
Mastercard i D Express predstavili mogućnost plaćanja pošiljke karticama direktno kod kurira
Kurirska služba D Express zajedno u saradnji sa kompanijom Mastercard, predstavila je novu opciju plaćanja karticama kod kurira u trenutku preuzimanja pošiljke - zahvaljujući 'Tap on Phone' tehnologiji.
Kada je u pitanju e-commerce, tipično o njemu razmišljamo u dva pravca – jedan, onaj pravi e-commerce u kome se porudžbina i plaćanje završavaju web sajtu, i drugi, gde se poručuje onlajn ali se plaća gotovinom kod poštara ili kurira. Sada na tržištu Srbije postoji i ’hibridna’ varijanta – onlajn poručivanje i plaćanje karticama u trenutku preuzimanja paketa na kućnoj adresi.
Ovu inovaciju predstavlja D Express kurirska služba zajedno sa kompanijom Mastercard, i to je novina koja će u velikoj meri kupovinu preko interneta učiniti praktičnijom, jednostavnijom i ugodnijom. U praksi, to znači da će kuriri na svojim postojećim uređajima imati instaliranu platnu aplikaciju zasnovanu na “Tap on Phone” tehnologiji, koja omogućava prihvat beskontaktnih plaćanja, a građani će umesto samo gotovinom, moći celokupnu vrednost pošiljke da plate beskontaktno, platnom karticom ili mobilnim telefonom.
Tehnologija koja omogućava unapređenje poslovanja trgovca
O primenljivosti Tap on Phone usluge dosta govori i činjenica da se povećava i broj trgovaca i broj banaka koji omogućavaju ovu opciju. Kad je u pitanju konkretna primena kod D Express kurirske službe, prvi trgovac koji je svojim klijentima omogućio plaćanje karticama prilikom preuzimanja pošiljki je Shoppster.rs, a u narednim nedeljama će isto uraditi i drugi značajni igrači domaće e-commerce scene koji koriste logističke usluge ove kurirske službe.
Komentarišući ovu novinu, oglasila se i Jelena Ristić, direktorka za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH u kompaniji Mastercard koja je istakla sledeće:
Mastercard Tap on Phone tehnologija omogućava unapređenje poslovanja kroz prihvat kartica bez dodatne opreme, čime se automatski smanjuju inicijalni troškovi za trgovca. Imajući u vidu sve veće oslanjanje građana na bezgotovinska, a pre svega kartična plaćanja, Tap on Phone je rešenje koje trgovce približava njihovim korisnicima na mestu i u vreme kada im je to zaista potrebno.
Jelena između ostalog dodaje da su kurirske službe na vrhu liste želja korisnika kada je reč o lokacijama na kojima bi želeli da plaćaju karticama, kao i da je kompaniji Mastercard drago da je D Express to prepoznao i postavio temelje za novu, digitalniju fazu razvoja tržišta – omogućavanjem kartičnih plaćanja kod kurira u trenutku dostave.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!