Tehnološki startapi koji se bave primenom novih tehnologija u marketingu i komunikacijama u oblastima poput oglašavanja, veštačke inteligencije, mašinskog učenja, medija, društvenih mreža i slično pozvani su da se priključe takmičenju.
Svi startapi ne stariji od dve godine koji već imaju spremna rešenja ili razmišljaju u pravcu marketinških tehnologija svoju ideju mogu prijaviti do 5. septembra, objašnjavaju organizatori.
Startapi koji uđu u uži izbor takmičenja, u toku septembra i oktobra će proći kroz program mentorstva od strane predstavnika ICT HUB-a i DIRECT MEDIA United Solutions (koji su ujedno i organizatori takmičenja) čime će dobiti priliku da unaprede svoje poslovanje, prošire mrežu kontakata u marketing industriji, kao i da se na najbolji način pripreme za finale takmičenja planirano za oktobar.
Finalna prezentacija MarTech Challenge finalista, kako kažu, biće organizovana krajem oktobra na petom nacionalnom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2019.
Šta očekuje pobednike?
Kako dalje navode organizatori, pobednički tim osvojiće nagradni put na neku od najatraktivnijih konferencija u oblasti marketinških tehnologija u SAD i mentorski program.
Pored toga, najavljena je i promocija pobedničkog tima kroz DIRECT MEDIA United Solutions mrežu i mrežu partnera kao regionalni MarTech startap „Zvezda u usponu“ za 2019.
Svi startapi zainteresovani za takmičenje ili saradnju, dodatne informacije mogu dobiti putem mejla challenge@directmedia.rs, a prijave su otvorene na zvaničnom sajtu takmičenja.