Mad Head Games sa igrom Scars Above napada AAA tržište

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Mad Head Games sa igrom Scars Above napada AAA tržište

Rad na velikim naslovima video igara u narednim godinama biće primarni fokus domaćeg studija Mad Head Games. O procesu razvoja zahtevnih gaming projekata u 108. epizodi Office Talks podkasta govore nam Emil Esov (Assistant Game Director) i Vid Rajin (Lead Game Designer) iz ove game dev kompanije.

Još u aprilu mesecu tekuće godine imali smo priliku da pišemo o tome kako se Mad Head Games transformisao iz studija koji je radio na casual video igrama u onaj koji je sada u potpunosti okrenut ka radu na zahtevnim naslovima za PC i konzole u koje spada njihova nova video igra Scars Above.

Još od akvizicije od strane Embracer grupe 2020. godine, pomenuta game dev kompanija počela je da se fokusira na velike projekte. Sada je i zvanično došlo vreme kada o tome možemo i detaljno da pričamo, što smo i uradili sa našim gostima, Emilom i Vidom. Oni su nam pre svega govorili o tome na koji način su izgledali prvi dani u Mad Head Games-u s obzirom na to da su oni u ovom studiju već preko devet godina.

Kako je vreme prolazilo, rastao je i tim koji čini studio, pa smo tako imali priliku da govorimo o tome ko sve danas i na kojim pozicijama čini tim studija koji sada radi na znatno ozbiljnijim projektima. Štaviše, kroz ovu epizodu, naši sagovornici su se osvrnuli i na to koliko im moderni alati i tehnologije (poput Unreal Engine-a) pomažu u razvoju novih gaming projekata.

S obzirom na to da imaju veliko iskustvo rada u game dev industriji i da su dugo u Mad Head Games-u, Emil i Vid su govorili detaljnije o tome kako izgledaju i koliko su važni procesi dizajna i testiranja video igara, kao i na koji način to izgleda u pomenutom studiju. Ipak, transformacija od HOPA do zahtevnih igara se ne dešava “preko noći”, pa smo zato pričali o tome kako izgleda potražnja za talentima u industriji i sa kojim se izazovima tu suočava pomenuta kompanija.

U svakom slučaju, ostanite sa nama do kraja epizode i saznajte koliko je važno stabilno građenje jedne kompanijske kulture, kako i na koji način izgleda saradnja sa izdavačima – što i danas predstavlja jedan od važnijih problema u domaćoj game dev industriji.

Ovaj podcast, kao i uvek, možete pratiti na sledećim platformama: YouTubeApple PodcastsPocket CastsSpotify i Google Podcasts. Do sledećeg slušanja!


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Quiet Quitting: Kako je TikTok trend pokrenuo revoluciju na radnom mestu?

Ukoliko ste aktivni na TikTok-u, sigurno vam nije promakao trend o 'tihom otkazu' koji u proteklom periodu preplavljuje svačiji #fyp na ovoj društvenoj mreži.

Gaming

FDU pokrenuo Game Art katedru ― šta to znači za srpsku gejming industriju?

Fakultet dramskih umetnosti, koji je član superklastera Creative Tech Serbia, ove godine prvi put je upisao studente na novi studijski program: Vizuelni efekti, animacija i gejm art. Sve o novom studijskom programu i mogućnostima koje pruža, pročitajte u našem tekstu.

Karijere

Veljko je više od deset godina Java programer u Mozzartu – otkriva nam izazove IT odeljenja u ‘gambling’ industriji

Ukoliko se baviš programiranjem i tragaš za novim profesionalnim izazovima, kako ti se čini mogućnost da razvijaš vlastiti proizvod i da možeš da vidiš svoj kod u produkciji u rekordno kratkom roku?

Propustili ste

Kultura 2.0

Može li veštačka inteligencija ubiti kreativnost?

Kada je Jason Allen, inače dizajner video igara, pobedio na Takmičenju likovne umetnosti Državnog sajma Kolorado u kategoriji Digital Arts/Digitally-Manipulated Photography sa delom 'Théâtre D’opéra Spatial', koje je nastalo uz pomoć najpopularnijeg programa veštačke inteligencije Midjourney, povela se polemika o tome šta je umetnost danas, kakva je njena budućnost i da li to ona zapravo 'umire pred našim očima'?

Tehnologija

Brnabić: Izvoz srpske IT industrije preko €2,5 milijardi u 2022. godini

Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić rekla je da će izvoz IT industrije ove godine premašiti 2,5 milijarde evra, od čega će suficit biti preko 1,5 milijarde evra, a da je u proteklih godinu dana svako drugo novo radno mesto bilo u IT sektoru.

Startapi i poslovanje

500 Emerging Europe: Novih €70 miliona za lokalne startape sa globalnim ambicijama

Istanbulski ogranak poznatog VC fonda 500 startups saopštio je da se sa novim fondom još više fokusira na države Centralne i Istočne Evrope, među kojima je i Srbija.

Intervju

Stvaranje i edukacija novih talenata moraju biti u fokusu domaćih ‘game dev’ kompanija

Ulazak u 'game dev' svet često može da krene od različitih interesovanja. Svoju priču o tome kako više od jedne decenije radi u IT industriji i sada u gaming sektoru iako se za to nije stručno edukovao, otkriva nam Dušan Jovanović, Studio Production Manager kompanije Ubisoft u Beogradu.

Tehnologija

Search On 22: SEO relevantniji nego ikada pre

U nameri da privuče generaciju Z, Google je na 'Search On 22' događaju predstavio novitete u pretrazi, koji su rezultat dugogodišnjeg razvijanja AI tehnologija.

Društvene mreže

TikTok će pokoriti najveće igrače u industriji zabave

U okviru 15. izdanja Weekend Media Festivala, održan je panel 'TikTok – the platform that will bring the biggest players on the market to its knees'.