Pagan Online je nova igra novosadskog Mad Head Gamesa koju izdaje poznati Wargaming

Pagan Online je nova igra novosadskog Mad Head Gamesa koju izdaje poznati Wargaming

Izvršni direktor Mad Head Games studija iz Novog Sada Nenad Tomić, u razgovoru za Netokraciju otkriva detalje razvoja najnovije Pagan Online igre, kao i nove velike planove za budućnost.

Novosadska kompanija u svetu gejminga poznata je po odličnim HOPA igrama koje su i obeležile njihovo poslovanje. Ipak, iz ovog studija su se odlučili da se upuste u nove izazove sa velikim projektom iz koga je izašao potpuno novi naslov – Pagan Online.

Direktor ove kompanije Nenad Tomić, za Netokraciju je otkrio kako je izgledala saradnja sa Wargamingom, studijom koji stoji iza planetarnog online hita – World of Tanks. Pored toga, bilo je i više reči o planovima za naredni period i sa kojim se sve izazovima tim suočavao tokom rada na jednoj kompleksnoj i potpuno novoj video igri, za čiju se probnu verziju zainteresovani već sada mogu prijaviti.

Kako ste došli na ideju da razvijete i na kraju realizujete video igru Pagan Online?

Nenad: Zapravo, to nije ni bila ideja, to je bila direktna instrukcija bogova, kako je to predvidelo drevno proročanstvo. Šalu na stranu, u prethodnom periodu smo proširili naš tim sa veoma talentovanim kreatorima, započeli da radimo na Unreal Engine platformi i upoznali nove ljude iz Epic Games-a. U isto vreme, naš studio bio je spreman za veliku promenu i rad na velikom projektu.

Oduvek smo imali želju i cilj da započnemo rad na projektu iz high-fantasy žanra, s obzirom na to da smo već duže vreme velike fanovi akcionih RPG igara. U isto vreme, moram da priznam, počeli smo da tragamo za nečim novim, s obzirom na to da smo već odavno ispunili zacrtane ciljeve u poslovanju. Jednostavno, hteli smo da prihvatimo i da se upustimo u nove izazove van naše zone komfora.

Gledano iz ugla biznisa i kreative, sada je pravo vreme da započnemo sa eksperimentisanjem i da se suočimo sa nečim sa čime do sada nismo susretali kada je reč o razvoju igara. Ideja za igru Pagan došla je naprosto prirodno za našu vrstu posla koji obavljamo, stavljajući nas u poziciju da kreiramo igru inspirisanu omiljenim naslovima iz gejming i pop kulture. Ono što je na početku započeto kao mali projekat – danas je izraslo u ovu neverovatnu stvar kao što je Pagan Online.

Možete li nam reći više detalja o timu koji je radio na ovom kompleksnom projektu?

Nenad: Na početku je to bila mala grupa ljudi koja je radila na prototipu, te nam je vrlo brzo bilo jasno da moramo skalirati i dodatno proširiti naš tim. Ipak nismo morali da gledamo na duže staze kada je reč o procesu razvoja, iako je Pagan veoma različita igra za razliku od svih ostalih koje smo do sada radili. Naši principi razvoja igara, naše vrednosti, pristup sve se manje više zasnivalo kao i na bilo kom drugom projektu ranije.

Upravo zato smo se obratili našim ljudima sa jednostavnim pitanjem: da li želite da uradite nešto apsolutno drugačije i pomalo ludo? Odgovor je naravno bio veoma entuzijastičan, te smo ubrzo započeli sa širenjem našeg tima. Takođe, krenuli smo sa regrutovanjem novih ljudi, dok je sve više bilo zainteresovanih za rad na ovom izazovnom projektu. Naša porodica je rasla zajedno sa našim projektom.

Nenad Tomić nije krio zadovoljstvo povodom razvoja nove video igre za koju kaže da je velika novina za čitav tim u kompaniji, kao i da su iz saradnje sa Wargamingom izvučene velike pouke i iskustva.

Pagan Online je nastao u saradnji sa poznatim gaming studijom Wargaming. Kako je izgledala ova kolaboracija?

Nenad: Jedan od razloga zbog kojih smo ušli u partnerstvo sa Wargamingom jeste šansa za nova učenja i saznanja, kao i razmenu iskustava. Oni su zaista imali dosta znanja ali i želju da nas dodatno poduče kada je reč o razvoju i održavanju velike online igre i svega što se u tom trenutku vezuje za taj projekat.

Takođe, zahvaljujući njihovom timu imali smo priliku da dosta toga naučimo o skaliranju i stvaranju kompleksnije organizacije. Takođe, u ovom periodu saradnje, stvorili smo nekoliko novih prijateljstava, te smo pronašli i grupu istomišljenika koji će podeli našu viziju i strast.

Sa kojim ste se sve izazovima suočavali na ovom putu?

Nenad: Ponekad se čini da svaki dan donosi neki novi izazov, ali onaj izazov koji je gotovo uvek prisutan tiče se menjanja našeg mišljenja i ali i načina na koji funkcionišemo. Kao što naši prijatelji iz Wargaminga uvek vole da nas podsete – suština leži u tome da se vremenom menjamo od malog broda do velikog tankera – što sa sobom povlači znatno teže menjanje pravca, ali smo sa druge strane u mogućnosti da dođemo do znatno udaljenijih obala.

Koja video igra se do sada pokazala kao najuspešnija u portfoliu Mad Head Games-a?

Nenad: Možemo se pohvaliti sa veoma uspešnim igrama iz HOPA žanra, ali one koje se posebno izdvajaju su prve igre iz serijala Rite of Passage i Nevertales. Rite je naša prva HOPA igra i naš prvi hit, ona koja nas definiše kao game developere. Nevertales se može opisati kao naš najuspešniji naslov do sada. To je igra koja podiže lestvicu i postavlja nove standarde u samom žanru. Takođe bih voleo da napomenem i igru Adam Wolfe, našu prvu samostalno objavljenu HOPA igru koja je promenila način na koji ljudi gledaju na ovakve tipove igara.

Planirate li u narednom periodu nove naslove i šta publika može očekivati?

Nenad: Trenutno se nalazimo u veoma uzbudljivom periodu. Imamo mnogo velikih stvari planiranih  za Pagan Online, dok sa druge strane radimo na nekim veoma zanimljivim i kul stvarima za mobilne platforme. Bitno je napomenuti i da je nekoliko Free to Play naslova već u završnom procesu, te planiramo da ih u narednom periodu bude još. Iskreno govoreći, mi baš volimo kežual igre i mobilne platforme, te nemamo nameru da usporimo na ovom planu.

Međutim sada kada smo već otvorili vrata za Tripe A projekte, otkrili smo i niz iznenađena iz ove oblasti. Trenutno radimo na novom projektu koji je za sada u ranoj fazi razvoja – a reč je o novom super-tajnom akcionom naslovu o kojem će biti nešto više reči uskoro. Mi smo uvek puni novih ideja i spremni smo da izazovemo sebe.

Sa ove tačke gledišta, za sada je celokupan fokus usmeren ka Pagan Online projektu, te planiramo da isti proširimo u godinama koje slede. Ova nova igra, ostavlja nam prostor da ispričamo mnoge nove priče, istražimo nove lude ideje i probamo nove uzbudljive stvari. Moglo bi se reći da smo i dalje na početku ovog putovanja pred kojim se nalaze nove neverovatne avanture koje želimo da podelimo sa našom publikom, a koje su znatno veće o od bilo čega što smo do sada doživeli i sa čime smo se susreli.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.