Pagan Online je nova igra novosadskog Mad Head Gamesa koju izdaje poznati Wargaming

Pagan Online je nova igra novosadskog Mad Head Gamesa koju izdaje poznati Wargaming

Izvršni direktor Mad Head Games studija iz Novog Sada Nenad Tomić, u razgovoru za Netokraciju otkriva detalje razvoja najnovije Pagan Online igre, kao i nove velike planove za budućnost.

Novosadska kompanija u svetu gejminga poznata je po odličnim HOPA igrama koje su i obeležile njihovo poslovanje. Ipak, iz ovog studija su se odlučili da se upuste u nove izazove sa velikim projektom iz koga je izašao potpuno novi naslov – Pagan Online.

Direktor ove kompanije Nenad Tomić, za Netokraciju je otkrio kako je izgledala saradnja sa Wargamingom, studijom koji stoji iza planetarnog online hita – World of Tanks. Pored toga, bilo je i više reči o planovima za naredni period i sa kojim se sve izazovima tim suočavao tokom rada na jednoj kompleksnoj i potpuno novoj video igri, za čiju se probnu verziju zainteresovani već sada mogu prijaviti.

Kako ste došli na ideju da razvijete i na kraju realizujete video igru Pagan Online?

Nenad: Zapravo, to nije ni bila ideja, to je bila direktna instrukcija bogova, kako je to predvidelo drevno proročanstvo. Šalu na stranu, u prethodnom periodu smo proširili naš tim sa veoma talentovanim kreatorima, započeli da radimo na Unreal Engine platformi i upoznali nove ljude iz Epic Games-a. U isto vreme, naš studio bio je spreman za veliku promenu i rad na velikom projektu.

Oduvek smo imali želju i cilj da započnemo rad na projektu iz high-fantasy žanra, s obzirom na to da smo već duže vreme velike fanovi akcionih RPG igara. U isto vreme, moram da priznam, počeli smo da tragamo za nečim novim, s obzirom na to da smo već odavno ispunili zacrtane ciljeve u poslovanju. Jednostavno, hteli smo da prihvatimo i da se upustimo u nove izazove van naše zone komfora.

Gledano iz ugla biznisa i kreative, sada je pravo vreme da započnemo sa eksperimentisanjem i da se suočimo sa nečim sa čime do sada nismo susretali kada je reč o razvoju igara. Ideja za igru Pagan došla je naprosto prirodno za našu vrstu posla koji obavljamo, stavljajući nas u poziciju da kreiramo igru inspirisanu omiljenim naslovima iz gejming i pop kulture. Ono što je na početku započeto kao mali projekat – danas je izraslo u ovu neverovatnu stvar kao što je Pagan Online.

Možete li nam reći više detalja o timu koji je radio na ovom kompleksnom projektu?

Nenad: Na početku je to bila mala grupa ljudi koja je radila na prototipu, te nam je vrlo brzo bilo jasno da moramo skalirati i dodatno proširiti naš tim. Ipak nismo morali da gledamo na duže staze kada je reč o procesu razvoja, iako je Pagan veoma različita igra za razliku od svih ostalih koje smo do sada radili. Naši principi razvoja igara, naše vrednosti, pristup sve se manje više zasnivalo kao i na bilo kom drugom projektu ranije.

Upravo zato smo se obratili našim ljudima sa jednostavnim pitanjem: da li želite da uradite nešto apsolutno drugačije i pomalo ludo? Odgovor je naravno bio veoma entuzijastičan, te smo ubrzo započeli sa širenjem našeg tima. Takođe, krenuli smo sa regrutovanjem novih ljudi, dok je sve više bilo zainteresovanih za rad na ovom izazovnom projektu. Naša porodica je rasla zajedno sa našim projektom.

Nenad Tomić nije krio zadovoljstvo povodom razvoja nove video igre za koju kaže da je velika novina za čitav tim u kompaniji, kao i da su iz saradnje sa Wargamingom izvučene velike pouke i iskustva.

Pagan Online je nastao u saradnji sa poznatim gaming studijom Wargaming. Kako je izgledala ova kolaboracija?

Nenad: Jedan od razloga zbog kojih smo ušli u partnerstvo sa Wargamingom jeste šansa za nova učenja i saznanja, kao i razmenu iskustava. Oni su zaista imali dosta znanja ali i želju da nas dodatno poduče kada je reč o razvoju i održavanju velike online igre i svega što se u tom trenutku vezuje za taj projekat.

Takođe, zahvaljujući njihovom timu imali smo priliku da dosta toga naučimo o skaliranju i stvaranju kompleksnije organizacije. Takođe, u ovom periodu saradnje, stvorili smo nekoliko novih prijateljstava, te smo pronašli i grupu istomišljenika koji će podeli našu viziju i strast.

Sa kojim ste se sve izazovima suočavali na ovom putu?

Nenad: Ponekad se čini da svaki dan donosi neki novi izazov, ali onaj izazov koji je gotovo uvek prisutan tiče se menjanja našeg mišljenja i ali i načina na koji funkcionišemo. Kao što naši prijatelji iz Wargaminga uvek vole da nas podsete – suština leži u tome da se vremenom menjamo od malog broda do velikog tankera – što sa sobom povlači znatno teže menjanje pravca, ali smo sa druge strane u mogućnosti da dođemo do znatno udaljenijih obala.

Koja video igra se do sada pokazala kao najuspešnija u portfoliu Mad Head Games-a?

Nenad: Možemo se pohvaliti sa veoma uspešnim igrama iz HOPA žanra, ali one koje se posebno izdvajaju su prve igre iz serijala Rite of Passage i Nevertales. Rite je naša prva HOPA igra i naš prvi hit, ona koja nas definiše kao game developere. Nevertales se može opisati kao naš najuspešniji naslov do sada. To je igra koja podiže lestvicu i postavlja nove standarde u samom žanru. Takođe bih voleo da napomenem i igru Adam Wolfe, našu prvu samostalno objavljenu HOPA igru koja je promenila način na koji ljudi gledaju na ovakve tipove igara.

Planirate li u narednom periodu nove naslove i šta publika može očekivati?

Nenad: Trenutno se nalazimo u veoma uzbudljivom periodu. Imamo mnogo velikih stvari planiranih  za Pagan Online, dok sa druge strane radimo na nekim veoma zanimljivim i kul stvarima za mobilne platforme. Bitno je napomenuti i da je nekoliko Free to Play naslova već u završnom procesu, te planiramo da ih u narednom periodu bude još. Iskreno govoreći, mi baš volimo kežual igre i mobilne platforme, te nemamo nameru da usporimo na ovom planu.

Međutim sada kada smo već otvorili vrata za Tripe A projekte, otkrili smo i niz iznenađena iz ove oblasti. Trenutno radimo na novom projektu koji je za sada u ranoj fazi razvoja – a reč je o novom super-tajnom akcionom naslovu o kojem će biti nešto više reči uskoro. Mi smo uvek puni novih ideja i spremni smo da izazovemo sebe.

Sa ove tačke gledišta, za sada je celokupan fokus usmeren ka Pagan Online projektu, te planiramo da isti proširimo u godinama koje slede. Ova nova igra, ostavlja nam prostor da ispričamo mnoge nove priče, istražimo nove lude ideje i probamo nove uzbudljive stvari. Moglo bi se reći da smo i dalje na početku ovog putovanja pred kojim se nalaze nove neverovatne avanture koje želimo da podelimo sa našom publikom, a koje su znatno veće o od bilo čega što smo do sada doživeli i sa čime smo se susreli.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.