Kultura 2.0 Archives - Page 3 of 16 - Netokracija.rs

Kultura 2.0

Kultura 2.0

Zadruga, Svetsko prvenstvo i Ubice mog oca najpretraživaniji pojmovi na Guglu u 2018. godini

Obrni-okreni i dalje smo nacija koja se ne odvaja od malih ekrana - čak i kada smo na Internetu.

Kultura 2.0

Kako žene menjaju IT – uprkos uverenju da je to ‘muška’ oblast?

Kada je Ksenija započela karijeru kao softverski inženjer jedina stvar koja joj je zapala za oko bila je činjenica da su među tridesetak zaposlenih u kompaniji bile samo dve žene jer - biti programer nije ’ženski’ posao. Kakva je situacija danas?

Kultura 2.0

Zašto klinci danas žele ‘digitalni džeparac’ i kako im omogućiti sigurnu Internet kupovinu?

Danas je potpuno normalno da dete ima svoju wishlist-u na nekom od većih e-commerce sajtova. Klinci žele da kupuju online, ali uvek postoji ona doza nepoverenja od strane njihovih roditelja.

Kultura 2.0

Postavili smo pitanje – kako unaprediti položaj žena u domaćoj IT industriji?

Danas, u industriji u kojoj radimo, većina žena će reći da ni u jednom poslovnom aspektu nije diskriminisana i to u najvećem broju slučajeva zaista i jeste tako. Međutim, IT industrija i dalje se ne može pohvaliti velikim brojem žena - a to nije situacija samo u Srbiji.

Kultura 2.0

Pitali smo srpske digitalce kako je bilo na Web Summitu u Lisabonu

Nedavno je zatvorena jedna od najvećih 'tech' konferencija na svetu koja se poslednjih nekoliko godina održava u Lisabonu. I dok je odbrojavanje do sledećeg događaja već počelo, mi smo porazgovarali sa stručnjacima o njihovom utisku sa samita u Portugalu i koja su sve značajna iskustva i znanja prikupili.

Kultura 2.0

Espri Devora: Žene širom sveta smatraju da nisu dovoljno dobre – i to ih sputava

Znaju je kao ’devojku koja završava stvari’. Espri Devora je preduzetnica koja dolazi iz Los Anđelesa, a sebi je kao misiju postavila još jednu stvar – da podcastom ’Women in Tech’ osnaži položaj žena u ovoj industriji.

Kultura 2.0

Šta dobijete kada korisnika povedete na ‘put’ kroz istoriju vašeg brenda?

Kreiranje globalno prepoznatljivog brenda podrazumeva da kada neko izgovari vaše ime odmah pomisli i na vaše vrednosti, ne samo na proizvod. Ako svoj brending dovedete do savršenstva može se desiti da postanete i jedan od simbola pop kulture! Međutim, uvek može bolje. Put ka 'boljem' u ovom slučaju započinje digitalnim magazinom Coca-Cola Journey.

Kultura 2.0

Uključite se u raspravu o Centralnom registru stanovništva – bazi podataka građana Srbije

Okrugli sto o Nacrtu zakona o Centralnom registru građana održava se danas, a predstavnici Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave i druge zainteresovane strane raspravljaće o tome da li je sveobuhvatna evidencija o građanima na jednom mestu dobro rešenje.

Kultura 2.0

U proseku vozimo kola 15 godina stara – pokazalo je istraživanje sajta Polovni automobili

Prosečna starost automobila u Srbiji iznosi deceniju i po, pokazala je anketa koju je sajt Polovni automobili sproveo među svojim registrovanim korisnicima.

Kultura 2.0

EU presudila: Obavezno do 30% evropskog sadržaja na Netflixu i Amazonu

Članovi Evropskog parlamenta izglasali su predlog zakona koji audio-vizuelnim servisima nalaže da u svojoj ponudi moraju imati minimum 30% sadržaja sa prostora Evropske unije.

Pročitaj dodatno…

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.