LeanUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Ovo finansiranje, kako se navodi u zvaničnom saopštenju ove kompanije, predstavlja LearnUpon-ovo prvo veliko prikupljanje kapitala i koristiće se za podsticanje kontinuiranog ulaganja u tim i proizvod.

Brendan Noud i Des Anderson, koji su ovu platformu za automatizaciju obuke zaposlenih ili klijenata osnovali 2012. godine, i tada su verovali u činjenicu da sistem upravljanja učenjem treba da bude intuitivan za korisnike, brz i jednostavan za postavljanje i isporučen uz vodeću korisničku podršku u industriji. Brendan navodi:

Kombinujući moćnu funkcionalnost sa neuporedivom lakoćom upotrebe i za učenike i za administratore, LearnUpon sada pomaže preduzećima da demokratizuju učenje dramatičnim povećanjem usvajanja i angažovanja u njihovim organizacijama.

Naš moćni LMS danas pomaže preduzećima da izvuku više iz korporativnog učenja pomoću skalabilnog rešenja napravljenog za pružanje visokokvalitetnih iskustava učenja više publike – sve sa jedne, intuitivne, integrisane platforme.

Summit partnere, dodaju osnivači, izabrali su zbog njihovog prethodnog iskustva u skaliranju SaaS preduzeća, kao i broj namenskih resursa usmerenih na rast i tehnoloških resursa koji će pomoći LearnUpon-u da se nadoveže na zamah koji su već uspostavili na tržištu. Noud dodaje:

Uzbuđeni smo zbog prilika koje će ovo partnerstvo doneti našem timu, kupcima i partnerima. Podstaknuti širinom proizvoda i posvećenošću uspehu kupaca, povećali smo godišnje periodične prihode LearnUpona za više od 50% na godišnjem nivou za svaki od poslednjih 12 kvartala. Opslužujući više od 1.000 kupaca širom sveta, uključujući Booking.com, Tvilio, USA Football i Zendesk, ponosni smo na ocene naše platforme sa 5 zvezdica u Capterri, G2Crovd, GetApp i TrustRadius.

Takođe, njihov internacionalni tim se neprestano širi i danas ima 180 zaposlenih u četiri kancelarije, uključujući više od 70 stručnjaka za inženjering i razvoj proizvoda, a u LearnUpon-u očekuju i da će u narednih 18 meseci dodati još 100 inženjera koji će podržati kontinuirano širenje proizvoda.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Sasomange od letos zabeležio 100.000 registrovanih korisnika u pohodu na udeo u domaćem ‘classifieds’ tržištu

Sredinom godine na tržište Srbije stigao je novi oglasnik koji tehnologijom i dizajnom želi da se bori za svoj deo 'classifieds' kolača. Zanimalo nas je kako je čitava priča zamišljena i šta to novo Sasomange.rs pruža domaćim kupcima i trgovcima.

Analiza

Vodeća udruženja frilensera predstavljaju dalje korake ukoliko nadležni organi ne odgovore na njihove zahteve

Sa predstavnicima Udruženja radnika na internetu i Udruženja frilensera i preduzetnika razgovarali smo o narednim koracima kada je reč o pregovorima sa nadležnim organima zbog najavljenog oporezivanja frilensera.

Kolumna

Filtriranje interneta u Srbiji donosi ozbiljne posledice i nepoznatu korist

Filtriranje interneta je u Srbiji uvedeno radi navodnog sprečavanja dalje štete po republički budžet i ekonomiju i uz zanemarivanje brojnih aspekata koji ovaj opasan presedan nosi sa sobom. U tekstu analiziramo zašto je ta odluka besmislena i do kakvih posledica može dovesti.

Propustili ste

Tehnologija

Top 10 ‘Black Friday’ gedžeta koje već sada možete da kupite – prema izboru Netokracije

Sada već tradicionalno donosimo vam spisak nama najinteresantnijih gedžeta iz tehnološkog sveta koje možete nabaviti po sniženim cenama za Black Friday.

Gaming

Facebookov ‘cloud gaming’ ponudiće oglašivačima nove mogućnosti za reklamu

'Cloud' gejming je termin koji je u ovoj dinamičnoj godini isplivao na površinu i zainteresovao mnoge. Iako mu je potrebno još vremena da pokaže svoj pun potencijal, velike kompanije polažu ogromnu nadu u ovu oblast. Nakon kompanija Google i Apple, svoj 'cloud' gejming servis predstavio je i Facebook.

Društvene mreže

1.000.000 pregleda kasnije i domaći Extreme Intimo srušio je Instagram svojim humanim gestom

Ovih dana niste mogli da ne primetite video koji je šerovan širom Instagrama: kampanju #stvarnoželim brenda Extreme Intimo koji je za svako deljenje videa poklanjao novčana sredstva za porodilišta širom Srbije. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima ove kompanije.

Internet marketing

TikTok kampanja ‘Teži Ravnoteži’ za 10 dana ima više od 700.000 pregleda – i interesuje tinejdžere širom Balkana

U okviru nacionalne kampanje 'Teži ravnoteži' pokrenut je i TikTok kanal sa ciljem edukacije đaka i studenata na temu zdravih životnih stilova. U nastavku teksta organizatori nam detaljnije otkrivaju o čemu je reč.

Office Talks Podcast

Država ćuti na zahteve frilensera (gost Miran Pogačar)

23. epizodu Office Talks podkasta obeležila je aktuelna tema oporezivanja frilensera. Naš gost bio je Miran Pogačar, predsednik novoosnovanog Udruženja radnika na Internetu.

Startapi i poslovanje

Nakon pritiska javnosti Apple konačno smanjuje App Store naknadu na 15% – ali samo za pojedine developere

Kao deo novog programa za mala preduzeća kompanija Apple najavila je smanjenje stope provizije u App Store prodavnici za 15% - što predstavlja jednu od najznačajnijih promena u procesu u kojem iOS developeri zarađuju na svojim igrama i aplikacijama za Apple uređaje.