Mad Head Games nakon akvizicije nastavlja sa zapošljavanjem

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Nenad Tomić ekskluzivno za Netokraciju: Mad Head Games nakon akvizicije nastavlja sa zapošljavanjem i novim video igrama!

Ubrzo nakon našeg intervjua i priče o nastanku studija Mad Head Games, on je postao deo švedske Embracer grupe. O važnosti ove akvizicije i budućim planovima sa nama razgovara Nenad Tomić, CEO studija.

“Sve je počelo u junu ove godine kada smo dogovorili saradnju sa izdavačem Koch Media na našem novom velikom projektu. Taj projekat je još uvek u pripremi i ne smemo puno da govorimo o tome, ali mogu da nagovestim da je u pitanju 3rd person shooter, što je za nas vrlo uzbudljiv pravac posle Pagana”, otkriva nam na početku Nenad koji se za Netokraciju prisetio početka pregovora sa švedskim Embracerom (koji je vlasnik Koch Medie).

Već nakon prvih par meseci saradnje, Koch je čitavu ekipu koja stoji iza Mad Head Games-a iznenadio ponudom za akviziciju, a kako nam je naš sagovornik rekao, za njih je to bila još jedna potvrda kvaliteta rada i počeli su ozbiljnije da razmišljaju o takvom koraku. “Sa strateške strane, znali smo da bi takav potez ubrzao već započetu tranziciju našeg studija ka core games studiju ali smo želeli da budemo sigurni da pored sebe imamo dugoročno pravog partnera”, ističe Nenad.

Sve ovo predstavljalo je uvod u poglavlje koje bi Mad Head Games moglo još bolje da pozicionira na svetskoj mapi uspešnih game dev studija, a Tomić nam je u nastavku razgovora otkrio neke od planova.

Mad Head će se od sad fokusirati na velike projekte umesto razvoja HOPA igara

Nakon definisanja oblasti poslovanja oko kojih iz studija nisu želeli da prave kompromise, određeni su ciljevi i vizija daljeg razvoja za koju su tražili podršku partnera, pa su pored Koch Medie započeli paralelno pregovore i sa drugima, o čemu nam je Nenad i govorio:

Posebno nam je bilo bitno da zaista upoznamo ljude sa kojima bismo potencijalno sarađivali u narednim godinama i da se uverimo da su i sa druge strane ljudi koji dele našu strast i viziju. Te ljude smo prepoznali u Embracer grupi. Jednostavno, stvari nekad samo “kliknu” i tako smo se osećali u razgovorima sa njima – dobro se razumemo, delimo iste vrednosti, a dobili smo i punu podršku za planove daljeg razvoja kompanije.

U narednom periodu pred timom ovog studija iz Srbije stoji dosta izazova, pa je zato planirano i širenje tima sa novim pozicijama.

Pregovori su trajali ukupno oko četiri meseca i u tom procesu za čitav tim bilo je najbitnije da se dobro upoznaju sa njima i uvere se da su na istoj talasnoj dužini. “Postojalo je poklapanje u ambicijama i strateškom usmerenju kroz koje obe strane žele da delaju u zajedničkoj budućnosti”, otkriva Tomić i dodaje:

Proces je bio dinamičan, ponekad iscrpljujuć, ali na kraju je on za nas predstavio vrlo ispunjavajuće iskustvo, jer smo se usaglasili oko svega što je potrebno za ambiciozan razvoj u budućnosti. Na ovaj način obezbeđujemo zavidne uslove za sve zaposlene i dugoročnu stabilnost koja mora da prati rad na ozbiljnim igrama čiji je ciklus razvoja oko tri godine.

To istovremeno znači da će Mad Head umesto rada na velikom broju manjih igara moći nesmetano da se posveti razvoju velikih projekata, dok će Embracer biti zadužen za publishing i marketing. Tomić dodaje i da će tim pored toga imati podršku i ostvarenih veterana iz oblasti razvoja igara, kao što je Tim Wilits koji je, između ostalog, glavni dizajner igre Doom 3 i izvršni producent Quake 4.

Kako smo uspeli da saznamo, ovom akvizicijom stavlja se tačka na dosadašnji razvoj casual i hidden object igara (HOPA) na kojima je srpski studio radio i počinje prebacivanje na razvoj core action/adventure/shooter igara koje će razvijati u Unreal Engine-u:

Naša želja je da strast ka razvoju takvih igara podelimo sa talentima u Srbiji i ponudimo im mogućnost da rade na poznatim IP-jevima tj. brendovima (filmovima, knjigama, itd), ali sa benefitom razvoja celokupne igre, počev od našeg originalnog dizajna. Kao što sam spomenuo, već imamo jednu takvu igru u razvoju, a trenutno pregovaramo oko sledeće koja će biti bazirana na jednom poznatom svetskom brendu.

Akvizicije domaćih studija dodatno pozicioniraju Srbiju u game dev svetu

Kao jedan od najdugovečnijh domaćih studija, MHG je mnogo pažnje poklanjao građenju domaće gejming zajednice – od rada sa obrazovnim ustanovama, indie studijima i pojedincima, do podržavanja i organizovanja događaja. Takođe, ovaj studio je jedan od osnivača Asocijacije industrije video igara Srbije (SGA) i organizator GameUp-a, jedinog događaja ovog tipa kod nas koji je posvećen kreatorima video igara.

Velika stvar za Mad Head ove godine je akvizicija Embracer grupe koja će samo pomoći ovoj kompaniji da nastavi tamo gde je stala, ali još efikasnije i uspešnije.

Otuda smo se i dotakli toga na koji način će studio nakon akvizicije nastaviti sa podrškom domaćoj game dev sceni. Nenad kaže da u vremenu pred nama studio planira da nastavi sa širokom lepezom angažovanog delovanja, a s obzirom na vetar u leđa koji su dobili – u određenim aspektima to delovanje i pojačaju:

Uzimajući u obzir da je naša akvizicija samo jedna u nizu uspešnih akvizicija koje su se desile u prethodnom periodu, ona će takođe dodatno pozicionirati Srbiju kao prepoznatljivu i dobru destinaciju za game development i prebaciće težište sa “atraktivnosti cene razvoja” na “atraktivnost ekspertize i kvaliteta”. Verujem da je ovo sjajan podsticaj svim malim timovima u Srbiji da ostanu uporni i vredno rade na razvoju svojih igara. U nama će svakako naći podršku na tom putu.

A kako bi mogli da odgovore na sve izazove koji ih čekaju u narednom periodu, kao što je i pružanje podrške drugim mlađim kolegama, iz Mad Head Games-a u narednom periodu planiraju širenje tima. Nenad nam je otkrio da je studio u potrazi za seniornijim kadrom, kao i za talentovanijim ljudima koji poseduju znanje Unreal engine-a.

Govoreći na samom kraju o daljim planovima studija za narednih nekoliko godina, Nenad nam je rekao da je fokus na rastu i unapređenju okruženja za razvoj ljudi. “Sve to me čini ponosnim i izuzetno uzbuđenim zbog svih ambicioznih projekata koji će izaći iz naše kuhinje i dodatno utvrditi mesto naše zajednice u vrhu svetski poznatih brendova”, zaključio je naš sagovornik na kraju intervjua.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Upoznajte poslodavce

Zašto je Smallpdf uveo 16 nedelja plaćenog odsustva za novopočene tate?

Da li ste nekada čuli za termin 'paternity leave' i da li znate šta on tačno podrazumeva? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Ivom Marinković iz kompanije Smallpdf koja je ovaj benefit nedavno omogućila svojim zaposlenima.

Analiza

Da li je krah FTX-a ‘smrtni udarac’ za kripto ekosistem?

Dok se Web2 bavi akvizicijom Twittera, sa druge stranice svedoci smo jedne od najvećih kriza koje su pogodile Web3. U velikoj analizi otkrivamo kako će se propast druge najveće kripto menjačnice odraziti na čitavu industriju.

Novost

Prevara, laži i romansa na radnom mestu: Šta znamo o SBF i propasti FTX-a?

Kripto kriza se neumoljivo nastavlja, a mi vam donosimo najnovije vesti o FTX kolapsu i potencijalnim posledicama koje on može ostaviti na svetsku ekonomiju.

Propustili ste

Karijere

Microsoft i LinkedIn objavili online kurseve digitalnih veština za 10 miliona ljudi koji traže posao

Kompanija Microsoft ima plan da u saradnji s LinkedIn-om do 2025. godine obezbedi obuke i kurseve za 10 miliona ljudi i na taj način im omogući da steknu veštine i sertifikate koji će im pomoći u pronalaženju poslova.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako je Tamara od studija psihologije došla do seniorske pozicije u ‘game dev’ industriji

Igranje modernih video igara uvek je u meni izazivalo dozu interesovanja o tome kako zapravo nastaju ovako veliki projekti. Do sada smo imali priliku da često pišemo o tome, pa i nastavljamo u tom smeru kroz razgovor sa Tamarom Perić koja je Lead Game Designer u regionalnoj kompaniji Mad Head Games.

Sponzorisano

Razvoj samouslužnih bankarskih alata kao odgovor na promene navika klijenata?

Korisnici bankarskih usluga sve više zahtevaju samostalnost u radu, bez obaveze odlaska u ekspozituru. Tendencije idu ka tome da će ekspozitura ostati dominantan kanal za nešto kompleksnije bankarske proizvode, kao i mesto gde će klijenti pretežno vršiti konsultacije sa bankarskim službenikom.

Office Talks Podcast

Kako od nule napraviti mobilnu aplikaciju za vaš proizvod? (Smallpdf)

U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf. Sa njima smo razgovarali o proizvodima, radu na mobilnim aplikacijama i kompanijskoj kulturi.

Tehnologija

DaFED #58: Kako na efikasan način podići performanse i optimizovati web sajt

Oslobodite vaše kalendare, jer je 58. DaFED događaj zakazan za četvrtak 8. decembra s početkokm od 18 časova, u Amfiteatru centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu.

Upoznajte poslodavce

Kako je Ananas postao startap unutar korporacije i okupio internacionalni tim sa iskustvom iz Amazona i Gugla?

Kako izgleda razvoj jednog od najambicioznijih e-commerce projekata u regionu? Koliko ljudi radi na developmentu i kako su oni organizovani? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Belom Klašnjom, CTO kompanije Ananas koja stoji iza istoimene web prodavnice.