Pagan Online je nova igra novosadskog Mad Head Gamesa koju izdaje poznati Wargaming

Izvršni direktor Mad Head Games studija iz Novog Sada Nenad Tomić, u razgovoru za Netokraciju otkriva detalje razvoja najnovije Pagan Online igre, kao i nove velike planove za budućnost.

Novosadska kompanija u svetu gejminga poznata je po odličnim HOPA igrama koje su i obeležile njihovo poslovanje. Ipak, iz ovog studija su se odlučili da se upuste u nove izazove sa velikim projektom iz koga je izašao potpuno novi naslov – Pagan Online.

Direktor ove kompanije Nenad Tomić, za Netokraciju je otkrio kako je izgledala saradnja sa Wargamingom, studijom koji stoji iza planetarnog online hita – World of Tanks. Pored toga, bilo je i više reči o planovima za naredni period i sa kojim se sve izazovima tim suočavao tokom rada na jednoj kompleksnoj i potpuno novoj video igri, za čiju se probnu verziju zainteresovani već sada mogu prijaviti.

Kako ste došli na ideju da razvijete i na kraju realizujete video igru Pagan Online?

Nenad: Zapravo, to nije ni bila ideja, to je bila direktna instrukcija bogova, kako je to predvidelo drevno proročanstvo. Šalu na stranu, u prethodnom periodu smo proširili naš tim sa veoma talentovanim kreatorima, započeli da radimo na Unreal Engine platformi i upoznali nove ljude iz Epic Games-a. U isto vreme, naš studio bio je spreman za veliku promenu i rad na velikom projektu.

Oduvek smo imali želju i cilj da započnemo rad na projektu iz high-fantasy žanra, s obzirom na to da smo već duže vreme velike fanovi akcionih RPG igara. U isto vreme, moram da priznam, počeli smo da tragamo za nečim novim, s obzirom na to da smo već odavno ispunili zacrtane ciljeve u poslovanju. Jednostavno, hteli smo da prihvatimo i da se upustimo u nove izazove van naše zone komfora.

Gledano iz ugla biznisa i kreative, sada je pravo vreme da započnemo sa eksperimentisanjem i da se suočimo sa nečim sa čime do sada nismo susretali kada je reč o razvoju igara. Ideja za igru Pagan došla je naprosto prirodno za našu vrstu posla koji obavljamo, stavljajući nas u poziciju da kreiramo igru inspirisanu omiljenim naslovima iz gejming i pop kulture. Ono što je na početku započeto kao mali projekat – danas je izraslo u ovu neverovatnu stvar kao što je Pagan Online.

Možete li nam reći više detalja o timu koji je radio na ovom kompleksnom projektu?

Nenad: Na početku je to bila mala grupa ljudi koja je radila na prototipu, te nam je vrlo brzo bilo jasno da moramo skalirati i dodatno proširiti naš tim. Ipak nismo morali da gledamo na duže staze kada je reč o procesu razvoja, iako je Pagan veoma različita igra za razliku od svih ostalih koje smo do sada radili. Naši principi razvoja igara, naše vrednosti, pristup sve se manje više zasnivalo kao i na bilo kom drugom projektu ranije.

Upravo zato smo se obratili našim ljudima sa jednostavnim pitanjem: da li želite da uradite nešto apsolutno drugačije i pomalo ludo? Odgovor je naravno bio veoma entuzijastičan, te smo ubrzo započeli sa širenjem našeg tima. Takođe, krenuli smo sa regrutovanjem novih ljudi, dok je sve više bilo zainteresovanih za rad na ovom izazovnom projektu. Naša porodica je rasla zajedno sa našim projektom.

Nenad Tomić nije krio zadovoljstvo povodom razvoja nove video igre za koju kaže da je velika novina za čitav tim u kompaniji, kao i da su iz saradnje sa Wargamingom izvučene velike pouke i iskustva.

Pagan Online je nastao u saradnji sa poznatim gaming studijom Wargaming. Kako je izgledala ova kolaboracija?

Nenad: Jedan od razloga zbog kojih smo ušli u partnerstvo sa Wargamingom jeste šansa za nova učenja i saznanja, kao i razmenu iskustava. Oni su zaista imali dosta znanja ali i želju da nas dodatno poduče kada je reč o razvoju i održavanju velike online igre i svega što se u tom trenutku vezuje za taj projekat.

Takođe, zahvaljujući njihovom timu imali smo priliku da dosta toga naučimo o skaliranju i stvaranju kompleksnije organizacije. Takođe, u ovom periodu saradnje, stvorili smo nekoliko novih prijateljstava, te smo pronašli i grupu istomišljenika koji će podeli našu viziju i strast.

Sa kojim ste se sve izazovima suočavali na ovom putu?

Nenad: Ponekad se čini da svaki dan donosi neki novi izazov, ali onaj izazov koji je gotovo uvek prisutan tiče se menjanja našeg mišljenja i ali i načina na koji funkcionišemo. Kao što naši prijatelji iz Wargaminga uvek vole da nas podsete – suština leži u tome da se vremenom menjamo od malog broda do velikog tankera – što sa sobom povlači znatno teže menjanje pravca, ali smo sa druge strane u mogućnosti da dođemo do znatno udaljenijih obala.

Koja video igra se do sada pokazala kao najuspešnija u portfoliu Mad Head Games-a?

Nenad: Možemo se pohvaliti sa veoma uspešnim igrama iz HOPA žanra, ali one koje se posebno izdvajaju su prve igre iz serijala Rite of Passage i Nevertales. Rite je naša prva HOPA igra i naš prvi hit, ona koja nas definiše kao game developere. Nevertales se može opisati kao naš najuspešniji naslov do sada. To je igra koja podiže lestvicu i postavlja nove standarde u samom žanru. Takođe bih voleo da napomenem i igru Adam Wolfe, našu prvu samostalno objavljenu HOPA igru koja je promenila način na koji ljudi gledaju na ovakve tipove igara.

Planirate li u narednom periodu nove naslove i šta publika može očekivati?

Nenad: Trenutno se nalazimo u veoma uzbudljivom periodu. Imamo mnogo velikih stvari planiranih  za Pagan Online, dok sa druge strane radimo na nekim veoma zanimljivim i kul stvarima za mobilne platforme. Bitno je napomenuti i da je nekoliko Free to Play naslova već u završnom procesu, te planiramo da ih u narednom periodu bude još. Iskreno govoreći, mi baš volimo kežual igre i mobilne platforme, te nemamo nameru da usporimo na ovom planu.

Međutim sada kada smo već otvorili vrata za Tripe A projekte, otkrili smo i niz iznenađena iz ove oblasti. Trenutno radimo na novom projektu koji je za sada u ranoj fazi razvoja – a reč je o novom super-tajnom akcionom naslovu o kojem će biti nešto više reči uskoro. Mi smo uvek puni novih ideja i spremni smo da izazovemo sebe.

Sa ove tačke gledišta, za sada je celokupan fokus usmeren ka Pagan Online projektu, te planiramo da isti proširimo u godinama koje slede. Ova nova igra, ostavlja nam prostor da ispričamo mnoge nove priče, istražimo nove lude ideje i probamo nove uzbudljive stvari. Moglo bi se reći da smo i dalje na početku ovog putovanja pred kojim se nalaze nove neverovatne avanture koje želimo da podelimo sa našom publikom, a koje su znatno veće o od bilo čega što smo do sada doživeli i sa čime smo se susreli.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10 procenata

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Propustili ste

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.

Karijere

Poslovi.infostud.com lansirali Employer Branding Studio kako bi HR potrebe klijenta zadovoljili pod ‘jednim krovom’

Usluge Employer Branding Studija već koriste najveći srpski poslodavci - među njima nisu samo tehnološke kompanije.