka pomenutog edukativnog programa, te je istakao:

U prvoj polovini 2014. godine testirao sam različite poslovne modele ovog sistema edukacije na nivou upita u HR službama i u razgovorima sa određenim brojem vlasnika kompanija. U junu iste godine, ponudio sam kompaniji LINK group da zajedno razvijemo ovaj sistem edukacije oslanjajući se na projekat Internet Akademije, odnosno inicijalno fokusiranje na poslovne pozicije u vezi sa poslovnom primenom Interneta – i tako je nastao LINK Mentorship Premium Program.

Internet Akademija osposobljava početnike bez prethodnih znanja da usvoje profesionalne veštine, dok Mentorship Premium Program sprema osobe koje već imaju profesionalna znanja za određenu poslovnu poziciju, da sa velikom verovatnoćom stignu do zarade, kreiraju samostalan posao ili dođu do posla u zainteresovanim kompanijama, ističe Varagić.

Konkurs otvoren do sredine maja

Još 16. aprila objavljen je prvi konkurs za poslovnu poziciju kreatora online sadržaja (pisanje za web) gde je za sada u ponudi 18 poslovnih pozicija iz nekoliko oblasti:

  • Kreator online sadržaja: Poslovna pozicija prilagodljiva različitim potrebama kompanija iz oblasti vođenja web sajtova*
  • Menadžer kreatora sadržaja: Osobe koje vode ostale kreatore sadržaja
  • Saradnik na kreiranju, unosu i optimizaciji online sadržaja: Osobe koje vode računa o sadržajima e-prodavnica
  • Kreator online obuka: Specifična poslovna pozicija za kreiranje sadržaja iz različitih oblasti online edukacije

(*trenutno otvorene pozicije)

Prvi konkurs tromesečne praktične edukacije za poziciju kreatora online sadržaja u okviru Mentorship Premium Programa otvoren je do 15. maja tekuće godine. Konkurs je otvoren za sve punoletne osobe koje traže posao iz pomenute oblasti, ili imaju barem osnovna znanja za ovu poslovnu poziciju.

Cena programa je strukturirana na takav način da u osnovnom obliku sadrži avans od 200 evra koji između ostalog pokriva troškove inicijalnog testiranja kao i osnovnog seta od 10 obuka za određene transverzalne veštine. Trošak tromesečnog programa iznosi 600 evra, dok je ukupna cena Mentorship Premium Programa nešto viša, odnosno 800 evra.

Posebna pogodnost za nezaposlene

Pomenuti program mogu pohađati i zaposlene i nezaposlene osobe, s tim da postoji poseban program podsticaja za nezaposlene osobe, koje ako kvalitetno prođu sve faze provere u sklopu projekta mogu proći ceo program besplatno – avans od 200 evra se u tom slučaju posmatra kao depozit koji se vraća nakon uspešne sertifikacije na kraju programa.

Više o samom konkursu i programu možete saznati putem zvaničnog sajta LINK Mentorship Premium Programa. 

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.