Kultura 2.0 Archives - Page 6 of 18 - Netokracija.rs

Kultura 2.0

Kultura 2.0

Turističke agencije moraju da ulažu u ‘online’ jer to je jedini način da se spase od bankrota

Sezona odmora je u toku, a veliki broj sugrađana krenuo je put mora ili u neki od poznatih svetskih gradova. Međutim, ni ovo leto nije prošlo mirno - svedoci smo prevara i gašenja nekoliko velikih turističkih agencija. Gde je njihovo mesto u svetu personalizovanih putovanja i da li se agencije mogu izboriti sa konkurencijom u vidu digitalnih servisa?

Kultura 2.0

Старбакс i na ćirilici – očuvanje pisma ili nepotreban uslov gradskih vlasti?

Dugo očekivani i svetski poznati brend Starbucks za prodaju specijalizovane kafe, biće otvoren i u Beogradu do kraja ove godine. Čuveni zeleno-plavi logo zasigurno će privući veliki broj turista koji bi mogli da ostanu zbunjeni ako ugledaju natpis ove kompanije na ćirilici, kako je već najavio zamenik gradonačelnika Goran Vesić. Sa marketinške strane analiziramo ovu odluku gradske vlasti, te kako bi sve to moglo da izgleda u stvarnom životu.

Kultura 2.0

Ko su domaći travel blogeri i influenseri čije avanture pomno pratimo?

Oni imaju na hiljade pratilaca na društvenim mrežama i neprestano nas oduševljavaju pričama iz najrazličitijih delova sveta. Za njih, putovati ne znači samo otići od kuće i upoznati neko novo mesto. Putovanja su postala glavni fokus njihovih interesovanja, okosnica njihovog ličnog brenda i prilika da svoje utiske i iskustvo podele sa onima koji vrednuju njihovo mišljenje.

Kultura 2.0

Kako postati sam svoj (digitalni) guru i osloboditi se stresa – barem na kratko

Živimo u doba velikih paradoksa. Moderno doba nam je donelo nepregledno more raznih mogućnosti i izbora, ali i nepodnošljiv teret stresa koji neretko uzrokuje baš to more mogućnosti i izbora.

Ekskluzivno

‘Impresivan razvoj srpske WordPress zajednice, čestitke na uspešnom WCEU!’

Sava Centar. Više od 2.000 posetilaca iz 76 zemalja. Keynote predavač - Matt Mullenweg lično, osnivač kompanije Automattic koja stoji iza WordPressa. U ekskluzivnom razgovoru sa Mattom, otkrivamo kako izgleda rad u kompaniji čiji proizvod pokreće preko 30% svih aktivnih sajtova, ali i koje to novitete donosi peta iteracija WordPressa (codename Gutenberg).

Kultura 2.0

Proveo sam 24 časa u (digitalnoj) koži osobe koja boluje od Kronove bolesti

Često ne možemo da razumemo ljude koji boluju od hroničnih bolesti, sve dok se zaista ne upoznamo sa njihovim problemima - makar i virtuelno. Zahvaljujući mobilnoj aplikaciji 'In Theirs Shoes' imao sam priliku da provedem dan 'u cipelama' osobe koja boluje od Kronove bolesti i da se bolje upoznam sa izazovima sa kojima se oboleli suočavaju svakodnevno, a sve sa ciljem obeležavanja Svetskog dana zapaljenskih bolesti creva.

Kultura 2.0

Kristina Varo objasnila nam je kako ostati psihički i fizički zdrav u svetu digitala

Ovogodišnji WordCamp Europe koja se održava u Beogradu, od 14. do 16. juna ugostiće mnogobrojne stručnjake čija je karijera usko vezana za WordPress. Među njima je i Kristina Varo, stručnjak za digitalne medije i komunikacije koja svoju online karijeru gradi već 15 godina. Njeno predavanje biće posvećeno zdravom životu u digitalu, a za Netokraciju je otkrila neke od trikova kako digitalci ostaju u najboljoj formi.

Kultura 2.0

Dosada je neophodna kako bismo bili kreativni

Ljudi lažu. U raznim prilikama. Lažu, avaj, i u fokus grupama. Oni to ne rade namerno, već žele da izgledaju bolje - sami pred sobom i pred drugima. Svi ti spreadsheet-ovi, brojke i chart-ovi, dakle, umeju ozbiljno da podbace, barem kada je reč o brendovima i planiranju.

Kultura 2.0

Odgovor Vladimiru Jovanoviću na kritike povodom teksta o taksistima i CAR:GO

Poštovani gospodine Jovanoviću, puno Vam hvala na detaljnoj analizi autorskog teksta koleginice Rašić koji je nastao kao 'summa summarum' prošlonedeljnih događaja. Pravo je zadovoljstvo pročitati odgovor u vidu blog posta, budući da je domaća blogosfera potpuno utihnula i da je ovakvih tekstova sve manje. No, sada je red na nas da uzvratimo istom merom.

Kultura 2.0

Šta nam nova usluga FCA Srbija govori o budućnosti auto industrije?

Počinje li auto industrija u Srbiji da prati model usluge umesto proizvoda? Sa marketing menadžerom FCA Srbija, Borisom Čučkovićem, razgovaramo o novoj usluzi "500 za 200" koju je ova kompanija nedavno predstavila, a u okviru koje korisnici mogu da voze potpuno novi Fiat 500 po ceni od 200 evra mesečno - bez troškova registracije, zimskih guma i servisa.

Pročitaj dodatno…

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.