Kultura 2.0 Archives - Page 5 of 31 - Netokracija.rs

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Kultura 2.0

Kultura 2.0

Mia studira na Oksfordu, već je završila praksu u Amazonu i postaće master inženjerskih nauka

Puna stipendija na Univerzitetu Oksford, nagrade sa domaćih i svetskih takmičenja za matematiku, fiziku i robotiku i titula saradnika u Petnici samo su deo stvari kojima se može pohvaliti Mia Mijović.

Kultura 2.0

Klijent + Account + Dizajner = Sve misterije feedbacka

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.

Kultura 2.0

Kako su šorteri ostali kratki – ili kako su ‘meme’ investitori pokušali da pobede investicione fondove na njihovom terenu

Ako ste ispratili prošlonedeljni 'rat' ljudi sa Reddita i hedž fondova sigurno ste zapitali i da li će ova situacija ostaviti posledice na finansijsko tržište. O tome, ali i samom događaju, detaljno govorimo u nastavku teksta.

Kultura 2.0

Da li u doba pandemije možemo da razmišljamo o ekologiji – kada se veliki broj firmi bori za opstanak?

Kompanija Epson sprovela je polovinom 2020. istraživanje na temu kako je pandemija uticala na društvo i životnu sredinu. Neke od rezultata do kojih su došli predstavljamo u nastavku teksta.

Kultura 2.0

Bud3.net za 10 godina postojanja ispisao je potpuno nove stranice auto novinarstva u Srbiji

U današnjem šablonskom auto novinarstvu ipak postoje svetle tačke koje odskaču od standardizovanog formata predstavljanja automobila. Za to je potrebna strast, volja i ogromna ljubav prema motorizovanim 'ljubimcima', a sve to na jednom mestu ujedinio je auto blog Bud3 ili Budž koji ove godine proslavlja deceniju od osnivanja.

Kultura 2.0

‘Narrow Band’ tehnologija transformisaće poslovne modele biznisa u Srbiji – a Vip mobile pokriva 90% naše zemlje

Kompanija Vip mobile jedan je od lidera u širem regionu kada je reč o 'Narrow Band' tehnologiji - mrežnom rešenju koje omogućava neometano funkcionisanje IoT uređaja i u ruralnim delovima zemlje. O primeni ove tehnologije u Srbiji razgovaramo u nastavku teksta.

Kultura 2.0

Aplikacija ‘Halo Beba’ odgovara na sva pitanja novopečenih roditelja – a uskoro stiže i iOS verzija

Telefonsko savetovalište Halo Beba postoji već 20 godina, ali od skoro roditelji imaju pomoć i u istoimenoj aplikaciji. Više o tome otkrivamo u nastavku teksta.

Kultura 2.0

Kako da nam internet iskustvo bude bolje (i mnogo bezbednije) u 2021. godini?

Ako razmišljate o tome da li (i kako) da promenite svoje internet navike po pitanju privatnosti i bezbednosti - ovo je tekst za vas.

Kultura 2.0

Žene imaju jednaku sposobnost ‘preživljavanja’ na online platformama, ali slabije ulaze u ovu oblast

Predstavljamo vam rezultate specijalnog izdanja Gigmetar istraživanja koje pokazuje kako su se gig radnice adaptirale na nove uslove rada koje je donela pandemija.

Pročitaj dodatno…

Office Talks Podcast

Demagog sa dva nova naslova osvaja tržište indie igara

Razvoj video igara u Srbiji ima sve veći značaj na globalnoj sceni. Tom prilikom smo u 105. epizodi Office Talks podkasta ugostili beogradski Demagog studio čija je video igra Golf Club Wasteland do sada zabeležila značajne rezultate na AppStore i Google Play prodavnicama.

Tehnologija

IT Srbija od ‘outsourcinga’ do vodeće zemlje za razvoj digitalnih proizvoda i usluga

O razvoju i rastu domaće IT industrije govorimo već nekoliko godina unazad. Prethodne dve, bile su najintenzivnije kada je reč o ovoj grani koja ima značajan udeo u domaćem BDP-u. Kako godine prolaze, informaciona i tehnološka industrija u Srbiji započela je put napretka od 'outsourcinga' do kompanija koje razvijaju zahtevne proizvode.

Gaming

Epic Games kreće sa izgradnjom kampusa u Novom Sadu

Kompanije Epic Games i 3Lateral najavljuju početak izgradnje svog kampusa nadomak Univerzitetskog centra, u Radničkoj ulici u Novom Sadu. Reč je o savremenom R&D centru koji podržava razvoj hardverskih i softverskih rešenja koja omogućavaju kreiranje fotorealističnih digitalnih ljudi.