Mastercard nudi 600 dinara povraćaja novca za mobilna plaćanja

Mastercard do kraja novembra svojim korisnicima nudi 600 dinara povraćaja novca za mobilna plaćanja

Korisnici Mastercard kartica koji do kraja novembra svoj telefon iskoriste za plaćanje, dobiće povraćaj potrošenih sredstava u iznosu od 600 dinara.

U periodu od 26. oktobra do 30. novembra, korisnici Mastercard kartica koji izvrše minimalno tri plaćanja u zbirnom iznosu od najmanje 1.000 RSD koristeći uslugu mobilnog novčanika, dobiće natrag 600 dinara na račun povezan sa Mastercard karticom u roku od pet dana od završetka kampanje.

Kako bi koristio plaćanje mobilnim novčanikom, sve što je potrebno da korisnik uradi jeste da ima Mastercard karticu i instaliranu aplikaciju mobilnog novčanika banke na svom mobilnom telefonu. Plaćanja se obavljaju na isti način kao i beskontaktna plaćanja platnim karticama – prislanjanjem mobilnog telefona na POS terminal.

Tokom trajanja kampanje, svaki korisnik može iskoristiti ovu pogodnost jednom, a korisnici Mastercard kartica u Srbiji mogu koristiti neki od četiri trenutno dostupnih mobilnih novčanika za Android platformu (u OTP, NLB, AIK i Raiffeisen banci) i dva Apple Pay novčanika (u OTP i ProCredit banci).

Jelena Ristić, direktorka za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u kompaniji Mastercard, tom prilikom je izjavila sledeće:

Mobilna plaćanja i mobilni novčanici su osveženje za industriju i znak da tržište plaćanja u Srbiji ide u korak sa modernim vremenom. U izazovnoj godini kakva je ova, uspeli smo da porodici mobilnih novčanika u Srbiji dodamo još dva proizvoda, tako da Mastercard korisnici mogu da biraju između ukupno šest opcija za mobilna beskontaktna plaćanja i odaberu onu koja im najviše odgovara. Ono sa čime nema kompromisa je sigurnost plaćanja, a to je, zajedno sa prepoznatljivim i besprekornim korisničkim iskustvom koje Mastercard pruža, razlog za sve veću popularnost mobilnih plaćanja među našim građanima.

Na nivou Evrope, 64% potrošača plaća beskontaktno – karticom ili telefonom

Iz ove kompanije podsećaju i da ne treba zaboraviti da u trenutnoj situaciji uzrokovanoj pandemijom, mobilna plaćanja zajedno sa ostalim beskontaktnim načinima plaćanja pružaju dodatnu bezbednost korisnicima kojima je važno da provedu što manje vremena na fizičkim prodajnim mestima i imaju što manje fizičkih kontakata.

„Imajući u vidu da mobilni telefon prilikom plaćanja ostaje u rukama korisnika, oni u svakom momentu mogu biti sigurni da na raspolaganju imaju pouzdano i funkcionalno rešenje kojim štede svoje vreme, a koje do kraja novembra, štedi i njihov novac“, ističu predstavnici Mastercarda.

Da to nije samo trend, svedoče i poslednji podaci koji pokazuju da sedam od deset potrošača smatra da će njihov prelazak na mobilna i digitalna plaćanja koji se desio tokom korone biti trajan. Osim toga, 76% trgovaca u SAD ističe da ih je pandemija pogurala da digitalizuju svoje poslovanje, 50% njih je omogućilo digitalne servise za prijem sredstava, a napredak u ovim sektorima očekuje se i na evropskom nivou.

Sa druge strane, više od 2.600 banaka i 1.200 izdavalaca tokena ima live MDES projekte (lansirane mobilne novčanike za Mastercard mobilna plaćanja), a 64% potrošača na nivou Evrope plaća beskontaktno, bilo karticom ili telefonom.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Sasomange od letos zabeležio 100.000 registrovanih korisnika u pohodu na udeo u domaćem ‘classifieds’ tržištu

Sredinom godine na tržište Srbije stigao je novi oglasnik koji tehnologijom i dizajnom želi da se bori za svoj deo 'classifieds' kolača. Zanimalo nas je kako je čitava priča zamišljena i šta to novo Sasomange.rs pruža domaćim kupcima i trgovcima.

Analiza

Vodeća udruženja frilensera predstavljaju dalje korake ukoliko nadležni organi ne odgovore na njihove zahteve

Sa predstavnicima Udruženja radnika na internetu i Udruženja frilensera i preduzetnika razgovarali smo o narednim koracima kada je reč o pregovorima sa nadležnim organima zbog najavljenog oporezivanja frilensera.

Kolumna

Filtriranje interneta u Srbiji donosi ozbiljne posledice i nepoznatu korist

Filtriranje interneta je u Srbiji uvedeno radi navodnog sprečavanja dalje štete po republički budžet i ekonomiju i uz zanemarivanje brojnih aspekata koji ovaj opasan presedan nosi sa sobom. U tekstu analiziramo zašto je ta odluka besmislena i do kakvih posledica može dovesti.

Propustili ste

Gaming

Facebookov ‘cloud gaming’ ponudiće oglašivačima nove mogućnosti za reklamu

'Cloud' gejming je termin koji je u ovoj dinamičnoj godini isplivao na površinu i zainteresovao mnoge. Iako mu je potrebno još vremena da pokaže svoj pun potencijal, velike kompanije polažu ogromnu nadu u ovu oblast. Nakon kompanija Google i Apple, svoj 'cloud' gejming servis predstavio je i Facebook.

Društvene mreže

1.000.000 pregleda kasnije i domaći Extreme Intimo srušio je Instagram svojim humanim gestom

Ovih dana niste mogli da ne primetite video koji je šerovan širom Instagrama: kampanju #stvarnoželim brenda Extreme Intimo koji je za svako deljenje videa poklanjao novčana sredstva za porodilišta širom Srbije. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima ove kompanije.

Internet marketing

TikTok kampanja ‘Teži Ravnoteži’ za 10 dana ima više od 700.000 pregleda – i interesuje tinejdžere širom Balkana

U okviru nacionalne kampanje 'Teži ravnoteži' pokrenut je i TikTok kanal sa ciljem edukacije đaka i studenata na temu zdravih životnih stilova. U nastavku teksta organizatori nam detaljnije otkrivaju o čemu je reč.

Office Talks Podcast

Država ćuti na zahteve frilensera (gost Miran Pogačar)

23. epizodu Office Talks podkasta obeležila je aktuelna tema oporezivanja frilensera. Naš gost bio je Miran Pogačar, predsednik novoosnovanog Udruženja radnika na Internetu.

Startapi i poslovanje

Nakon pritiska javnosti Apple konačno smanjuje App Store naknadu na 15% – ali samo za pojedine developere

Kao deo novog programa za mala preduzeća kompanija Apple najavila je smanjenje stope provizije u App Store prodavnici za 15% - što predstavlja jednu od najznačajnijih promena u procesu u kojem iOS developeri zarađuju na svojim igrama i aplikacijama za Apple uređaje.

Društvene mreže

Snap Inc. imenovao predstavnika za Srbiju – u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti saopštio je da je i kompanija Snap Inc. imenovala svog predstavnika za Republiku Srbiju.