mCloud: Domaća konkurencija globalnim hosting servisima

mCloud: Domaća konkurencija globalnim hosting servisima

Pre nekoliko dana, mCloud, automatizovana ‘cloud hosting’ platforma vodećeg domaćeg hosting provajdera, kompanije Mainstream, osvanula je u novom ruhu, a uz osvežen vizuelni identitet dolazi i nova ponuda hosting usluga.

mcloud_main1

Mainstream je prethodnih nekoliko godina postao sinonim za napredne hosting usluge, a dominantnu poziciju na tržištu najbolje ilustruje informacija da čak 14 od 20 najposećenijih sajtova u Srbiji upravo oni hostuju. Pre nešto više od godinu i po dana, predstavili su prvu potpuno automatizovanu cloud hosting platformu na našem tržištu – mCloud. Ubrzo, veliki broj korisnika odlučio je da testira, a zatim i da preseli svoje sajtove i online servise baš tamo.

„Cloud hosting“ je nastao kao alternativa hostovanju sajtova na jednom fizičkom serveru – bilo samostalno ili deljeno sa drugim sajtovima. On predstavlja naredni evolutivni korak i zaokruženo tehnološko rešenje za hostovanje jednog (ili više sajtova) na više hardverskih servera kroz virtuelizaciju resursa. Kod cloud hostinga, zahvaljujući činjenici da se svemu pristupa kroz mrežu, serveri koji su povezani u jedan cloud, mogu biti fizički na potpuno različitim lokacijama.

Fleksibilan rad usmeren ka potrebama korisnika

Najveća prednost cloud tehnologije, pa tako i na polju hostinga, jeste njena fleksibilnost i mogućnost da koristite resurse koji su vam potrebni i skalirate u oba smera u odnosu na rast, a sve to bez nekog značajnijeg inicijalnog ulaganja. Plaća se na osnovu utroška tj. na osnovu rezervisanja resursa, a prilagodljivost sistema je gotovo trenutna. Cloud je u potpunosti automatizovan, a podaci su bezbedni. Upravljanje sistemom je integralni deo samog rešenja. Osim toga, cloud tehnologija u svojoj osnovi nudi optimalnu i ravnomernu uposlenost resursa, što garantuje stabilnost, ekonomičnost i efikasnost.

Screen Shot 2015-03-06 at 1.13.15 PM
Pored noviteta koje virtuelni serveri pružaju, korisnicima se nudi i Sentora, open source kontrolni panel dostupan svim korisnicima, te cPanel čija licenca košta 15 EUR mesečno.

Do sada, ipak, cloud hosting rešenja nisu mogla parirati cenom shared hostingu. Od pre nekoliko dana, mCloud je uz novu platformu predstavio i nove cene usluga – već od 50 EUR/godišnje možete dobiti svoj virtuelni server sa zagarantovanim resursima – 1 GB RAM memorije, jednim procesorskim jezgrom, 10 GB prostora na SSD storidžu i 300 GB protoka mesečno. Resursi su potpuno fleksibilni, i u bilo kom trenutku, u svega nekoliko klikova, svaki korisnik može povećati ili smanjiti resurse svog servera, a plaćate samo ono što ste zakupili.

Specijalan popust za čitaoce Netokracije

Ovakva ponuda u potpunosti je konkurentna ponudi globalnih lidera poput Amazona te Digital Ocean-a, a dolazi sa svim prednostima koje imaju lokalni resursi – brži odziv, bolji connectibity i lokalna podrška na našem ili engleskom jeziku.

Za čitaoce Netokracije, pripremili smo i poseban popust od 20% na sve cene – upotrebite promo kod „NETOKRACIJA„. Više informacija o novitetima, pronađite na sajtu mCloud-a.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?