Kultura 2.0

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Kultura 2.0

CM-ovi, sećate li se šta znači poštovati autorska prava?

Evropski sud pravde presudio je da se prilikom ponovnog objavljivanja javno dostupnih fotografija uvek mora tražiti dozvola fotografa. Kakva je situacija u Srbiji?

Kultura 2.0

Pitali smo mlade da li uspevaju da uštede novac – i da li to rade u banci ili u koverti

Kakav je odnos mladih prema ličnim finansijama i da li smo zaboravili šta znači štednja?

Kultura 2.0

Turističke agencije moraju da ulažu u ‘online’ jer to je jedini način da se spase od bankrota

Sezona odmora je u toku, a veliki broj sugrađana krenuo je put mora ili u neki od poznatih svetskih gradova. Međutim, ni ovo leto nije prošlo mirno - svedoci smo prevara i gašenja nekoliko velikih turističkih agencija. Gde je njihovo mesto u svetu personalizovanih putovanja i da li se agencije mogu izboriti sa konkurencijom u vidu digitalnih servisa?

Kultura 2.0

Старбакс i na ćirilici – očuvanje pisma ili nepotreban uslov gradskih vlasti?

Dugo očekivani i svetski poznati brend Starbucks za prodaju specijalizovane kafe, biće otvoren i u Beogradu do kraja ove godine. Čuveni zeleno-plavi logo zasigurno će privući veliki broj turista koji bi mogli da ostanu zbunjeni ako ugledaju natpis ove kompanije na ćirilici, kako je već najavio zamenik gradonačelnika Goran Vesić. Sa marketinške strane analiziramo ovu odluku gradske vlasti, te kako bi sve to moglo da izgleda u stvarnom životu.

Kultura 2.0

Ko su domaći travel blogeri i influenseri čije avanture pomno pratimo?

Oni imaju na hiljade pratilaca na društvenim mrežama i neprestano nas oduševljavaju pričama iz najrazličitijih delova sveta. Za njih, putovati ne znači samo otići od kuće i upoznati neko novo mesto. Putovanja su postala glavni fokus njihovih interesovanja, okosnica njihovog ličnog brenda i prilika da svoje utiske i iskustvo podele sa onima koji vrednuju njihovo mišljenje.

Kultura 2.0

Kako postati sam svoj (digitalni) guru i osloboditi se stresa – barem na kratko

Živimo u doba velikih paradoksa. Moderno doba nam je donelo nepregledno more raznih mogućnosti i izbora, ali i nepodnošljiv teret stresa koji neretko uzrokuje baš to more mogućnosti i izbora.

Ekskluzivno

‘Impresivan razvoj srpske WordPress zajednice, čestitke na uspešnom WCEU!’

Sava Centar. Više od 2.000 posetilaca iz 76 zemalja. Keynote predavač - Matt Mullenweg lično, osnivač kompanije Automattic koja stoji iza WordPressa. U ekskluzivnom razgovoru sa Mattom, otkrivamo kako izgleda rad u kompaniji čiji proizvod pokreće preko 30% svih aktivnih sajtova, ali i koje to novitete donosi peta iteracija WordPressa (codename Gutenberg).

Kultura 2.0

Proveo sam 24 časa u (digitalnoj) koži osobe koja boluje od Kronove bolesti

Često ne možemo da razumemo ljude koji boluju od hroničnih bolesti, sve dok se zaista ne upoznamo sa njihovim problemima - makar i virtuelno. Zahvaljujući mobilnoj aplikaciji 'In Theirs Shoes' imao sam priliku da provedem dan 'u cipelama' osobe koja boluje od Kronove bolesti i da se bolje upoznam sa izazovima sa kojima se oboleli suočavaju svakodnevno, a sve sa ciljem obeležavanja Svetskog dana zapaljenskih bolesti creva.

Kultura 2.0

Kristina Varo objasnila nam je kako ostati psihički i fizički zdrav u svetu digitala

Ovogodišnji WordCamp Europe koja se održava u Beogradu, od 14. do 16. juna ugostiće mnogobrojne stručnjake čija je karijera usko vezana za WordPress. Među njima je i Kristina Varo, stručnjak za digitalne medije i komunikacije koja svoju online karijeru gradi već 15 godina. Njeno predavanje biće posvećeno zdravom životu u digitalu, a za Netokraciju je otkrila neke od trikova kako digitalci ostaju u najboljoj formi.

Pročitaj dodatno…

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Tehnologija

Kraj praznim kamionima – niški nadjituru.rs kroz optimizovanu logistiku spaja trgovce i autoprevoznike

Kako digitalizovati industriju uslužnog prevoza i spojiti špeditere i prevoznike? U razgovoru sa članovima tima nadjituru.rs otkrivamo kako je ovaj niški startap kreirao jednostavno rešenje za dugogodišnji problem.

Društvene mreže

Facebook beleži pad broja korisnika, samo 9% njih prati objave brendova

Pioniri communications treću godinu zaredom sproveli su Social Serbia 2019 istraživanje u saradnji sa agencijom Smart Plus Research - sa ciljem da se dobije uvid u broj korisnika društvenih mreža u Srbiji i u njihove stavove prema oglašavanju.