Rad na velikim naslovima video igara u narednim godinama biće primarni fokus domaćeg studija Mad Head Games. O procesu razvoja zahtevnih gaming projekata u 108. epizodi Office Talks podkasta govore nam Emil Esov (Assistant Game Director) i Vid Rajin (Lead Game Designer) iz ove game dev kompanije.
Još u aprilu mesecu tekuće godine imali smo priliku da pišemo o tome kako se Mad Head Games transformisao iz studija koji je radio na casual video igrama u onaj koji je sada u potpunosti okrenut ka radu na zahtevnim naslovima za PC i konzole u koje spada njihova nova video igra Scars Above.
Još od akvizicije od strane Embracer grupe 2020. godine, pomenuta game dev kompanija počela je da se fokusira na velike projekte. Sada je i zvanično došlo vreme kada o tome možemo i detaljno da pričamo, što smo i uradili sa našim gostima, Emilom i Vidom. Oni su nam pre svega govorili o tome na koji način su izgledali prvi dani u Mad Head Games-u s obzirom na to da su oni u ovom studiju već preko devet godina.
Kako je vreme prolazilo, rastao je i tim koji čini studio, pa smo tako imali priliku da govorimo o tome ko sve danas i na kojim pozicijama čini tim studija koji sada radi na znatno ozbiljnijim projektima. Štaviše, kroz ovu epizodu, naši sagovornici su se osvrnuli i na to koliko im moderni alati i tehnologije (poput Unreal Engine-a) pomažu u razvoju novih gaming projekata.
S obzirom na to da imaju veliko iskustvo rada u game dev industriji i da su dugo u Mad Head Games-u, Emil i Vid su govorili detaljnije o tome kako izgledaju i koliko su važni procesi dizajna i testiranja video igara, kao i na koji način to izgleda u pomenutom studiju. Ipak, transformacija od HOPA do zahtevnih igara se ne dešava “preko noći”, pa smo zato pričali o tome kako izgleda potražnja za talentima u industriji i sa kojim se izazovima tu suočava pomenuta kompanija.
U svakom slučaju, ostanite sa nama do kraja epizode i saznajte koliko je važno stabilno građenje jedne kompanijske kulture, kako i na koji način izgleda saradnja sa izdavačima – što i danas predstavlja jedan od važnijih problema u domaćoj game dev industriji.
Ovaj podcast, kao i uvek, možete pratiti na sledećim platformama: YouTube, Apple Podcasts, Pocket Casts, Spotify i Google Podcasts. Do sledećeg slušanja!
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!