Kultura 2.0 Archives - Page 3 of 32 - Netokracija.rs

Kultura 2.0

Kultura 2.0

‘Cyber’ napadi u budućnosti sa malvera će se okrenuti češćoj krađi identiteta i podataka

Izraz 'phishing' je nastao od engleske reči 'fishing' (pecanje) s obzirom na to da hakeri u vrsti napada kojom se danas bavimo ovakvom poštom 'bacaju udicu' kao u pecanju i čekaju da se neko od korisnika koji otvore e-mail 'upeca'.

Kultura 2.0

Toma van bioskopskih sala: Kako stati na put pirateriji i zašto je ona i dalje aktuelna?

Priča o našem najpoznatijem boemu sada je dobila i svoj nastavak - ovog puta u vidu diskusije o procureloj verziji filma, piratizovanom sadržaju u 2021. godini i pretnjama produkcije.

Kultura 2.0

Employer Branding nije ekskluzivno vlasništvo IT industrije – i treba ga primeniti u svim oblastima

Kada kroz prizmu ponude i tražnje na tržištu rada posmatramo kompanije iz različitih industrija vidimo razlike u njihovom nastupu na samom tržištu. Vidimo, dakle, različit pristup u izgradnji reputacije kompanije kroz Employer Branding.

Kultura 2.0

Grafička novela o Nikoli Tesli beleži uspeh na Kickstarteru – za početak planirano štampanje 2.000 primeraka

Crowdfunding kampanja pokrenuta u Srbiji za štampu grafičke novele 'Tesla: čovek koji je definisao budućnost' čiji je autor Danijele Meuči, postigla je uspeh za samo 48 sati. Ovaj projekat je podržala publika iz celog sveta, dok će kampanja biti aktivna do 7. oktobra.

Kultura 2.0

Kako imati mentora, a ne postati (njegova) marioneta?

Mentorstvo se često brka sa šegrtovanjem, obukom za rad ili networking-om. Iako ima elemente svakog od gorenavedenog, proces mentorstva je puno ličniji, privatniji, dublji i retko se odnosi samo na posao. Mentor postaje uzor za mentorisanog u više životnih polja, hteo to ili ne hteo.

Kultura 2.0

Šta ako vam ugase YouTube kanal – i kako da taj problem izbegnete?

Ukoliko imate YouTube kanal verovatno ste se bar jednom upitali šta biste radili da ostanete bez njega. Da se to ne bi desilo (i šta ako se "omakne"), predstavljamo vam rešenje.

Kultura 2.0

Domaći Glama Games na Kickstarteru prikupio $300.000 za razvoj društvene igre ‘Forest of Radgost’

Porodica Rajković početkom godine pokrenula je Kickstarter kampanju ne bi li realizovala svoju društvenu igru 'Radgostova šuma'. Za svega pet sati ispunili su cilj od $75.000 koji su ubrzo potom i premašili. U nastavku teksta otkrivamo detalje o njihovom porodičnom poduhvatu.

Kultura 2.0

AliExpress paketi u Srbiju stižu sa većim zakašnjenjem – uticaj pandemije i dalje traje

Enigma zvana AliExpress i dalje traje, a mi proveravamo šta se trenutno dešava sa paketima i cenom shipping-a za Srbiju.

Kultura 2.0

Tri karte za Orbitu: Šta nam donosi trka bogatih za svemir?

Izgleda da je na Zemlji postalo dosadno, pa milijarderi i vlasnici gigantskih kompanija prave nove igračke i organizacije za jedno potpuno drugačije nadmetanje (čitajte: putovanje).

Kultura 2.0

Šta je domenska arbitraža i kako zaštititi vaš online biznis?

Istražujemo šta vlasnici biznisa mogu da urade kada primete da su njihova prava na korišćenje žiga povređena u digitalnom obliku. O domenskoj arbitraži i domenskoj higijeni, razgovaramo sa advokatom Dušanom Stojkovićem.

Pročitaj dodatno…

Najava

Prvi Polkadot Day u Srbiji: Istražite Polkadot ‘blockchain’ ekosistem

Ovaj događaj u organizaciji MVP Workshop-a deo je Belgrade Blockchain Week-a i održaće se na Fakultetu organizacionih nauka 5. juna, sa početkom u 11 časova.

Sponzorisano

Deveto IT istraživanje plata i beneficija u Srbiji: Fenix otkriva najnovije trendove

Fenix se poslednjih 13 godina bavi Tech regrutacijom i svake godine za poslodavce iz tehnološkog sektora priprema detaljno istraživanje u okviru kojih sa njima deli informacije o platama, benefitima, bonusima, brzinom napredovanja, dobrovoljnim odlaskom i sl.

Intervju

Domaća kompanija započinje globalno širenje poslovanja – Vega IT otvara kancelarije u Njujorku

U vreme najavljene recesije, kada većina kompanija zamrzava investicije, domaća firma Vega IT ima drugačiju strategiju. Sa CEO-om i novim predsednikom za američko i azijsko-pacifičko tržište razgovaramo o diversifikaciji poslovanja i globalnim potezima koje ova kompanija sprema.