Mastercard Travel Rewards: Novi servis za korisnike Mastercard premium kartica u Srbiji

Mastercard Travel Rewards: Novi servis za korisnike Mastercard premium kartica u Srbiji

Od ovog proleća i korisnicima Mastercard premium kartica na tržištu Srbije omogućen je pristup globalnoj platformi Mastercard Travel Rewards koja na jednom mestu donosi brojne pogodnosti kod trgovaca širom sveta.

Bilo da se radi o online ponudama ili ponudama kod odabranih trgovaca i u radnjama poznatih brendova širom sveta, kompanija Mastercard na ovaj način dodatno obogaćuje postojeće prednosti za korisnike premium kartica koji godinama unazad prepoznaju ovaj vid plaćanja kao najpraktičniji i najsigurniji vid plaćanja prilikom putovanja – ovoga puta uz ostvarivanje cash-back mogućnosti (povraćaj novca) i to automatski.

Korisnike platnih Mastercard kartica očekuju dodatne pogodnosti prilikom njihovog korišćenja na putovanjima u inostranstvu. Zbog toga je program Mastercard Travel Rewards prilika da se unapredi iskustvo putovanja, čineći ga sada ne samo sigurnim, prijatnijim, lakšim za planiranje već i isplativijim, jer kroz povrat novca omogućava i uštede na putovanjima ili prilikom plaćanja online.

Mastercard Travel Rewards program obuhvata preko 300 različitih ponuda koje uključuju brojne destinacije, trgovce i ekskluzivne brendove kod kojih se može plaćati online ili na samoj lokaciji – u preko 30 zemalja širom sveta, kojima su se sada pridružili i korisnici premium kartica koje su izdate u Srbiji, BiH i Crnoj Gori. Ovim pogodnostima obuhvaćeno je preko 75 miliona korisnika Mastercard kartica.

Povratak putovanjima – uz dodatak novih iskustava

Uz različite ponude hotela, restorana, rent-a-car usluga, vlasnici kartica imaju pristup širokom spektru pogodnosti koje uključuju ekskluzivna spa iskustva, posete muzejima i parkovima prirode, ali iskustvo kupovine kod poznatih svetskih modnih i kozmetičkih brendova, kod kojih mogu ostvariti povrat novca u vidu procenta ili fiksnog iznosa.

Ponude se dopunjavaju kvartalno i dostupne su tokom cele godine putem platforme  mtr.mastercardservices.com/sr preko koje se korisnici kartica mogu informisati o novim destinacijama i ponudama.

Nakon registracije na portal Mastercard Travel Rewards, korisnici imaju mogućnost pretraživanja različitih pogodnosti koje ovaj servis nudi – na preko 30 lokacija širom sveta. U sklopu portala nalazi se i korisnički panel sa podacima o ukupnoj potrošnji i povratu novca.

Uz novu pogodnost i izbor plaćanja na atraktivnim lokacijama ili prilikom kupovine omiljenih brendova omogućeno je korisnicima premium kartica da ponovo otkriju zadovoljstvo jedne od svojih omiljenih aktivnosti – putovanja u inostranstvo. Kao rezultat toga, želja kompanije je da korisnici kartica iz Srbije, BiH i Crne Gore posle pandemije i ograničenja ponovo osete i prepoznaju da je njihova Mastercard jedina kartica koja im je potrebna za naredno putovanje.

Mastercard Travel Rewards je dostupan korisnicima premijum kartica u Srbiji sa oznakama Gold, Platinum ili World Elite.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Da li ženski pristup pravi uspešne biznise?

Filozof Soren Kierkegaard kaže da se život može razumeti samo iz retrospektive, ali da se mora živeti unapred. Kažu i da preduzetnici imaju odlične instinkte za snalaženje, ali da ih pitate da objasne kako su nešto znali, možete da očekujete odgovor koji je u suštini glasi - nemoj da me pitaš gluposti, ne znam.

Office Talks Podcast

Šta je ‘destination’ marketing i kako kreirati strategiju koja privlači turiste?

Turizam jedne države danas i te kako zavisi od digitalnog oglašavanja. O tome šta predstavlja termin 'destinacionog marketinga' i kako Srbija i Crna Gora mogu da sebe bolje brendiraju kao turističke destinacije, govorimo u 93. epizodi Office Talks Podcasta.

Startapi i poslovanje

Srpski Eat Me App rešava problem viška hrane koja se baca – čuvajući našu okolinu

Otpad od hrane je treći najveći emiter gasova staklene bašte na svetu. Globalno, 30% ili 1,8 milijardi tona sve proizvedene hrane na globalnom nivou se pokvari zbog loše planiranje resursa duž linije lanca snabdevanja. Srpski startap Eat Me App sa svojom aplikacijom nastoji da stane na put ovom problemu i globalnom društvu ponudi jedno od rešenja za ovaj veliki problem.

Propustili ste

Karijere

Relax Gaming otvorio studio u Novom Sadu uz aktivno širenje tima

Rast iGaming industrije primetan je i na domaćem tržištu. Nakon četiri godine poslovanja u Srbiji, kompanija Relax Gaming otvorila je novi studio i najavila aktivno širenje tima.

Intervju

Vladimir Lelićanin: Pokrenuli smo 3327 kao mesto gde će domaći developeri slobodno raditi na web 3.0 projektima

Direktor razvojnog centra pri kompaniji MVP Workshop otkriva u razgovoru za Netokraciju kako je nastao 3327, kako se razvijaju inovativni web 3.0 projekti u Srbiji, ali i šta je potrebno kako bi se izgradila još jača web 3.0 zajednica na ovim prostorima.

Startapi i poslovanje

Da li ženski pristup pravi uspešne biznise?

Filozof Soren Kierkegaard kaže da se život može razumeti samo iz retrospektive, ali da se mora živeti unapred. Kažu i da preduzetnici imaju odlične instinkte za snalaženje, ali da ih pitate da objasne kako su nešto znali, možete da očekujete odgovor koji je u suštini glasi - nemoj da me pitaš gluposti, ne znam.

Office Talks Podcast

Gradovi budućnosti grade se iz Srbije (Nortal)

Gost 94. epizode Office Talks podcasta bio je Dragan Gajić, globalni CTO estonske kompanije Nortal koja i u Srbiji poseduje razvojni centar - isti onaj iz kojeg se upravo kreiraju rešenja za gradove budućnosti.

Startapi i poslovanje

Lansiran Founder Institute Serbia akcelerator program

Domaći i regionalni ekosistem neprestano se razvija poslednjih godina i sve je više startap timova koji nude rešenja za brojne lokalne, ali i globalne probleme.

Društvene mreže

Instagram uvodi ‘Show NFT’ opciju kroz Polygon blockchain Mihaila Bjelića

Šef Instagrama Adam Moseri najavio je da će popularna društvena mreža ove nedelje početi da testira NFT sa odabranim kreatorima u Sjedinjenim Američkim Državama.