Kultura 2.0 Archives - Page 3 of 33 - Netokracija.rs

Kultura 2.0

Kultura 2.0

Kako će NFT promeniti muzičku industriju?

Decentralizovani model finansiranja putem blockchain tehnologije zajedno sa nezamenljivim tokenima, imaju potencijal da radikalno promene način na koji se muzika proizvodi, distribuira, i promoviše.

Kultura 2.0

Grafička novela domaćeg autora Uroša Savića osvanula na Kickstarteru – za tri dana prikupljeno 60% sredstava

Zahvaljujući crowdfunding kampanji, domaći autor je za samo tri dana prikupio dve trećine budžeta za štampanje i dalje distribuiranje svoje grafičke novele.

Kultura 2.0

4.000 primeraka grafičke novele o Tesli dostupno za čitaoce iz Srbije

Nestvarni um Nikole Tesle inspirisao je italijanskog umetnika da priredi grafičku novelu koja je, nakon uspeha na Kickstarteru, konačno objavljena i dostupna čitaocima u Srbiji.

Kultura 2.0

Roditelji, Snapchat nije samo aplikacija za filtere – vodite računa koje opcije su uključene vašoj deci

Ako imate dete uzrasta osnovne škole, velika je verovatnoća da ima instaliran Snapchat u telefonu (ako poseduje telefon) i da skuplja 'vatrice' sa drugarima. Ipak, morate preduzeti određene korake da ih zaštitite.

Kultura 2.0

9 razloga zašto žene ne (p)ostaju preduzetnice

Čula sam više puta da žene preduzetnice njihove kolege muškarci doživljavaju 'neozbiljno' i 'da se ne bave pravim biznisima'. Zašto postoji takva reputacija, i da li je zaista tako? 

Kultura 2.0

Da li nas je svetska hit serija ‘Squid Game’ nečemu naučila?

Južnokorejska kinematografija prethodnih godina iznedrila je ostvarenja koja nas teraju da stavimo prst na čelo i zapitamo se - u kom smeru ide moderno kapitalističko društvo u kojem danas živimo?

Kultura 2.0

Svi šeširi (pravog) konsultanta: Šta konsultant zapravo radi?

Većina ljudi ne razume posao konsultanta i način na koji on donosi vrednost biznisu koji ga angažuje. Hajde da to demistifikujemo.

Kultura 2.0

Domaći programeri ne žive u mehuru – svesni su dnevno-političkih tema, ali biraju profesionalni razvoj i edukaciju

Pripadnici domaće IT zajednice zanimaju se za dnevna i aktuelna dešavanja, ali svoje vreme posvećuju stručnoj literaturi i edukaciji o novim trendovima unutar njihove branše - pokazalo je najnovije istraživanje Netokracije i kompanije Q agency.

Kultura 2.0

SoMo Borac 2021: Pioniri kampanjom za Metalac do nagrade ‘One Hit Wonder’ i ‘SoMo Social’

Regionalne nagrade SoMo Borac i ove godine održane su online, a mi vam predstavljamo ovogodišnje dobitnike.

Intervju

‘Cyber’ napadi u budućnosti sa malvera će se okrenuti češćoj krađi identiteta i podataka

Izraz 'phishing' je nastao od engleske reči 'fishing' (pecanje) s obzirom na to da hakeri u vrsti napada kojom se danas bavimo ovakvom poštom 'bacaju udicu' kao u pecanju i čekaju da se neko od korisnika koji otvore e-mail 'upeca'.

Pročitaj dodatno…

Gaming

SGA izveštaj: Video igre kreirane u Srbiji za 2023. godinu prihodovale €175 miliona

Uprkos izazovima koje je donela 2023. godina, gejming industrija Srbije uspela je ne samo da očuva stabilnost, već i da poveća prihode i broj zaposlenih, pokazuje istraživanje Asocijacije industrije video igara Srbije (SGA) koje je u saradnji sa Privrednom komorom Srbije predstavljeno javnosti.

Startapi i poslovanje

Srpski Collabwriting podigao €1,1 milion za AI implementaciju u poslovanje!

Nakon osvojenih €880.000 na prošlogodišnjoj 'How To Web' konferenciji, startap Sandre Iđoški i Ivana Ralića nastavlja da pridobija povrenje investitora.

Novost

Bitcoin Halving je počeo, zašto je on važan za ovu kriptovalutu i njene rudare?

Bitcoin Halving koji se dešava danas je redak događaj u mehanizmu Bitcoina, nakon kog obično uslede značajne promene kada je reč o ovoj kriptovaluti.